Allebei toch? Of is die in Wijster met een potje ganzeborden opgelost?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:36 schreef Duvel het volgende:
Dat was niet Wijster maar De Punt, toch?
Nee, Selie heeft gelijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Allebei toch? Of is die in Wijster met een potje ganzeborden opgelost?
quote:De treinkaping was niet zonder gevolgen. In 1977 zouden Molukkers bij De Punt weer een treinkaping houden, die uiteindelijk veel bloediger eindigde.
Dat was weer iets anders. Er waren wel degelijk 2 treinkapingen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:41 schreef ghizzer het volgende:
in de één was de basisschool gegijzeld
Ongetwijfeld veel interessanter dan die cursus vingerverven in 6 delen die we nu op RTL7 kunnen bewonderenquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:46 schreef ghizzer het volgende:
over de kaping van de trein en bassischool was 6 jaar geleden nog een 6-delige docu of zo op nederland 1. was wel interessant van wat ik me er nog van kan herinneren!
ja en ook op een wat prettigere tijd. doordeweeks en altijd om een uurtje of 8 of 9 of zo. dus zeg maar een tijd waarop de gemiddelde nederlander voor de buis hangt en niet op een tijdstip waarop die op zn vrije zondag aan het eten is of bij de afhaalchinees op zn portie zit te wachten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ongetwijfeld veel interessanter dan die cursus vingerverven in 6 delen die we nu op RTL7 kunnen bewonderen
Nee.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:57 schreef racing-weirdo het volgende:
de sovjet unie [..]
klopt dit???
ja maar in wijster hadden die nerds even niet bedacht dat het hier weleens wat minder warm kon worden in decemberquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:59 schreef Duvel het volgende:
Ik bedoelde meer dat het gedoe met UZI's en zo bij de kaping bij De Punt was. Daar werd treinstel 747 uiteindelijk doorzeefd. Overigens zijn alle gaatjes netjes gedicht en kwam het treinstel weer gewoon in dienst. N.B.: Dit was dus wel een viertje. Wijster zou zomaar een stel tweetjes geweest kunnen zijn.
Mooi stukje mang! Niet geweten dat er zo´n verhaal achter dat mooie station zit (dat vroeger dus nog mooier was!).quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Station Kesteren werd in 1882 geopend bij de ingebruikname van de Betuwelijn van Dordrecht via Geldermalsen en Tiel naar Elst... ...maar vooralsnog is er geen concreet plan om dat ook daadwerkelijk te gaan doen.
Prima! Ik zal me daar even een weekje over beraden.quote:En nu mag Socios iets gaan schrijven over station Uithuizen
Idd. Er had eigenlijk ook nog een stuk bij moeten zitten dat er op een station wat van die kutkrakelingen de trein uit geflikkerd worden. En nog zoeen filmpje over sleepkoffers.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:16 schreef Socios het volgende:
Lol @ die 4 filmpjes! Verder eens, oprotten met die vouwfietsen.
Mja browser deed raar, submitten kon ie wel..quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
Morgen even naar Vlissingen. Even kilometers knallen.
@Arthur: Is wel een erg karig verhaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |