Hier toch al gauw zo'n dikke 2000 per maandquote:Op maandag 12 november 2007 08:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
teringtoetje, toch nog bijna 1000 per maand vanuit Indonesie...
en KUUK..
Shit. Je hebt me door.quote:Op maandag 12 november 2007 08:21 schreef Pheno het volgende:
Jij post gewoon met een kloon in het weekend
U riep?quote:Op maandag 12 november 2007 08:22 schreef indahnesia.com het volgende:
teringtoetje, toch nog bijna 1000 per maand vanuit Indonesie...
en KUUK..
Ik had heel lang niets te doen hier. Nu welquote:Op maandag 12 november 2007 08:23 schreef Pheno het volgende:
Best ziek, zoveel posten
Ja dat is idd best wel heel veel.quote:Op maandag 12 november 2007 08:23 schreef Pheno het volgende:
Best ziek, zoveel posten
uhuh....quote:Op maandag 12 november 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
U riep?
[..]
Ik had heel lang niets te doen hier. Nu wel.
O ja, zover was ik niet gekomen...quote:
Maar je had wel een nieuw huis. Dus, had je eigelijk moeten klussen!quote:Op maandag 12 november 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
U riep?
[..]
Ik had heel lang niets te doen hier. Nu wel.
Dude, dat is van 11 maanden.quote:
Het jeukt inwendig?quote:Op maandag 12 november 2007 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inwendig? Sorry, klysmas zijn niet mijn ding
quote:Op maandag 12 november 2007 08:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij wilde Googlen.. ooh, wacht dat is ook al van Google
Ik zal Bubba bij je langssturen, dan zal hij jou inwendig wassenquote:
Nee, dat kutMSNquote:
Nou het voelt verdomd vervelendquote:Op maandag 12 november 2007 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Jeuk is trouwens goed Ph. Dan is het aan het genezen.
Hubba Bubba is lekkerquote:Op maandag 12 november 2007 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal Bubba bij je langssturen, dan zal hij jou inwendig wassen
beste kauwgom van de wereld.quote:
Doe ze in de blender, bakkie koffie erbij, en opdrinkenquote:Op maandag 12 november 2007 08:32 schreef crossover het volgende:
Ben wegNog ff wat eten op de uni, niks in huis hier
Behalve M&M's, maarja dat als ontbijt...
jah, heel snel helaas.quote:Op maandag 12 november 2007 08:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
beste kauwgom van de wereld.
Alleen jammer dat de smaak zoo snel weg is.
Ah, ik hoor net op de radio dat ze het in brabant tegenwoordig ook nodig vinden om te schieten.
4 man gewond, waarvan 2 zwaar en 1 in levensgevaar.
quote:
ik heb msn nog niet eens aan johquote:Op maandag 12 november 2007 08:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doe ze in de blender, bakkie koffie erbij, en opdrinken
Da's niet echt slim neequote:Op maandag 12 november 2007 08:32 schreef crossover het volgende:
Ben wegNog ff wat eten op de uni, niks in huis hier
Behalve M&M's, maarja dat als ontbijt...
Jazekerquote:Op maandag 12 november 2007 08:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Is het nog te koop trouwens, Hubba Bubba? Allang niet meer gezien in Nederland.. diemierzoete smaak loopt nu nog mijn mond in bij het lezen van alleen Hubba Bubba
Dat heb ik ook wel eens gehaald, meer zelfs.. op een gegeven moment was er een winterstormpje in Nederland, toen deed ik ineens iets van 900 posts in 1 dagquote:Op maandag 12 november 2007 08:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier toch al gauw zo'n dikke 2000 per maand [afbeelding]
quote:Op maandag 12 november 2007 08:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehaald, meer zelfs.. op een gegeven moment was er een winterstormpje in Nederland, toen deed ik ineens iets van 900 posts in 1 dag
Eens een keer iemand lief aankijken offie wat reepjes kan opsturen per post danquote:Op maandag 12 november 2007 08:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jazeker [afbeelding] [afbeelding]
Ik koop het heel sporadisch nog wel eens [afbeelding]
jawel, zeker wel.. ik stond met die 914 (? geloof ik dat dat het was) nog lang niet op 1. Er zijn er een paar met meer dan 1000...quote:Op maandag 12 november 2007 08:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
900 in 1 dag is wel van de zotte.
Ik vraag me af of iemand dat ooit geevenaard heeft [afbeelding]
quote:Op maandag 12 november 2007 08:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eens een keer iemand lief aankijken offie wat reepjes kan opsturen per post dan
haha.. innderdaadquote:Op maandag 12 november 2007 08:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan bellen blazen bij het leven [afbeelding]
[afbeelding]
Dat heeft te maken met zeepjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |