quote:Op maandag 12 november 2007 02:38 schreef pfaf het volgende:
De Sonics krijgen de Pistons op bezoek, de eerste overwinning?
Erg tof dat de Celtics zo goed gaan, Garnett een ring!En Allen is ook tof natuurlijk.
tja, hij heeft een vet contract getekent dus zo ongelukkig zal hij ook weer niet zijn..quote:Op maandag 12 november 2007 08:38 schreef Colplay het volgende:
Gadzuric kreeg gisteravond in de blowout loss tegen de Spurs voor het eerst geen speelminuten. Volgens de boxscore Coach Decision, dus geen blessure.
Seattle Sonics 99 : 106 Phoenix Sunsquote:Op maandag 12 november 2007 05:34 schreef pfaf het volgende:
En 107 - 103.
Volgens mij hebben de Sonics iedere match nog meer dan 100pt gehad, qua offence zit het dus wel goed... Maar 0-7 is toch wel erg dramatisch...
De defence is zeker meer dan goed bij Miami, na de Spurs ook de minste punten tegen per wedstrijd. Iets anders mag je ook niet verwachten van een ploeg van Riley. Probleem is het scoren, want ze maken ook nog eens de minste punten per wedstrijd. Dus voor hoge scores kun je de wedstrijden van de Heat maar beter over slaanquote:Op maandag 12 november 2007 22:58 schreef no-look het volgende:
Miami gaat tegen de Sonics winnen, dat durf ik wel te voorspellen. Heb nu de wedstrijd tegen de Knicks ook gezien en... oh Here vergeef me deze uitspraak, de defence zit goed in elkaar in Miami! Zelfs Jason Williams zag er goed uit tegen Marbury. Hardaway kan nog heel aardig meekomen, als het maar niet te snel hoeft, en Haslem is zijn goddelijke zelf.
Eerst de Bobcats morgen, waar Ricky Davis zich kan revancheren na die cruciale air-ball tegen hun in het thuisduel.quote:Op maandag 12 november 2007 22:58 schreef no-look het volgende:
Miami gaat tegen de Sonics winnen, dat durf ik wel te voorspellen. Heb nu de wedstrijd tegen de Knicks ook gezien en... oh Here vergeef me deze uitspraak, de defence zit goed in elkaar in Miami! Zelfs Jason Williams zag er goed uit tegen Marbury. Hardaway kan nog heel aardig meekomen, als het maar niet te snel hoeft, en Haslem is zijn goddelijke zelf.
Haha, ok, dan laat m'n geheugen me toch al aardig in de steek.quote:Op maandag 12 november 2007 13:05 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Seattle Sonics 99 : 106 Phoenix Suns
Sacramento Kings 104 : 98 Seattle Sonics
Seattle Sonics 98 : 105 Memphis Grizzlies
Not even close!![]()
Sonics krijgen nu trouwens een 5-games road trip en kunnen dus zomaar naar 0-12 gaan.![]()
En deze dus verloren. Volgens Riley was t zo slecht dat hij makkelijk mee zou kunnen doen met het zooitje wat er nu op het veld stond. Klinkt alsof hij niet helemaal tevreden is....quote:Op maandag 12 november 2007 23:08 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Eerst de Bobcats morgen, waar Ricky Davis zich kan revancheren na die cruciale air-ball tegen hun in het thuisduel.
Idd. En portland zonder oden doet het veel beterquote:Op woensdag 14 november 2007 09:56 schreef Fiama het volgende:
Wat is er mis met de Sonics? Ze hebben een nieuw en jong team maar er zitten best wat aardig goede spelers in. Ik heb ze zondag gezien en de enige die echt bagger was, was Robert Swift. Voor de rest speelden ze vrij goed ball. Ook tegen Utah trouwens...hopelijk winnen ze tegen Miami dan, ik gun het ze in ieder geval.
Geen idee, ik heb nog geen match gezien, maar van de verloren wedstrijden was 3/4 ook NET niet. Daar komt natuurlijk een portie ervaring bij kijken. Je kunt van Durant of Green niet verwachten dat ze het team op sleeptouw nemen de laaste paar seconden..quote:Op woensdag 14 november 2007 09:56 schreef Fiama het volgende:
Wat is er mis met de Sonics? Ze hebben een nieuw en jong team maar er zitten best wat aardig goede spelers in. Ik heb ze zondag gezien en de enige die echt bagger was, was Robert Swift. Voor de rest speelden ze vrij goed ball. Ook tegen Utah trouwens...hopelijk winnen ze tegen Miami dan, ik gun het ze in ieder geval.
Go New Yorkquote:Op donderdag 15 november 2007 08:24 schreef Robertje het volgende:
Het was dit seizoen erg rustig bij de Knicks...maar nu is het alweer feest. Marbury (Starbury) heeft een boete gekrgen van 180.000$ vanwege AWOL. Er wordt lekker modder gegooid tussen de speler en de coach.
"Isiah has to start me," Marbury fumed, according to the source. "I've got so much (stuff) on Isiah and he knows it. He thinks he can (get) me. But I'll (get) him first. You have no idea what I know."
Nee geen trade, maar alleen als Miami de kans krijgt Marbury te strikken voor een miljoen of twee per jaar.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:25 schreef TimoBasso het volgende:
Williams naar NYC? .. waar kan ik tekenen ..
Wat een pot zeg tussen de Celtics - Heat !
Vanavond kijken of Weert wat wonderen kan maken
Ik zou er niet op durven inzetten.quote:Op zondag 18 november 2007 23:25 schreef TimoBasso het volgende:
ik ben benieuwd of Magic de Celtics kunnen stoppen.
Ik gun ze ook het record.. stiekem hoop ik daar op..quote:Op zondag 18 november 2007 23:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zou er niet op durven inzetten.
De Celtics stomen gewoon door richting de playoffs met dit team. Bijna alles klopt nu al.
't Is nog vroeg maar dit team is goed, heel erg goed. Heb ze al een aantal keren gezien en 't is gewoon mooi om naar te kijken ook.
Begin is goedquote:Op zondag 18 november 2007 23:25 schreef TimoBasso het volgende:
ik ben benieuwd of Magic de Celtics kunnen stoppen.
Het 72-10 record?quote:Op zondag 18 november 2007 23:59 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ik gun ze ook het record.. stiekem hoop ik daar op..![]()
haha. Ja dat gaat ze echt niet lukken, zo goed zijn de Celtics ook weer niet. Op een roadtrip naar het westen gaan ze echt wel wedstrijden verliezen. Ploegen als Phoenix, Spurs, Rockets, Jazz, Mavericks zijn wel beter dan Boston.quote:Op maandag 19 november 2007 04:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het 72-10 record?
Gast, ga je mond spoelen!
Ballsquote:Op maandag 19 november 2007 04:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het 72-10 record?
Gast, ga je mond spoelen!
De Spurs kunnen ze wel hebben, daar wonnen ze vorig jaar ook vanquote:Op maandag 19 november 2007 08:54 schreef Colplay het volgende:
[..]
haha. Ja dat gaat ze echt niet lukken, zo goed zijn de Celtics ook weer niet. Op een roadtrip naar het westen gaan ze echt wel wedstrijden verliezen. Ploegen als Phoenix, Spurs, Rockets, Jazz, Mavericks zijn wel beter dan Boston.
Leuk! Vind het ook altijd weer leuk om er te zijn (behalve in Atlanta, wat is t daar saai zeg). Wel jammer dat je een blowout had. Spannende wedstrijden zijn altijd erg mooi als t publiek er dan achter gaat staan.quote:Op maandag 19 november 2007 10:07 schreef Slomy het volgende:
Vanavond aanwezig geweest bij de Lakers tegen de Chicago Bulls en wat was dat enorm vet zeg. Echt een ervaring opzich om dat een keer mee te mogen maken. De sfeer, het stadion, alles.
Yeah dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 19 november 2007 10:07 schreef Slomy het volgende:
Vanavond aanwezig geweest bij de Lakers tegen de Chicago Bulls en wat was dat enorm vet zeg. Echt een ervaring opzich om dat een keer mee te mogen maken. De sfeer, het stadion, alles.
Betwijfel het, aangezien Carter al niet meedoet.quote:Op maandag 19 november 2007 12:18 schreef TimoBasso het volgende:
Ik hoop op een stuntje van the Nets..
Als je Howard een paar keer hebt zien spelen kun je dit wel ongeveer gokken. :pquote:Op maandag 19 november 2007 17:11 schreef D-Wade het volgende:
Niet afkijken zei ik!![]()
![]()
40 is helemaal correct.![]()
Is dat trouwens normaal?
Howard is met afstand de 1ste op die lijst en de volgende(Wilcox) volgt met maar 22 dunks.
En tegenstanders kunnen zich beter instellen op zijn spel. Scouts hebben hem nu ondertussen wel geanalyseerd en weten wat hij wil doen in een wedstrijd. Schotpercentage was in de eerste wedstrijden trouwens ook niet goed hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2007 04:08 schreef Fiama het volgende:
Nope, dit gaat niet werken. Durant speelt de laatste paar wedstrijden niet zo goed, of in ieder geval minder dan zijn eerste wedstrijden. Het zal ook wel meespelen dat ie veel heeft moeten spelen en nu al een tijdje op een roadtrip is.
Eh?quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:15 schreef ForzaRob het volgende:
In het oosten vind ik 3 teams sterk spelen. Boston, Detroit en Orlando. Ik vind wel dat deze 3 teams op het toppen van hun kunnen presteren op dit moment alleen Boston zit nog rek in wanneer Rondo en Perkins nog beter gaan spelen.
Denk dat het moeilijk te voorspellen is nog. Dallas doet het nu goed, maar SA is nu echt nog lang niet waar het wil zijn. TD doet het nog erg rustig aan en wordt straks alleen nog maar beter. Dus voorlopig is SA toch nog de te kloppen ploeg voor mij.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:15 schreef ForzaRob het volgende:
Wat ik tot nu toe allemaal gezien heb en dat is best veel vind ik Dallas toch weer de meeste kwaliteit hebben en daarom de favoriet voor de titel.
De Spurs zijn verdedigend heel erg sterk maar aanvallend te afhankelijk van hun 3 sterren Ginobili, Parker en Duncan. Wanneer Dallas zich niet laat verrassen door een laagvlieger zie ik ze de finale halen.
In het oosten vind ik 3 teams sterk spelen. Boston, Detroit en Orlando. Ik vind wel dat deze 3 teams op het toppen van hun kunnen presteren op dit moment alleen Boston zit nog rek in wanneer Rondo en Perkins nog beter gaan spelen. Indiana en Toronto kunnen alleen maar beter, Bosh en O'Neal presteren dramatisch en ik verwacht dat dit in de loop van het seizoen zal verbeteren net als Miami met Wade.
De meest opvallende rookies vind ik Al Horford bij Atlanta, Yi bij de Bucks, Sean Wiliams bij de Nets en Durant alhoewel ik daar nog wel meer van verwacht de komende maanden.
Down under weet ik niet, maar in Shanghai worden de wedstrijden live uitgezonden, en dat betekent dus in de ochtend kijken.. is wel relaxed hoor, lekker vanuit je bed in het weekend NBA games kijkenquote:Op woensdag 21 november 2007 01:15 schreef popolon het volgende:
Is NBA nog een beetje op tv daar in Down Under?
NY needs a hero..quote:Op woensdag 21 november 2007 09:27 schreef Colplay het volgende:
De situatie bij de Knicks is toch niet te geloven, die ploeg kun je toch niet meer serieus nemen. De afgelopen jaren heeft eigenaar Dolan al vreemde beslissingen genomen, maar laatste tijd is het wel erg. Thomas die een contractverlenging kreeg (en sindsdien 6-23 is) en de rechtszaak van de zomer.
Nu gaat het helemaal fout. Marbury gaat zelf weg bij het team, zijn medespelers willen dat hij de volgende wedstrijd geschorst wordt, maar Thomas laat hem gewoon spelen en gisteren mocht Starbury weer opdraven in de starting lineup. Ondertussen hebben ze er al zeven op rij verloren en gisteren verloren ze met 26 punten van de Warriors, mede door maar liefst 29 turnovers. Marbury werd in het begin uitgefloten en vanaf het tweede kwart klonk regelmatig 'Fire Thomas' vanaf de tribune.
Het wordt echt tijd dat er daar eens iets gebeurt, want de ploeg geeft het meeste uit aan salarissen, maar speelt op het moment het slechtst van allemaal.
Al jaaaaren.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 02:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Zo even de Pistons kijken, moet toch kunnen tegen de Desperate Houswives uit New York.
Van de Pistons en Bulls wordt elke wedstrijd uitgezonden op 'lokale' zenders. Dan heb je nog ESPN en NBA TV vanavond.quote:Op donderdag 22 november 2007 03:19 schreef pfaf het volgende:
Wat zonde en vreemd! Er is natuurlijk genoeg te beleven, maar dat lijkt me toch het aantrekkelijkste affiche..
De Pistons nemen wat gas terug 2e kwart?
Je moet de goede vrouw nemen pfip.quote:Op donderdag 22 november 2007 03:29 schreef pfaf het volgende:
En verslavend. Zal je vrouw ook leuk vinden...
Oe! Lucky joe! Misschien moet ik m'n vriendin ook maar ditchen voor eentje met verstand van sport. ( Al doet ze wel erg haar best om het beter te begrijpen..quote:Op donderdag 22 november 2007 03:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Je moet de goede vrouw nemen pfip.Ik kwam in de VS en zij leerde mij alles over de Amerikaanse sportcultuur.
Ja, een vrouw die sport kijkt. Ze zijn zeldzaam.
quote:Op donderdag 22 november 2007 02:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Al jaaaaren.
Zo even de Pistons kijken, moet toch kunnen tegen de Desperate Houswives uit New York.
Ja zonde voor Arenas, vorige seizoen ook al zo'n vervelende blessure.quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:03 schreef popolon het volgende:
Oi Arenas.
Geen games vandaag. Ze zitten allemaal aan de kalkoen.
Aaah verhip! Ik vroeg met al af waarom er niets te doen was vanavond.quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:03 schreef popolon het volgende:
Komt omdat hij op de cover van NBA Live 08 staat. De Madden-curse wordt de EA-cursequote:Op vrijdag 23 november 2007 03:03 schreef popolon het volgende:
Oi Arenas.
Vraag niet hoe.quote:Op zondag 25 november 2007 14:52 schreef TimoBasso het volgende:
wow,New York heeft weer eens gewonnen..
Winnen = Winnen,hoe is een bijzaakquote:
Dat was wel even zweten jaquote:Op zondag 25 november 2007 23:20 schreef D-Wade het volgende:
Cavs winnen uiteindelijk wel met dank aan weer een Triple-Double van LeBron.
Hij had overigens wel geluk dat ze 2 gemiste vrije worpen niet werden afgestraft door Indiana die de gelijkmakende 3-p misten met nog 5sec.
Pistons speelden wel zonder Sheed, maar idd mooie zege.quote:Op zondag 25 november 2007 23:18 schreef Colplay het volgende:
Uiteindelijk slepen , vooral door driepunters op het eind van Pavlovic en Jones. LeBron al weer mze er wel nog een zege uitet zijn vierde triple-double van het seizoen.
Verder een mooie zege van de Jazz op bezoek bij de Pistons!!
Halftime 64-64 en toen realiseerde de Spurs dat zij de Spurs zijn en ze tegen Seattle speeldenquote:Op maandag 26 november 2007 08:55 schreef pfaf het volgende:
De Spurs zijn natuurlijk ook geen kattenpis.
ohh pleaseeee......quote:Op maandag 26 november 2007 13:47 schreef no-look het volgende:
Er beginnen eindelijk geluiden onder de Miami-fans te klinken die fluisteren dat Wade misschien toch niet de winnaar van weleer is. Eerder een arrogante ballhog die niet doet wat goed is voor het team. Zijn defence is beneden maat, hij neemt slechte beslissingen in de offence, gewoon nasty. Jason Williams en Udonis Haslem raken geen bal meer (aan) en het team draait gewoon niet. Tel Davis daar bij op, en Miami zit gewoon in de shit.
Hij haalt net terug van een blessure 6 assists per wedstrijd en de enige twee wedstrijden dat hij meer dan 20 schoten neemt raakt hij 50%. Dat de rest niet echt zichtbaar is, komt omdat Shaq opeens ook goed speelt, dan kan je rebounden, 3pts schieten of toekijken.quote:Op maandag 26 november 2007 13:47 schreef no-look het volgende:
Er beginnen eindelijk geluiden onder de Miami-fans te klinken die fluisteren dat Wade misschien toch niet de winnaar van weleer is. Eerder een arrogante ballhog die niet doet wat goed is voor het team. Zijn defence is beneden maat, hij neemt slechte beslissingen in de offence, gewoon nasty. Jason Williams en Udonis Haslem raken geen bal meer (aan) en het team draait gewoon niet. Tel Davis daar bij op, en Miami zit gewoon in de shit.
Precies. Wade heeft geen preseason of iets gehad en heeft nog even nodig om echt in vorm te komen. Toch is hij nu al de beste speler van het team. Van de week een knappe zege op Houston. De nederlaag tegen Orlando kan gebeuren, Orlando speelt ook wel erg sterk op het moment.quote:Op maandag 26 november 2007 22:13 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Hij haalt net terug van een blessure 6 assists per wedstrijd en de enige twee wedstrijden dat hij meer dan 20 schoten neemt raakt hij 50%. Dat de rest niet echt zichtbaar is, komt omdat Shaq opeens ook goed speelt, dan kan je rebounden, 3pts schieten of toekijken.
quote:Op maandag 26 november 2007 23:18 schreef D-Wade het volgende:
Boston kunnen we hebben
Welke Miami fans? Als er ergens geen echte fanbase is is dat Miami wel. Baseball, Football, Basketball. Hebben allemaal erg weinig toeschouwers, ze komen alleen als de ploeg wint.quote:Op maandag 26 november 2007 13:47 schreef no-look het volgende:
Er beginnen eindelijk geluiden onder de Miami-fans te klinken die fluisteren dat Wade misschien toch niet de winnaar van weleer is.
Dat noemen we hier... Ajax-publiekquote:Op dinsdag 27 november 2007 01:24 schreef popolon het volgende:
[..]
maar het valt gewoon erg op, Miami 'fans' zijn flipfloppers.
Tegen Charlotte zag het er niet al te best uit en in het eerdere duel tegen Miami hadden ze geluk dat Wade nog niet ze jumper had gevonden anders hadden ze die al verloren.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Denk je dat zomaar? Volgens die redenering kan ik zeggen dat de Lakers de Spurs/Suns/Mavericks/etc ook moeten kunnen hebben.
Ik zeg niet dat de Heat niet kunnen winnen (ieder team kan winnen), maar het lijkt echt geen automatische win
Sun, Dec 2 @ Denver 8:00 PM NBA TV Tickets | Travelquote:Op maandag 26 november 2007 23:45 schreef D-Wade het volgende:
Zijn maar 2 duels b2b voor Miami.
Phoenix spelen ze volgend week dinsdag na de wedstrijd tegen de Clippers die zondag middag word gespeeld.
Die andere 2 duels worden idd wel erg zwaar, zeker de b2b tegen Warriors waar je opeens gelijk dat hoge tempo moet bijhouden.
Volgens Riley was t verschil tussen starters en bench te groot en is er nu de hele wedstrijd beweging. Williams en Davis kunnen het spel op gang houden als Wade op de bank zit. De balans in de ploeg is zo beter en de ploeg heeft geen last meer van mindere periodes als alle starters op de bank zitten. De komende wedstrijden moeten bewijzen of de tactiek echt werkt.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:45 schreef no-look het volgende:
Jason Williams wordt gebencht voor Chris Quinn...
Maar speelt wel zijn eerste goeie wedstrijd sinds Wade terug is
Mogelijk oorzaken:
- de druk is er af
- zodra Quinn en Hardaway (die startte voor Davis) op de bank zitten, heb je een gruwelijk snelle line-up. Jason Williams, Dwyane Wade, Ricky Davis, Haslem en Shaq/Zo. DamnDan heb je dus echt wel offence vanaf je bench, en met de D zit het wel goed in Miami.
Maar Chris Quinn man, damn
Ik ga morgen kijken tegen Boston, laatste wedstrijd was echt gaaf
Volgens mij was hij niet gearresteerd, maar had wel 'legal troubles' ja. En denk dat het ook een goede zet is. In de eerste unit met O'Neal, Wade, Penny en Udonis kwaliteit genoeg. Nu met J-Will, Davis en Zo ook vanaf de bank.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:31 schreef D-Wade het volgende:
Smush is volgens mij gearresteerd wegens betrokkenheid bij een illegale actie oid.![]()
![]()
Weet het niet helemaal zeker, maar meende dit ergens te hebben gelezen.
En zoals ik al zei, er kwam gewoon niks vanaf de bank bij Miami en dat is nu perfect opgelost.
ipv de hele tijd toekijken kan J-Will nu het spel naar zich toe trekken wanneer Wade op de bank zit.
Davis vanaf de bank lijkt me ook een goede zet.
Bij Denver-Indiana miste JR Smith ook een cruciale FT die voor OT zou zorgen.quote:Op woensdag 28 november 2007 03:28 schreef popolon het volgende:
Ray Allen mist 2 cruciale FT's.Zeldzaam,
Ik heb het ergens gelezen... Anderson Varejao sign and trade voor J-Will. Omdat de Cavs toch een echte guard nodig hebben.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:21 schreef no-look het volgende:
Zonde voor Cleveland dat Varejao ligt te kutten... Was toch een belangrijke factor in hun succes van vorig jaar
Dat werd gisteren weer eens duidelijk toen 'PG' James naar de kant moest. De bank van Detroit liep gewoon over ze heen.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:25 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik heb het ergens gelezen... Anderson Varejao sign and trade voor J-Will. Omdat de Cavs toch een echte guard nodig hebben.
Dat is niet alleen omdat de Cavs een pointguard nodig hebben, maar omdat het team sowieso kwaliteit te kort komt.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat werd gisteren weer eens duidelijk toen 'PG' James naar de kant moest. De bank van Detroit liep gewoon over ze heen.
Een goede PG zou een wereld van verschil zijn. Ilgauskas, een van de betere C's, en PF Gooden doen het prima. Pavlovic en Gibson ook leuke spelers. Zet daar LBJ en een goede PG neer en je hebt een heel aardig team.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:12 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat is niet alleen omdat de Cavs een pointguard nodig hebben, maar omdat het team sowieso kwaliteit te kort komt.
Maar Ilgauskas en Gooden komen normaal gesproken ook te kort tegen ploegen als Boston en Detroit, dat blijkt natuurlijk gisteren wel weer. Dat ze zonder LeBron verliezen kan wel, maar in een halve wedstrijd zo van het veld gelopen worden is natuurlijk weer een heel ander verhaal. Maar in het oosten is iedereen natuurlijk snel tevreden en BronBron is dit seizoen voorlopig ook wel belachelijk goed.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Een goede PG zou een wereld van verschil zijn. Ilgauskas, een van de betere C's, en PF Gooden doen het prima. Pavlovic en Gibson ook leuke spelers. Zet daar LBJ en een goede PG neer en je hebt een heel aardig team.
En vorig jaar hadden ze in Varejo (whatever) een prima defense en hustle speler die gewoon teveel geld vraagt en terecht geen contract heeft gekregen.
De vraag zou eigenlijk moeten zijn: zou jij Ilgauskas bij Detroit willen hebben als tweede optie achter Billups, Hamilton of Prince? Ilgauskas is een goede speler voor een topteam, maar dan wel met meerdere goede spelers om zich heen. Hij is naar mijn mening niet een go-to-guy op het moment dat de topspeler niet in de wedstrijd zit of geblesseerd is. Hij moet zich vooral richten op rebounden, verdedigen en de kansen die hij rond de basket krijgt afmaken.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:14 schreef popolon het volgende:
Ilgauskas heeft z'n beste seizoen ooit. 14.5 PPG en met 11.5 RPG met een FG% van boven de 50.
Gisteren was de doubleteam, die hij af en toe kreeg van Detroit, teveel maar ik zou hem graag als C hebben. En normaal heeft Wallace het lastig tegen hem, gisteren even niet.
Maar goed, zo lang Snow daar de boel draaiende moet houden wordt het nooit wat.
FG% .283quote:Op vrijdag 30 november 2007 04:21 schreef popolon het volgende:
En de Celtics liggen op koers voor een vrij normale score.
Alleen NY niet zo erg.
't Is maar goed dat ze staken in Hollywood want er valt geen fatsoenlijke aflevering meer te schrijven over de desperate housewives.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 04:51 schreef pfaf het volgende:
Whehe.
Uiteindelijk 104-59 Een enigszins teleurstellende anticlimax natuurlijk, dankzij een matig 4e kwart van de Celtics.
Ik zag die score al op NBA.com, ik dacht eerst dat kan nooit waar zijn, dus heb het nagekeken op yahoo, maar daar stond hetzelfdequote:Op vrijdag 30 november 2007 04:51 schreef pfaf het volgende:
Whehe.
Uiteindelijk 104-59 Een enigszins teleurstellende anticlimax natuurlijk, dankzij een matig 4e kwart van de Celtics.
Ach 't is goed zo, de Celtics zijn een grote naam in basketball.quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:45 schreef jmac het volgende:
Boston is goed bezig met zieltjes winnen all over the world als ze zo door blijven gaan.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach 't is goed zo, de Celtics zijn een grote naam in basketball.
Decennia lang was het zwaar prut en nu eindelijk weer eens aanwezig. Ik zie het graag, zelfs als Pistons fan.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 04:02 schreef popolon het volgende:
Zie, de grote bandwagon is al hier.
There can be only one.quote:Op zaterdag 1 december 2007 04:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Celtics -> Suns -> Rockets -> Sonics.
Zonder Boozer en Okur ook nog......quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:13 schreef ScienceFriction het volgende:
Lakers behoorlijk tot pulp geslagen door de Jazz
Hou je bek Pfaf.quote:Op zaterdag 1 december 2007 07:02 schreef pfaf het volgende:
Zowaar gewonnen!Het was nog weer even billenknijpen uiteraard, maar met 93-95 is de eerste thuis overwinning binnen.
Denk eigenlijk dat Dallas wel zal winnen. Beetje overhyped. Dallas won andere jaren ook gewoon.quote:Op zondag 2 december 2007 02:24 schreef Colplay het volgende:
Nog even een stukje van de Mavericks bekijken. Gisteren wel gewonnen, maar ze overtuigen nog niet echt, terwijl NO bezig is aan een goede start. Start is voor de thuisclub, 17-12 halverwege 1e kwart.
myp2p.eu werkt toch gewoon?quote:Op zondag 2 december 2007 03:19 schreef Chrishop het volgende:
Iemand toevallig linkje? Vooralsnog zonder resultaat op zoek.
nope mijn buffer loopt tussen de 10 en 40% heel kut.quote:Op zondag 2 december 2007 03:30 schreef jmac het volgende:
[..]
myp2p.eu werkt toch gewoon?
Wizards maken 't nog spannend
Elke keer als ze een redelijke lead hebben komt dallas weer terug. iig goede tegenstand.quote:Op zondag 2 december 2007 03:34 schreef Colplay het volgende:
Ben ook bang dat Mavs gewoon winnen, maar we blijven hopen.
heb je de pistons handicap nog genomen?quote:Op zondag 2 december 2007 03:43 schreef D-Wade het volgende:
Meesterlijk hoe de Pistons altijd finishen.
link ?quote:Op zondag 2 december 2007 03:48 schreef Chrishop het volgende:
Iedereen kan via myp2p kijken behalve ik?
Yep, plus under@Philly-Nets, vrees voor OT daar.quote:
Helaaschquote:Op zondag 2 december 2007 03:53 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Yep, plus under@Philly-Nets, vrees voor OT daar.
Nog steeds wel te halen toch..quote:
Kijk die doet het, volgens mij zijn de nets wel binnenquote:Op zondag 2 december 2007 04:09 schreef jmac het volgende:
nets-67 perfecte link: mms://a807.l3072828558.c30728.g.lm.akamaistream.net/D/807/30728/v0001/reflector:28558?auth=caEaVc6bDbwbld0cxdudHalbbaedGaZcuaK-bhuIeI-eS-DpGDMxp&aifp=0002&upos=1
houston zo:
mms://a1983.l3072828852.c30728.g.lm.akamaistream.net/D/1983/30728/v0001/reflector:28852?auth=caEa8aTbwdLdWa1c9axcFa2bhbrd7czc6cU-bhuIdX-eS-wnDDFzu&aifp=0002&upos=1
MAVS:
mms://a1289.l3072828561.c30728.g.lm.akamaistream.net/D/1289/30728/v0001/reflector:28561?auth=caEcdcRczdocZdva2d_dHbobzaSdicOa5bq-bhuIgd-eS-zpBEIzr&aifp=0001&upos=2
Zag iemand net die 6 misses achter elkaar![]()
![]()
je moet op t forum van ze zijn:quote:Op zondag 2 december 2007 04:15 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Kijk die doet het, volgens mij zijn de nets wel binnen.
ugh.. 0.5 punt scheelde 'tquote:
footlocker maar wel erg beperkt. Anders via de nba europe store.quote:Op zondag 2 december 2007 15:59 schreef Oviedeee het volgende:
Weet iemand waar je NBA shirtjes in Nederland kunt kopen?
In Alkmaar had (je jaren geleden) een grote sportzaak waar je nba dingen kon kopen...maar of dat nog steeds zo isquote:Op zondag 2 december 2007 15:59 schreef Oviedeee het volgende:
Weet iemand waar je NBA shirtjes in Nederland kunt kopen?
Verdraaide z'n knie volgens mij. Portland hield 'm vast terwijl ie probeerde te draaien waarna hij ten aarde stortte. Moest ondersteund worden door medespelers om van 't veld te gaan. Geen concrete melding vernomen hoe ernstig het is..quote:Op zondag 2 december 2007 22:40 schreef Colplay het volgende:
Ik hoor net dat Duncan met een knieblessure is uitgevallen? Zag het er ernstig uit of niet?
Weet ik niet...zit meer Giants-Bears te kijkenquote:Op zondag 2 december 2007 22:40 schreef Colplay het volgende:
Ik hoor net dat Duncan met een knieblessure is uitgevallen? Zag het er ernstig uit of niet?
Ken datquote:Op zondag 2 december 2007 22:43 schreef Robertje het volgende:
[..]
Weet ik niet...zit meer Giants-Bears te kijken
Oke dat zal wel iets voor morgen zijn dan.quote:Op zondag 2 december 2007 22:42 schreef jmac het volgende:
[..]
Verdraaide z'n knie volgens mij. Portland hield 'm vast terwijl ie probeerde te draaien waarna hij ten aarde stortte. Moest ondersteund worden door medespelers om van 't veld te gaan. Geen concrete melding vernomen hoe ernstig het is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |