Gewoon een antillianse bootymassagequote:Op zondag 11 november 2007 22:48 schreef loisie het volgende:
wat zit die brian nou voor engs te doen??????
Dat heeft de camera vast niet gezien.quote:Op zondag 11 november 2007 22:26 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje nu tig keer bekeken en lijkt erop dat Huub met zijn rechtervuist Brian links ramt en daardoor Brian de beweging naar rechts maakt om het te willen ontwijken. Daarna geeft Huub nog een kopstoot.
En als hij zometeen zwaar begint te ademen zit die rol pepermunt in zijn broekzak weer dwars.quote:Op zondag 11 november 2007 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon een antillianse bootymassage![]()
Huub wordt wel degelijk geraakt en niet zachtzinnig ook. Hij krijt echt de tijd niet om weg te draaien.. Ik kan niet zien of Huub Brian rakt, zel dat het nog maar weinig scheelde of Lieke had de backswing tegen haar hoofd gekregenquote:Op zondag 11 november 2007 22:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Toch als je hier goed kijkt zie je duidelijk dat Huub zijn hoofd wegdraaid en niet geraakt wordt. Ook zie ik Huub Brain niet aanraken.
Massage...is niet eng hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 22:48 schreef loisie het volgende:
wat zit die brian nou voor engs te doen??????
Ik heb nog steeds het idee dat ze elkaar op dit filmpje niet echt hard raken. Ik denk dat het geweld daarna pas heeft plaatsgevonden en daar zijn geen beelden van.quote:Op zondag 11 november 2007 22:48 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Op dat gifje is volgens mij te zien de hoek waar ze het allemaal over hebben..... Toeval dat ze het over de hoek hebben en dat dat nu juist het enige materiaal is wat we hebben?
Volg Huub's hand en de beweging die Brian maakt.quote:Op zondag 11 november 2007 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub wordt wel degelijk geraakt en niet zachtzinnig ook. Hij krijt echt de tijd niet om weg te draaien.. Ik kan niet zien of Huub Brian rakt, zel dat het nog maar weinig scheelde of Lieke had de backswing tegen haar hoofd gekregen
quote:Op zondag 11 november 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als hij zometeen zwaar begint te ademen zit die rol pepermunt in zijn broekzak weer dwars.![]()
Het gaat toch niet om het raken... het gaat er om wie wat doet.... als je Huub hand volgt en de beweging van Brian lijkt het bijna zeker dat dit dè hoek is.quote:Op zondag 11 november 2007 22:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat ze elkaar op dit filmpje niet echt hard raken. Ik denk dat het geweld daarna pas heeft plaatsgevonden en daar zijn geen beelden van.
Om een hoek te geven zal je toch moeten uithalen. Het lijkt er meer op dat Huub met een sigaretje loopt! Ik vind dit er echt niet uitzien als een hoek. En Brian en Amanda zeggen dat hij op zijn hoofd is geslagen.quote:Op zondag 11 november 2007 22:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om het raken... het gaat er om wie wat doet.... als je Huub hand volgt en de beweging van Brian lijkt het bijna zeker dat dit dè hoek is.
Ciaoquote:Op zondag 11 november 2007 22:55 schreef loisie het volgende:
FokkerTs. trusten allemaal.............ik lees morgen wel weer bij................hoie!
Volgens mij gaat het erom, of er nou wel of geen fysiek geweld gebruikt is. Dat is zeker gebruikt, alleen krijgen wij dit niet te zien. Vandaar mijn constatering dat ik op dit filmpje geen fysiek geweld kan constateren van beide.quote:Op zondag 11 november 2007 22:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om het raken... het gaat er om wie wat doet.... als je Huub hand volgt en de beweging van Brian lijkt het bijna zeker dat dit dè hoek is.
quote:Op zondag 11 november 2007 22:56 schreef neehe het volgende:
Gewoon filmpje opslaan, dan kun je het beeld vergroten.
Ik zie een gebalde geknepen vuist van Huub, die hij bij z'n eigen lichaam houdt. Hij maakt geen uithalende beweging. Baf, en daar de elleboog. Dus geen verandering. Maar, zullen we verder in de andere topics?quote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Volg Huub's hand en de beweging die Brian maakt.
Ja daar is niemand...lolquote:Op zondag 11 november 2007 23:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie een gebalde vuist van Huub, die hij bij z'n eigen lichaam houdt. Hij maakt geen uithalende beweging. Baf, en daar de elleboog. Dus geen verandering. Maar, zullen we verder in de andere topics?
De mannen in het hokje zitten nu collectief te rukkenquote:Op zondag 11 november 2007 22:59 schreef rooie3 het volgende:
En de regie denkt nu zeker dat de mannen helemaal van slag raken als ze Amanda goed in beeld brengen.
er lopen ook 2 topics over geweld, verwarrend. En nog 1 over de exit van Brian waar het goed in zou passen.quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 22:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja IDD....
@ Dreamboy heb je de orginle Avi nog? Misschien nogmaals een gif van maken op een hogere frame rate?
quote:Op zondag 11 november 2007 23:04 schreef Lady-night het volgende:
Aan het eind, Dennis wil een pluimpje....hoezo gescript?
http://www.youtube.com/watch?v=mIbUrPK4gjY
Dat filmpje, hoe vet!!!quote:Op zondag 11 november 2007 23:04 schreef Lady-night het volgende:
Aan het eind, Dennis wil een pluimpje....hoezo gescript?
http://www.youtube.com/watch?v=mIbUrPK4gjY
Hoe kun je gifjes opslaan vanaf hier? Als ik als afbeelding opslaan doe krijg ik alleen een foto.quote:Op zondag 11 november 2007 22:56 schreef neehe het volgende:
Gewoon filmpje opslaan, dan kun je het beeld vergroten.
Ik doe mijn best maar daar komt bijna niemandquote:Op zondag 11 november 2007 23:07 schreef avonne het volgende:
Wat gebeurde er in de streamlock van 10 nov?
Titel is duidelijk, graag daar verder discussieren
Geweld in de Gouden Kooi
nog een topic als het over het geweld in het algemeen of alle incidenten samen gaat
Nu graag on topic, mensen. Er zijn andere plekken om te discussieren.
Dat Gifje is hier nu wel vaak genoeg geplaatst, trouwens
Haha een beetje laat maar ik zit hier met een enorme smile op mijn gezicht. Wil het zelf eigenlijk ook wel even proberen.quote:Op zondag 11 november 2007 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie jullie allemaal al zitten achter de pc of laptop met de handen achter het hoofd en maar knallen met die ellebogen![]()
Met rechts op het plaatje en dan opslaan als...quote:Op zondag 11 november 2007 23:17 schreef noucky het volgende:
[..]
Hoe kun je gifjes opslaan vanaf hier? Als ik als afbeelding opslaan doe krijg ik alleen een foto.
Er zijn vele gifjes die ik graag wil bewaren.
idd... maar liever hun als Nada en Nixquote:Op zondag 11 november 2007 23:27 schreef noucky het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat Brian, Huub en Amanda vandaag veelvuldig in beeld zijn.
Dus die mogen wel naar huis !quote:Op zondag 11 november 2007 23:30 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... maar liever hun als Nada en Nix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |