Ben je Vitessefan dan?quote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Verklaar je eens nader in het vitesse topic SCH, ik snap niet zo wat ik zeg te maken heeft met heerenveen?
Nouja fan, ik woon nu zo'n 3 jaar in Arnhem-Zuid en dan wordt dat langzaam maar zeker toch wel de club waar je beetje achter gaat staan. En als ik er bij ben in het stadion volgende maand wil ik wel eens beter voetbal zien dan wat er nu vertoond wordt.quote:
Wel weer een naamtopicquote:Op zondag 11 november 2007 22:17 schreef RayMania het volgende:
Goeie TT.
Okay, ik ging er vanuit dat je sympathie vooral bij Heerenveen lag inderdaad. Je hebt die keuze nog zo te lezen. Wees welkomquote:Op zondag 11 november 2007 22:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nouja fan, ik woon nu zo'n 3 jaar in Arnhem-Zuid en dan wordt dat langzaam maar zeker toch wel de club waar je beetje achter gaat staan. En als ik er bij ben in het stadion volgende maand wil ik wel eens beter voetbal zien dan wat er nu vertoond wordt.
Jij dacht dat ik Heerenveen supporter was omdat ik wel eens in het Alves topic post?
Ik ben fan van mooi voetbal, een goede uitvoering van de sport. Ik houd niet meer zo van pro dit en anti dat. Selecties wekken mijn sympathie met aantrekkelijk voetbal... Vitesse doet dat absoluut niet, maja met het stadion op enkele kilometers hoop je toch dat ze het goed doen, komt de sfeer in de stad ook ten goede
Ik staat in de TT ja.quote:
quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 11 november 2007 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Je weet wel dat ik het over Ole heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |