thanks!quote:
dat hoop ik wel jaquote:Op zondag 11 november 2007 17:26 schreef Tezz het volgende:
En dat stimuleert hem vast ook nog om meer filmpjes te maken!
zo beter?quote:Op zondag 11 november 2007 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat je de OP iets duidelijker moet maken.
Van welk filmpje is bijv. het eerste recept?
thanksquote:Verder een goed idee
geen idee, die stonden er niet bij volgens mij....quote:Op zondag 11 november 2007 19:56 schreef Bluezz het volgende:
Ja, je gaat over je tong, tong
Maarruh, wat zijn de recepten van de 1e 2 filmpjes gebleven?
ik kan hem nergens vindenquote:Op zondag 11 november 2007 23:25 schreef Tristessa het volgende:
Er is ook nog 1 waarin chocolademousse wordt gemaakt. Die heb ik zelf ook al twee keer gemaakt, vet lekker.
thanks!quote:Op zondag 11 november 2007 23:37 schreef Trusten het volgende:
http://nl.youtube.com/user/OverDeTong
daar staan ze allemaal
nee johquote:Op zondag 11 november 2007 23:45 schreef Kos het volgende:
Eigenlijk is chili con carne bijna hetzelfde als bolognese saus?
graag gedaanquote:Op maandag 12 november 2007 10:11 schreef OverDeTong het volgende:
Bedankt, Muck!
Binnenkort komt er een grote pan Paella bij
ROFL rik, dat ik jou hier tegenkom!! (hier dirk, uit de sweelinck jewéét, ik laat mn achternaam ff achterwege, privacy he)quote:Op maandag 12 november 2007 10:11 schreef OverDeTong het volgende:
Bedankt, Muck!
Binnenkort komt er een grote pan Paella bij
Purist steekt haar vingertje op: chili con carne is pittig stoofvlees, de bonen horen er officieel niet inquote:Op zondag 11 november 2007 23:46 schreef Muck het volgende:
[..]
nee joh
chili con carne is een bonengerecht met vlees
bolognesesaus is een saus met gehakt voor bijvoorbeeld over je pasta
weer wat geleerdquote:Op woensdag 14 november 2007 21:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Purist steekt haar vingertje op: chili con carne is pittig stoofvlees, de bonen horen er officieel niet in
dat zekerquote:Leuk jongens, die filmpjes!
Dat komt omdat ik daar geen tijd voor heb.. Heb het erg druk met school en besteed mijn vrije tijd liever aan bier drinken. En ik ben Rik, niet Martijn.. Ik ben degene die altijd alles bewerkt en op FOK zet. Ik kan niet echt meepraten met dit kookgebeuren hier.. En Martijn (de kok) heeft al helemaal geen tijd voor het posten op fora.quote:Op zondag 25 november 2007 13:02 schreef Bluezz het volgende:
Hoi, het zag er goed uit, en waren jullie een beetje melig?
Oh en even over je oorspronkelijke keuze voor Tilapia of Pangasius ; probeer het filmpje van de keuringsdienst van waarde eens even terug te kijken over Panga
Blijft ook nog even mijn vraag staan :
Waarom post je niet wat vaker mee hier, ipv alleen maar je filmpjes te dumpen?
Een forum is voor discussies, als je daar niet aan wenst mee te doen kan je die filmpjes beter ergens ander dumpen.quote:Op zondag 25 november 2007 13:25 schreef OverDeTong het volgende:
Dat komt omdat ik daar geen tijd voor heb.. Heb het erg druk met school en besteed mijn vrije tijd liever aan bier drinken. En ik ben Rik, niet Martijn.. Ik ben degene die altijd alles bewerkt en op FOK zet. Ik kan niet echt meepraten met dit kookgebeuren hier.. En Martijn (de kok) heeft al helemaal geen tijd voor het posten op fora.
Uhh, okquote:Op zondag 25 november 2007 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Een forum is voor discussies, als je daar niet aan wenst mee te doen kan je die filmpjes beter ergens ander dumpen.
golfer, deze serie is in overleg met overdetong gemaakt.quote:Op zondag 25 november 2007 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Een forum is voor discussies, als je daar niet aan wenst mee te doen kan je die filmpjes beter ergens ander dumpen.
geinig zegquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:01 schreef OverDeTong het volgende:
Maandag 3 december kwam er een cameraploeg van Omroep Brabant met Pim Haaksman (de Culinaire Beterweter) bij ons langs. We hebben de hele dag gefilmd en als het goed is wordt het echt een hele leuke aflevering.
In februari zal het worden uitgezonden dus. Ik zal nog ff laten weten wanneer precies.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:40 schreef OverDeTong het volgende:
fixed
Oh!!! Ik ben grote fan van Pim! (tja ben een Brabo he). Ik ben echt benieuwd naar de uitzending....quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:01 schreef OverDeTong het volgende:
Maandag 3 december kwam er een cameraploeg van Omroep Brabant met Pim Haaksman (de Culinaire Beterweter) bij ons langs. We hebben de hele dag gefilmd en als het goed is wordt het echt een hele leuke aflevering.
In februari zal het worden uitgezonden dus. Ik zal nog ff laten weten wanneer precies.
volledig mee eens.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
IDD geen succes. Dat ligt overigens niet aan de nieuwe presentator. Maar de cameraman verdient een schop onder zijn hol. Slechte standpunten, stom commentaar....
Verder: vleestomaten op een hamburger? Ieuw, en gehakt zou ik ook niet rauw eten daar het meestal gemaakt van slachtafval is.
Maargoed, eerlijkgezegd was ik vooral teleurgesteld door het simpele gerecht. Doe maar wat, studentenhuis-stijl. Hamburgers kon ik al maken voordat ik kon koken, zeg maar. Jullie kunnen beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |