preciesquote:
quote:Op zondag 11 november 2007 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook dat gevoel ken ik, alleen was ik ook schuldig en had ik 2 andere auto's ook total loss gemaakt![]()
Nooit meer wat van gehoord trouwens. Leaseverzekering ftw!
quote:Op zondag 11 november 2007 23:38 schreef Muck het volgende:
[..]
dat weet ik toch
maar je weet wat ik erover gezegd heb he!
Auch. Goed verzekerd?quote:Op zondag 11 november 2007 23:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had tegen een hele mooie Porsche aangereden die nodig wat reparatie nodig heeft.. Denk dat mijn vader niet blij zal zijn als hij te horen krijgt dat zn impreza weg is
zeker wetenquote:
Zondequote:Op zondag 11 november 2007 23:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had tegen een hele mooie Porsche aangereden die nodig wat reparatie nodig heeft.. Denk dat mijn vader niet blij zal zijn als hij te horen krijgt dat zn impreza weg is
Echt heel erg fijn voor jequote:Op zondag 11 november 2007 23:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
zeker weten
damn ik heb echt nog nooit zo'n bijzondere vrouw ontmoet....
Ik hoop met je mee. Die porsche zal wel gefixed worden door de verzekering, het gaat nu even om de imprezaquote:
picsquote:Op zondag 11 november 2007 23:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
zeker weten
damn ik heb echt nog nooit zo'n bijzondere vrouw ontmoet....
ehm...quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 23:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee. Die porsche zal wel gefixed worden door de verzekering, het gaat nu even om de impreza
wanneer komt je vader terug? als het aan het begin van zijn reis is zou ik nog even wachten, voor zijn gemoedsrust en vakantieplezierquote:Op zondag 11 november 2007 23:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Maar wat een kerel die ik dan ook aanrijdt. Een directeur van een of ander bedrijf met een zwaar dikke wagen (daar nog even bakkie koffie gedaan) met een super dik huis en nog sowieso 2 andere wagens voor de deur.
Hoe dan ook, vader is op wereldreis dus die weet nog van niks.Sms wel dat ik blikschade heb en moet kijken of t nog te fixen is ofzo.
Ohquote:
dat hoop ik ook ja....quote:Op zondag 11 november 2007 23:43 schreef Pheno het volgende:
Verdammt, mijn hoofd steekt, mijn rechterzij steekt en mijn spieren ter hoogte van mijn blaas steken. Yeah, I feel great! Ik hoop maar dat dat bij het genezingsproces hoort...
quote:Op zondag 11 november 2007 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm...
Ja. Mits ze hun klonen thuislaten![]()
trustequote:
quote:Op zondag 11 november 2007 23:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
wanneer komt je vader terug? als het aan het begin van zijn reis is zou ik nog even wachten, voor zijn gemoedsrust en vakantieplezierDat zal hij later vast begrijpen
Allebei niet. KMT komt maar gewoonquote:Op zondag 11 november 2007 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
maar nodigen we dan eer-ik of bierik uit?
hehehe, lol. Ik zou even in zijn verzekeringspapieren kijken, dan weet je ook waar je aan toe bentquote:Op zondag 11 november 2007 23:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is net een maand weg en heeft nog 2 maanden te gaan. Stuur hem anders wel een mailtje ofzo.. wat voor auto ik voor 'm moet kopen
quote:Op zondag 11 november 2007 23:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
hehehe, lol. Ik zou even in zijn verzekeringspapieren kijken, dan weet je ook waar je aan toe bent
en jij dan?quote:
Hehe, dat is wel een mooi idee ja.quote:Op zondag 11 november 2007 23:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is net een maand weg en heeft nog 2 maanden te gaan. Stuur hem anders wel een mailtje ofzo.. wat voor auto ik voor 'm moet kopen
Ook goedquote:
Ik zou dat ook niet hebben. Pr0n op tv!quote:Op zondag 11 november 2007 23:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zoek morgen wel. Geen zin om te zoeken. /mad
quote:Op zondag 11 november 2007 23:52 schreef Muck het volgende:
[..]
en jij dan?
komt lenny? memento-moron? phedo? ...?
Gewoon op een normale zender?quote:Op zondag 11 november 2007 23:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet hebben. Pr0n op tv!
UPC digital extra, dus playboytv etc.quote:Op zondag 11 november 2007 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gewoon op een normale zender?
quote:Op zondag 11 november 2007 23:55 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik kijk toch naar travelchannel, pr0n is leuk om te doen.
Ik ga denk ik met je meequote:Op zondag 11 november 2007 23:57 schreef Muck het volgende:
ik ga zo ook maar eens slapen denk ik....
Dat heb je goed!quote:Op zondag 11 november 2007 23:55 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik kijk toch naar travelchannel, pr0n is leuk om te doen.
Dat weet ik, daarom zeg ik het ookquote:
Dat is wel goed klote. Gaat dat ook nog een keer over? Wanneer was je operatie, en waaraan ook weer?quote:Op zondag 11 november 2007 23:59 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een poging ga doen. Ik word vast wel weer wakker midden in de nacht. Standaard inbegrepen sinds operatie
3 weken geleden, gesprongen blinde darm. Met als eindresultaat: een verwijderde blinde darm, een gespoelde buik, een gekneusde rib door de arts of assistenten, pijn aan spieren bij blaas, pijn aan buikwond 3 littekens. En door de steken af en toe dus wakker ....quote:Op maandag 12 november 2007 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel goed klote. Gaat dat ook nog een keer over? Wanneer was je operatie, en waaraan ook weer?
Teringquote:Op maandag 12 november 2007 00:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
3 weken geleden, gesprongen blinde darm. Met als eindresultaat: een verwijderde blinde darm, een gespoelde buik, een gekneusde rib door de arts of assistenten, pijn aan spieren bij blaas, pijn aan buikwond 3 littekens. En door de steken af en toe dus wakker ....
Bij die ene dame?quote:Op maandag 12 november 2007 03:59 schreef indahnesia.com het volgende:
hey sander
was op het postkantoor he
Echt?quote:Op maandag 12 november 2007 07:00 schreef OA het volgende:
Wat een zeikweer hier zeg...![]()
Het komt echt met bakken uit de lucht en ik moet zo op de fiets![]()
ook, ze zit zegenwoordig achter de bali, dus ik kan er alleen langs als ik wat te versturen hebquote:Op maandag 12 november 2007 06:47 schreef OA het volgende:
Mogge, [afbeelding] .
[..]
Bij die ene dame? [afbeelding]
correct.. 13.30 nuquote:Op maandag 12 november 2007 07:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Middag? [afbeelding]
Of zit ik er naast? [afbeelding]
Joolz.quote:
Jullie hebben de klok verzet hequote:Op maandag 12 november 2007 07:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, ik gokte op een uurtje vroeger [afbeelding]
Zo dalijk maar effe een goeie bak leut pakken [afbeelding]
Doen jullie dat daar niet?quote:Op maandag 12 november 2007 07:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jullie hebben de klok verzet he
Bij mijn weten is ze altijd vrij op maandagquote:Op maandag 12 november 2007 07:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vergeten naar je werk te gaan
[..]
dat dus
Misschien is ze gegaan omdat ze dacht dat het geen maandag was danquote:Op maandag 12 november 2007 07:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij mijn weten is ze altijd vrij op maandag [afbeelding]
'oh, fuck, het is dinsdag! Ik moet werken!'quote:Op maandag 12 november 2007 07:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Misschien is ze gegaan omdat ze dacht dat het geen maandag was dan
Hier was het ook droog zodra ik op de fiets ging!quote:
Volgens mij is ze gegaan omdat ze nu een fulltime baan heeft.quote:Op maandag 12 november 2007 07:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Misschien is ze gegaan omdat ze dacht dat het geen maandag was dan
quote:Op maandag 12 november 2007 07:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gegaan omdat ze nu een fulltime baan heeft.
14.gifquote:Op maandag 12 november 2007 07:54 schreef OA het volgende:
[..]
Hier was het ook droog zodra ik op de fiets ging!![]()
En het is nog steeds droog!
quote:Op maandag 12 november 2007 07:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat. En ik onthoud vaak wel waarmee ik iemand heb geplaagd.
quote:Op maandag 12 november 2007 07:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, voorlopig niet naar huis, volgens mij staat alles blank... ffies kijken. hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |