Mijn wereldbeeld, wat doe jequote:Op zondag 11 november 2007 15:51 schreef freaky-me het volgende:
Jehebt trouwens geen mannetje nodig om bevruchte eitjes te krijgen, kunnen de vrouwtjes helemaal alleen!
En hoe lang duurt het voor ze uitkomen? Als ze maar niet uit de box gaan schieten, heb geen zin die gore dingen door het hele huis te hebben racen.quote:Op zondag 11 november 2007 15:59 schreef freaky-me het volgende:
Ze eten alleen de bladeren, dus gooi er een mooie lange stengel met veel bladeren in. Dan hebben ze iets om op te zitten en iets om te eten.
En die eitjes komen vanzelf wel, als je ze in die curverbox houdt hoor je ze vanzelf wel tegen het plastic aanschieten. Het zijn kleine hele harde grijze ronde balletjes.
Ik ook. En goor. Mijn huisgenoten kennende zijn ze over een week toch weer weg.. We hebben ook al eens een rat gehad (2 dagen), vissen (na 5 weken dood), daarna nog een keer een goudvis (na 6 dagen weggegeven).quote:
Volgens mij zijn ze gekocht of zo hoorquote:Op zondag 11 november 2007 16:21 schreef zomaareennaam het volgende:
zit je dicht bij een markt of een winkel waar ze tropische spullen verkopen?
Kan maar zo daar ontsnapt zijn. Vaak niet de juiste beesten om bij je thuis te houden hoor: vooal vanwege giftigheid e.d.
Een wandelend blad onthaart niet....schijt niet in elke hoek van de tuin, pist niet je planten kapot, krabt niet je gordijnen aan gort. Kotst geen haarballen uit. Laat geen dooie muizen onder de kast wegrotten.quote:
Nee het schiet eitjes in hoog tempo en neemt je huis overquote:Op zondag 11 november 2007 16:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Een wandelend blad onthaart niet....schijt niet in elke hoek van de tuin, pist niet je planten kapot, krabt niet je gordijnen aan gort. Kotst geen haarballen uit. Laat geen dooie muizen onder de kast wegrotten.
Neem inderdaad een kat, met je gore alternatieve huisdier...![]()
![]()
Maar bokjes stinken. Deze zijn opzich toch best gaaf, niet?quote:Op zondag 11 november 2007 16:11 schreef liefie_ het volgende:
Bokjes
Veel leuker dan zso'n monster insect
Ze zijn niet giftigquote:Op zondag 11 november 2007 16:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee het schiet eitjes in hoog tempo en neemt je huis over
En is giftig
En prikkelig
En je kunt het niet knuffelen
Geef mij de kat maar
-evenquote:Op zondag 11 november 2007 16:34 schreef Skv het volgende:
Maar om even terug te komen op het leven dan deze krotten:
-Hoe lang duurt het voor de eitjes uitkomen?
-Moet ik ze water geven?
-Bijten ze?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |