Gelukkig weten we wie het zeggen, en we weten ook dat die het niet zo nauw nemen met de waarheid...quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:14 schreef avonne het volgende:
Volgens Nadia, Amanda en Dennis is Huub geflipt, Brian op de bek geslagen, Dennis een kopstoot gegeven, ook nadat de bewaking binnen kwam.
Ze vinden dat de rotte appel moet verdwijnen.
Ik zie niet wie het is, vind het knap van je.er wordt alleen maar gespeculeerd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:34 schreef Darklight het volgende:
Dat gifje is niet bij de bank, maar in de keuken
Eerst vliegt Huub vanuit de keuken de woonkamer in, daarna wordt die op het keukenblok gegooid
Dit zou verklaren waarom Huub de volgende dag naar Amanda ging om te vragen hoe het met haar ging?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:54 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Een momentje van het SL gebeuren....
Zover ik het kan zien, is Brain met iemand bezig (Amanda?) en dan springt er op een gegeven moment een derde persoon bij (tussen). Zou best Huub kunnen zijn aan de bewegingen te zien.
Was St Brain Amanda dit keer publiekelijk aan het afstraffen en sprong Huub er tussen, omdat hij het niet meer aan kon zien?
Zou mij allemaal niets verwonderen. Brain is para aan het worden, omdat hij zijn dekking niet meer in de hand heeft.
Tja, als Amanda niet klaagt........................ Eindigt zij net als haar zus onder aan de trap met een schedelbasisfractuur!!!!!
Hier zie ik iets heel anders.... Volg Huub z'n rechterhand. Nu lijkt het een afwerende beweging van Brian?quote:Op zondag 11 november 2007 22:24 schreef tipsch het volgende:
gifje door Dreamboy:
[ afbeelding ]
Wat ik hier zie:
Brian heeft de handen in de nek alsof hij ze niet zal gebruiken, maar hij deelt op zeer achterbakse wijze een rake elleboogstoot uit.
Huub krijgt een terugslag van de elleboog die hij incasseert.
Hij wankelt eerst een beetje naar achter - corrigeert - en wankelt wat naar voren,
Brian maakt een schwalbebeweging mee naar achter door de voorwaartse beweging van Huub, waardoor het erop lijkt dat Huub een kopstoot uitdeelt (wat volgens mij dus absoluut niet het geval is).
Een klein knikje van Huub volgt nog als Amanda met haar hand in de buurt van Huub's gezicht volgt.
Ik zie een gebalde geknepen vuist van Huub, die hij bij z'n eigen lichaam houdt. Hij maakt geen uithalende beweging. Baf, en daar de elleboog. Dus geen verandering.quote:Op zondag 11 november 2007 22:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Hier zie ik iets heel anders.... Volg Huub z'n rechterhand. Nu lijkt het een afwerende beweging van Brian?
[ afbeelding ]
Zolang die lullo's niet van dat SL-knopje af blijven zitten de streamers te speculeren. Ik zeg: geen streamlocks meer en duidelijkheid voor iedereen. Al betekent dat morgen de stekker eruit. Liever niet, dgk junk dat ik ben, maar toch.quote:Op zondag 11 november 2007 23:01 schreef tipsch het volgende:
Jaap helemaal niet in beeld. Zou hij er niet bijzjn geweest? Hij was toch degene die beweerde dat Huub Brian zou hebben geslagen? (Ik heb nog altijd het idee dat achter een scene verzint ter compensatie voor het uitblijven van de exit van Brian)
Zo is it, maar ondertussen kunnen we dit stukje alvast beoordelen.quote:Op zondag 11 november 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zolang die lullo's niet van dat SL-knopje af blijven zitten de streamers te speculeren. Ik zeg: geen streamlocks meer en duidelijkheid voor iedereen. Al betekent dat morgen de stekker eruit. Liever niet, dgk junk dat ik ben, maar toch.
nee, de elleboog is sneller en eerder dan de hand.quote:Op zondag 11 november 2007 22:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Hier zie ik iets heel anders.... Volg Huub z'n rechterhand. Nu lijkt het een afwerende beweging van Brian?
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat te maken heeft met de reactiesnelheid van Brian.quote:Op zondag 11 november 2007 23:15 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, de elleboog is sneller en eerder dan de hand.
Merkwaardig dat er zo'n volkomen spreekverbod is.
Toen Brian Amanda de douche in knalde hoefden ze maar 12 uur te zwijgen, en werd er niet veel gestreamlocked.
hierin is toch aardig wat actie te zien.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
Een iets langere versie van de SL via het keukenraam. Het blijft moeilijk te zien.
http://www.youtube.com/watch?v=uzciJn4740M&eurl=http
Ik ben benieuwd of dit het enige is. Zal toch niet. Zo'n elleboogstoot zou op zich al voldoende zijn voor nog maar eens een exit van Brian.quote:Op zondag 11 november 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat de evaluatie van de filmpjes door de "hoge heren en dames"' morgen gaat opleveren. En wij laten ons niet meer met een kluitje in het riet sturen![]()
Wat willen wij eraan doen dan ???quote:Op zondag 11 november 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat de evaluatie van de filmpjes door de "hoge heren en dames"' morgen gaat opleveren. En wij laten ons niet meer met een kluitje in het riet sturen![]()
Ik snap dan ook niet hoe ze in de fitness terecht zijn gekomen. Brian die is gevlucht? Huub er achter aan?quote:Op zondag 11 november 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
[..]
hierin is toch aardig wat actie te zien.
Jaap komt er op 0.27 bij. Inderdaad raar dat hij niet bij de fitness te zien is. Hij heeft daar het een en ander naar zich toe gesmeten gekregen, lijkt het, dus daar is veel meer gebeurd dan alleen het gifje.
dat is het kromme, inderdaad.quote:Op zondag 11 november 2007 23:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Zij willen alleen afgelopen vrijdag beoordelen terwijl dit toch allemaal een gevolg is op wat eerder is gebeurt.
Ach ze doen al maanden wat ze zelf willen. Amanda had er al uitgemoeten na die kop koffie gooien of na het slaan met de hak.quote:
Ik denk dat we morgen bij de poort moeten staan zodat ze Huub er niet uit kunnen gooien.... Hurry...quote:
grmbl.quote:
Er broeit wat. Meer kan ik niet kwijtquote:Op zondag 11 november 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach ze doen al maanden wat ze zelf willen. Amanda had er al uitgemoeten na die kop koffie gooien of na het slaan met de hak.
De febo is gewoon gigantisch fout bezig geweest en dit kunnen ze nooit meer rechtbreien.
Ik kan alleen het begin van dat filmpje een beetje raden. Etter Brian blijft waarschijnlijk Lieke vasthouden en als Huub daartussen wil komen wordt hij weggeduwd. Brian moet ook echt met z'n tengels van Lieke afblijven. Hij komt weer met zo'n schijnheilige tekst erbij "Laat elkaar los".quote:Op zondag 11 november 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
[..]
hierin is toch aardig wat actie te zien.
Jaap komt er op 0.27 bij (denk ik). Inderdaad raar dat hij niet bij de fitness te zien is. Hij heeft daar het een en ander naar zich toe gesmeten gekregen, lijkt het, dus daar is veel meer gebeurd dan alleen het gifje.
Kom op zeg ut!!! Je kan het!quote:Op zondag 11 november 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er broeit wat. Meer kan ik niet kwijt![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |