Hij is alleen wel te langquote:
Ik zeg 15 acesquote:Op maandag 12 november 2007 00:21 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik ben benieuwd naar het servicegeweld van Nikolai morgen.
Je weet dat je in Nederland gewoon op internet via Betfair en Unitbet kunt wedden?quote:Op zondag 11 november 2007 21:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Onmogelijk, wedden is in Nederland illegaal.
quote:Op maandag 12 november 2007 00:21 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik ben benieuwd naar het servicegeweld van Nikolai morgen.
Zie je wel XL. Mijn OP's zijn nooit te lang. Als tong80 zegt dat hij goed is, dan is hij dus goed.quote:
Dat verband zie ik niet, integendeel. Een compliment van de huisbaggeraar lijkt mij niet echt een compliment.quote:Op maandag 12 november 2007 09:58 schreef TheGeneral het volgende:
Als tong80 zegt dat hij goed is, dan is hij dus goed.![]()
Jij kijkt vast niet via een streamquote:Op maandag 12 november 2007 10:39 schreef Tim86 het volgende:
5-2 roddick maar weer moeizaam...sloeg net pas zijn eerste ace
correctquote:Op maandag 12 november 2007 10:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij kijkt vast niet via een stream(je loopt een minuutje voor
).
Ik snap wat je bedoelt, maar 2 jaar geleden haalde hij wel de SF natuurlijk.quote:Op maandag 12 november 2007 11:13 schreef XL het volgende:
Ik lees hier het levensverhaal van Davydenko
Het speelt naar ieders inzicht wel goed, maar hij wint toch niet van andere top10 spelers.
Niet dusquote:Op maandag 12 november 2007 11:24 schreef Mindlight het volgende:
En daar is de break, dit is gedaan.
t raam?quote:Op maandag 12 november 2007 11:35 schreef Federer-fan het volgende:
In de woorden van Evert Scheider tot twee keer toe: "Nee, Roddick slaat 'm 't raam uit."
Huh? Dit duurt nog minimaal een half uur, plus dat die wedstrijd een vaste begintijd heeft.quote:Op maandag 12 november 2007 11:49 schreef Adothehague het volgende:
Over enkele ogenblikken gaan we roger zien
ik schrok ook al..quote:
Yep, maar die zie ik niet verder komen dan de halve finale.quote:Op maandag 12 november 2007 12:26 schreef XL het volgende:
Gewoon Andy dus....
Dat stond op voorhand vast en dus is Andy gewoon de nummer drie van de wereld.quote:Op maandag 12 november 2007 12:31 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Yep, maar die zie ik niet verder komen dan de halve finale.
Dit wordt een pandoering, tenzij Federer last heeft van zijn onderrug natuurlijk![]()
Huh?quote:Op maandag 12 november 2007 12:44 schreef XL het volgende:
[..]
Dat stond op voorhand vast en dus is Andy gewoon de nummer drie van de wereld.
Halve finale Australian Open, halve finale San Jose, finale Memphis, halve finale Indian Wells, kwartfinale (opgave) Miami, winnaar Queens, kwartfinale Wimbledon, halve finale Indianapolis, winnaar Washington, kwartfinale Montreal, kwartfinale US Open en 2 gewonnen wedstrijden in de davis cup tegen Zweden.quote:Op maandag 12 november 2007 12:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Roddick heeft matig gepresteerd.
Dat ben ik met je eens, zeker nu tegen het einde is het bagger wat hij laat zien.quote:Op maandag 12 november 2007 13:29 schreef XL het volgende:
De insteek van mij was meer..... "een roerig jaar en aan het einde blijken gewoon Federer, Nadal en Roddick wederom gewoon de beste".
Over het hele jaar gezien kan ik niet hardmaken dat Roddick beter is dan Djokovic, al kan Djokovic ook een piekjaar gehad hebben. Gezien ook zijn bij vlagen bijzonder matige prestaties.
Hij had gisteravond last van zijn onderrug. Toen naar het ziekenhuis gegaan en nu is het weer goed zei de fysio door de telefoon vanacht. Het kan zijn dat het weer in zn rug is geschoten.quote:Op maandag 12 november 2007 13:44 schreef suus21 het volgende:
Fed heeft toch geen blessure gehad lately...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |