Ik zie het al voor mequote:Op zondag 11 november 2007 22:17 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben dus niet alleen.... mijn man zit te kijken of ik ze nog wel op een rijtje heb![]()
Wat een zieke vent is het eigenlijk ook....voor zo'n trapje van Nena....hij was er maar wat blij meequote:Op zondag 11 november 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel weer DB en een mooi OP.
[..]
Zo dus.
http://www.youtube.com/watch?v=tAWR1DRI6DY
Dat is de beste manierquote:Op zondag 11 november 2007 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is zelfs een officiele slag bij het taekwondo als je dichtbij iemand staat (Elleboog slag (Palkup Taerigi)) Maar jij je zin![]()
![]()
Dom. Juist als je hele lichaamsgewicht erachter zit, komt zoiets hard aan. Je ziet Huub ook die terugslag krijgen, maar dat zal jij wel weer op jouw manier kromtrekken. Als we nog eens bijeenkomen bij de poort van DGK, wil ik het wel een keer voordoen bij je.quote:Op zondag 11 november 2007 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat niet om de kracht, je hele lichaam moet mee, het gaat echt moeizaam. Gewoon proberen en dan voel je wel hoe lastig het is.....
Brian doet het overigens wel met opzet, dat is goed te zien......
en wat vind je man van ivar?????????quote:Op zondag 11 november 2007 22:17 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben dus niet alleen.... mijn man zit te kijken of ik ze nog wel op een rijtje heb![]()
Ik zit het hier even te testen, maar als mijn puntelleboogje op iemands slaap, neus of mond komt... zal toch best aankomen.quote:Op zondag 11 november 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel toevalling alleen tegen de neus aankomen, maar je kunt zelfs op die manier niet richten...
Ik zie jullie allemaal al zitten achter de pc of laptop met de handen achter het hoofd en maar knallen met die ellebogenquote:Op zondag 11 november 2007 22:19 schreef loisie het volgende:
Whahaha. we zijn echt stapelgek he, maar die tik van achter je hoofd gaat dus prima heb ik begrepen en zelf gevoeld.......... dus handjes achter je hoofd en tikken maar........works perfect
quote:Op zondag 11 november 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus ehm...ik heb nu een stuk of tien Cossers aan het gymnastieken......![]()
![]()
![]()
Hoe meer je meegeeft met je lichaam, hoe harder.quote:Op zondag 11 november 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit het hier even te testen, maar als mijn puntelleboogje op iemands slaap, neus of mond komt... zal toch best aankomen.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus ehm...ik heb nu een stuk of tien Cossers aan het gymnastieken......![]()
![]()
![]()
Ben je mal, stelt niks toch voor , levert hooguit een koortslip op.quote:Op zondag 11 november 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit het hier even te testen, maar als mijn puntelleboogje op iemands slaap, neus of mond komt... zal toch best aankomen.![]()
Volgens uitspraken schijnt dat Huub Brian op zijn hoofd geslagen had. Huub zei oa toen hij ff in de slaapkamer was "ik zou hem zo weer op zijn kop slaan"quote:Op zondag 11 november 2007 22:16 schreef coldstar het volgende:
Ik had juist gehoord dat Huub degene was die geslagen had. We horen het morgen hopelijk wel
Is goed......quote:Op zondag 11 november 2007 22:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dom. Juist als je hele lichaamsgewicht erachter zit, komt zoiets hard aan. Je ziet Huub ook die terugslag krijgen, maar dat zal jij wel weer op jouw manier kromtrekken. Als we nog eens bijeenkomen bij de poort van DGK, wil ik het wel een keer voordoen bij je.![]()
ehhhhquote:Op zondag 11 november 2007 22:21 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
en wat vind je man van ivar?????????
Ik heb het filmpje nu tig keer bekeken en lijkt erop dat Huub met zijn rechtervuist Brian links ramt en daardoor Brian de beweging naar rechts maakt om het te willen ontwijken. Daarna geeft Huub nog een kopstoot.quote:
O,dan was dat het wat ik gehoord had tnx voor je uitlegquote:Op zondag 11 november 2007 22:24 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Volgens uitspraken schijnt dat Huub Brian op zijn hoofd geslagen had. Huub zei oa toen hij ff in de slaapkamer was "ik zou hem zo weer op zijn kop slaan"
En Jaap en Amanda hadden het erover.
Lieke zou ook weer de dupe zijn geweest van Brian en dat waren weer woorden van Huub "de vorige keren heb ik het niet gezien maar nu wel, en dan krijg je dit"
quote:Op zondag 11 november 2007 22:26 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje nu tig keer bekeken en lijkt erop dat Huub met zijn rechtervuist Brian links ramt en daardoor Brian de beweging naar rechts maakt om het te willen ontwijken. Daarna geeft Huub nog een kopstoot.
Je heb gelijkquote:Op zondag 11 november 2007 22:26 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje nu tig keer bekeken en lijkt erop dat Huub met zijn rechtervuist Brian links ramt en daardoor Brian de beweging naar rechts maakt om het te willen ontwijken. Daarna geeft Huub nog een kopstoot.
volgens mij stak ie em ook nog 6 keer met een mes, zette em in de fik en pisde die em daarna uitquote:Op zondag 11 november 2007 22:26 schreef noucky het volgende:
[..]
Niks meer te winnen hut verkocht. klaar.quote:Op zondag 11 november 2007 22:32 schreef coldstar het volgende:
Ik ben benieuwd wat de sancties zullen zijn morgen. Nog even en ze houden niets meer over .
soms wel ja.... maar soms is het nog grote knuddequote:Op zondag 11 november 2007 22:34 schreef coldstar het volgende:
Sinds ze geen relatie meer hebben, kunnen ze in ieder geval iets beter met elkaar communiseren.
Het gaat er wel zo naar uit zienquote:Op zondag 11 november 2007 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks meer te winnen hut verkocht. klaar.![]()
Al de SL lijken op elkaar, daar mis je niets aanquote:Op zondag 11 november 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
Lieve COSsres, ik heb het wel weer gezien voor vandaag. Wrs rammen ze elkaar dat hok weer door over een uurtje ofzo maar het zij zo. Succes voor de avond/nachtploeg, voor straks welterusten en tot morgen.![]()
Ik denk ook dat hij het er eigenlijk weer eens niet helemaal mee eens is. Waarschijnlijk om de goede vrede te bewaren zwijgt hij maar.quote:Op zondag 11 november 2007 22:36 schreef Clank het volgende:
Lieke heeft de hele internetshow uitgewerkt op papier. Huub zegt dat ze het heel goed heeft gedaan. Lieke noemt nog een paar dingen op die moeten gebeuren en Huub zegt: Eerst morgen maar eens afwachten...
quote:Op zondag 11 november 2007 22:26 schreef noucky het volgende:
[..]
Zelfs Lieke moet uitwijkenquote:Op zondag 11 november 2007 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie jullie allemaal al zitten achter de pc of laptop met de handen achter het hoofd en maar knallen met die ellebogen![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 22:29 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
volgens mij stak ie em ook nog 6 keer met een mes, zette em in de fik en pisde die em daarna uit![]()
:quote:Op zondag 11 november 2007 21:44 schreef akveor het volgende:
Hoe zijn ze in de fitnessruimte terecht gekomen? Ze zaten toch in de woonkamer?
er was amandel eerder vandaag verteld (redactie) dat wat zij (of brian) had gedaan net zo erg wasquote:Op zondag 11 november 2007 22:24 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Volgens uitspraken schijnt dat Huub Brian op zijn hoofd geslagen had. Huub zei oa toen hij ff in de slaapkamer was "ik zou hem zo weer op zijn kop slaan"
En Jaap en Amanda hadden het erover.
Lieke zou ook weer de dupe zijn geweest van Brian en dat waren weer woorden van Huub "de vorige keren heb ik het niet gezien maar nu wel, en dan krijg je dit"
iemand?quote:Op zondag 11 november 2007 22:32 schreef lorence1 het volgende:
ola even ot... is het al mogelijk om de livestreams via mobiel te volgen. in juni werd daar toen over geschreven dat dat snel mogelijk zou zijn.... zo ja weet iemand hoe dat werkt?
quote:Op zondag 11 november 2007 22:40 schreef akveor het volgende:
Slowwwwww (orginele gif was van Dreamboy)
[ afbeelding ]
Dit geeft een heel raar beeld. Het is denk ik beter om het bronbestand te gebruiken zodat alle frames te zien zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 22:40 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Toch als je hier goed kijkt zie je duidelijk dat Huub zijn hoofd wegdraaid en niet geraakt wordt. Ook zie ik Huub Brain niet aanraken.quote:Op zondag 11 november 2007 22:40 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Ja IDD....quote:Op zondag 11 november 2007 22:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit geeft een heel raar beeld. Het is denk ik beter om het bronbestand te gebruiken zodat alle frames te zien zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |