hadden ze hem maar de benen gebroken vandaag.quote:Op zondag 11 november 2007 18:50 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tyfushoer, die kanker-De Guzman!
Één post later:quote:Op zondag 11 november 2007 18:50 schreef Rumille het volgende:
Valt me mee dat de meeste Feyenoord en Ajax supporters hier redelijk sportief zijn en hun eigen zwaktes bespreken ipv zeuren over die kutjoden of kutkakkerlakken. Tenminste, van wat ik heb gezien.
Vink mooi. Van wat ik heb gezien en gehoord, mogen wij zowel tevreden zijn met een 2-2 (Feyenoord beter) maar ook ontevreden (onterechte penal, Huntelaar mist kansen).
Zelfde bij Feyenoord.
quote:Op zondag 11 november 2007 18:50 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Feyenoord zijn ze altijd blij met een punt tegen Ajaxquote:Op zondag 11 november 2007 18:57 schreef BonJovi het volgende:
De Guzman juichen alsof ze voorkomen how sad
Ach als een speler van ons dat zou doen dan zouden we het prachtig vinden.quote:Op zondag 11 november 2007 18:58 schreef Silenus het volgende:
Ik snap ook niet waarom ie ging provoceren. We scholden hem toch niet uit?
Wat een rare knakker.
quote:
Omdat 'ie voor het eerst in zeven wedstrijden ofzo niet scoort?quote:Op zondag 11 november 2007 19:22 schreef HeatWave het volgende:
KJH is het ook ff kwijt trouwens, heb het nare voorgevoel dat die al rond is met een club...
Idd lekker overdreven weer. Akkoord of niet, ze moeten er ook nog met Ajax uit zien te komen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat 'ie voor het eerst in zeven wedstrijden ofzo niet scoort?
Ok, hij is niet de messias maar hij loopt gewoon 1 op 1 hoor.
Blijft inderdaad weinig over aan verdedigers op deze manier.quote:Op zondag 11 november 2007 19:27 schreef F1Bas het volgende:
Van der Wiel ook weer 2-4 weken weg, hebben we nog verdedigers?
Voordeel is dat de eerst volgende wedstrijd pas over 2 weken is.quote:
Toch moeten we hem maar even kennis laten maken met Davids.quote:Op zondag 11 november 2007 19:29 schreef Fides het volgende:
De Guzman gaf wel mooi de assist op de 1-2.
Stam is inmiddels ook al weer wat dikker gewordenquote:Op zondag 11 november 2007 19:32 schreef Trancelocator het volgende:
Al die blessures...
Misschien Stam maar even opbellen.
precies wat een heldquote:Op zondag 11 november 2007 19:34 schreef F1Bas het volgende:
Steek gewoon 4 van de 4 penalties gestopt dit seizoen![]()
Rightquote:Op zondag 11 november 2007 19:22 schreef HeatWave het volgende:
KJH is het ook ff kwijt trouwens
Was toch ook zo. Hij hield weinig bal vast, kaatsen die mislukten, de 1-3 had hij op z'n schoen.quote:
De 0-4 zit nog diep bij hem.quote:Op zondag 11 november 2007 19:39 schreef roepdeman het volgende:
hmm ik vatte die actie van de guzman niet :s uit de slow motion kon je duidelijk opmaken dat hij de woorden What The Fuck uitspreekt, maar ik heb geen idee waarom :s zo niet nodig
hij krijgt het nog wel terug en wat the hell? Slory bedreigd door zn eigen fans hoe zielig??
Eigenlijk helemaal mee eens.quote:Op zondag 11 november 2007 19:41 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb het niet zo op Ajax zoals jullie weten, maar wat een verademing is die Adrie Koster zeg...
Zegt gewoon waar het op staat. Haalt Luque en Suarez er gewoon in zo'n wedstrijd uit. 100x beter in die dingen dan HtC.
En dan is hij het ook meteen kwijt na de laatste weken alleen gescoord te hebben?quote:Op zondag 11 november 2007 19:41 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Was toch ook zo. Hij hield weinig bal vast, kaatsen die mislukten, de 1-3 had hij op z'n schoen.
hij heeft nog wat oud zeer denk ikquote:Op zondag 11 november 2007 19:39 schreef roepdeman het volgende:
hmm ik vatte die actie van de guzman niet :s uit de slow motion kon je duidelijk opmaken dat hij de woorden What The Fuck uitspreekt, maar ik heb geen idee waarom :s zo niet nodig
HW zegt dan toch ook 'ff'.quote:Op zondag 11 november 2007 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dan is hij het ook meteen kwijt na de laatste weken alleen gescoord te hebben?![]()
Vorige keer penalty missen enzo, het is ook meer een gevoel hoor...quote:Op zondag 11 november 2007 19:41 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Was toch ook zo. Hij hield weinig bal vast, kaatsen die mislukten, de 1-3 had hij op z'n schoen.
quote:TIFO Team overklast alles.
zondag 11-11-2007-
De TIFO actie van heden middag was de grootste ooit in Nederland vertoond.
Het bestuur van de FSV dankt alle vrijwilligers die deze actie hebben doen slagen.
Van concurentie is geen sprake meer.
Jammer voor de rest.
Uit deze uitspraak valt dat ook te merken.quote:
Die actie van Gio op Ogararu was geen rood waard natuurlijk.quote:Op zondag 11 november 2007 19:45 schreef kevin6188 het volgende:
Kut-Urby, kut-scheids, spijtig van Huntelaar en uiteindelijk toch wel blij met een puntje. Gematigd tevreden. Gio had best rood mogen krijgen voor die domme actie op Ogararu, dan loop je gewoon weg met de zege. Maar onze Belg was nogal geïntimideerd en volgestopt met instructies vanuit Zeist. Schiet niet op. Toppers kunnen best gefloten worden door buitenlanders, maar de Klassieker niet.
Al met al toch wel weer een leuke dag gehad.
Stekelaarquote:Op zondag 11 november 2007 20:11 schreef kevin6188 het volgende:
Mooi trouwens dat Stekelenburg een gebaar maakte naar het uitvak dat 'ie die pingel wel ff ging stoppen.
Maduroquote:Op zondag 11 november 2007 20:18 schreef koningdavid het volgende:
2-2, best een redelijke uitslag en echt veel zat er ook niet in.
Steek: lekker gekeept
Maduro: speelde erg sterk vond ik, lijkt terug te zijn.
Urby: NOOIT meer in de verdediging. Op het middenveld vond ik hem nog wel redelijk spelen.
Rommedahl: Effectief is ie wel.
Heitinga & V.d. Wiel: Prima gedaan.
Bakircioglu: Zijn eerste goede wedstrijd bij Ajax moet ik nog zien, eerlijk gezegd.
Idd, was gewoon een botsing.quote:Op zondag 11 november 2007 20:22 schreef Fides het volgende:
[..]
Die actie van Gio op Ogararu was geen rood waard natuurlijk.
Nee, maar wel geel. En dat was z'n 2de geweest.quote:Op zondag 11 november 2007 20:22 schreef Fides het volgende:
[..]
Die actie van Gio op Ogararu was geen rood waard natuurlijk.
Maar als Huntelaar of Luque iets dergelijks doen, is het geweldig en zijn het helden zeker ?quote:Op zondag 11 november 2007 18:50 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Iep iep aloquote:Op zondag 11 november 2007 20:24 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar als Huntelaar of Luque iets dergelijks doen, is het geweldig en zijn het helden zeker ?
De Guzman
Godzijdank komt Vermaelen bijna weer terug.quote:Op zondag 11 november 2007 20:25 schreef Nashje het volgende:
Medische staf heeft ook weer een topdag gehad. Nog 2 nieuwe pacienten erbij.
Even tellen, hoeveel pure verdedigers hebben we nog over. 2 ofzo? En ze willen alleen maar een opvolger voor Stam halen. Doe er nog maar 2 bij.
Dat heeft er niets maar dan ook niets mee te makenquote:
Raar he.quote:Op zondag 11 november 2007 20:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat heeft er niets maar dan ook niets mee te maken
Maar gasten als Montana die altijd dergelijke acties van Huntelaar ofzo prijzen, staan tevens het hardst te janken als een speler van een andere club het doet.
Wat vind je daar zo raar aan? Jij vindt dit cool van De Guzman maar vindt het ook stom als Huntelaar het doet. Dat heet voorkeur voor een club.quote:Op zondag 11 november 2007 20:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat heeft er niets maar dan ook niets mee te maken
Maar gasten als Montana die altijd dergelijke acties van Huntelaar ofzo prijzen, staan tevens het hardst te janken als een speler van een andere club het doet.
Dat vraag ik me nou af. Op de training wordt er ook nooit wat van een belabberde voorzet of iets dergelijks gezegt.quote:Op zondag 11 november 2007 20:21 schreef Trancelocator het volgende:
Wat ik echt niet snap is dat Urby dit soort capriolen blijft uithalen. Hij wordt toch zeker wel gecorrigeerd? Ik heb nooit willen geloven dat er drugs in het spel is, maar zo onderhand...
Heb je wel gelijk in, maar ik beoordeel hem ook niet op de wedstrijd van vandaag. Hij komt gewoon snelheid of een actie tekort om aan de buitenkant te spelen, ik wil hem wel eens op '10' zien.quote:Op zondag 11 november 2007 20:21 schreef kevin6188 het volgende:
Bakircioglu kan je niet veel kwalijk nemen, die stond een kwartier lang rechtsback te spelen en snapte er niets van. Slachtoffer van de omstandigheden, totaal geen ritme. Geef hem even de tijd.
Een menneke die amper een maand ofzo in het eerste speelt ?quote:Op zondag 11 november 2007 19:29 schreef HeatWave het volgende:
Misschien een beetje overtrokken van mijn kant, maar ik heb hem echt de hele wedstrijd niet gezien in positieve zin, en juist in dit soort wedstrijden hoort zo'nspeler er te staan.
Maar goed, nevermind verder.
quote:Op zondag 11 november 2007 20:41 schreef Rossoneri het volgende:
Zeer zwak dat RTL het niet eens over de penalty heeft!!! Bij elke wedstrijd heb je het over een penalty en laat je em zien, maar omdat iedereen kon zien dat het duidelijk een schwalbe was laten ze em natuurlijk niet zienKut feyenoord commentators ook daar!
U riep?quote:Op zondag 11 november 2007 20:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als iemand daar niet om mag lachen ben jij het, calimero
quote:Op zondag 11 november 2007 18:50 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax onmachtig?quote:Op zondag 11 november 2007 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
Wat een frustraties hier. De Ajacieden zijn duidelijk verdrietig dat ze in alle opzichte onmachtig waren vandaag.
Sterkte.
Onmachtig en toch een punt meegenomen uit rotterdam. Heerlijkquote:Op zondag 11 november 2007 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
Wat een frustraties hier. De Ajacieden zijn duidelijk verdrietig dat ze in alle opzichte onmachtig waren vandaag.
Sterkte.
quote:Op zondag 11 november 2007 21:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax onmachtig?
Sorry, jullie hadden tegen 10 man de hulp van de scheids nodig om op gelijke hoogte te komen en dan noem je ons onmachtig?.
Aaaah, lekker logisch hoor..
Als m'n oma wieltjes had gehad, had ik haar als winkelwagentje kunnen gebruiken.quote:Op zondag 11 november 2007 21:06 schreef TC03 het volgende:
Ach, als Feyenoord scherper was geweest
Terwijl zij toch echt de verliezers van vandaag zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 21:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gezellig weer die kanker kneuzen hier in het topic...
Ach, thuis tegen het grote Ajax gelijk spelen is al heet wat voor die kneusjes.quote:Op zondag 11 november 2007 21:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Terwijl zij toch echt de verliezers van vandaag zijn.
En dan nog niet kunnen winnenquote:Op zondag 11 november 2007 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
Sterkte.
Ik reageerde op de als-retoriek van Bon Jovi met een ander alsje.quote:Op zondag 11 november 2007 21:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als m'n oma wieltjes had gehad, had ik haar als winkelwagentje kunnen gebruiken.
Na 4x achter elkaar voor schut te zijn gezet, kan ik mij daar ook wel weer iets bij voorstellen.quote:Op zondag 11 november 2007 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach, thuis tegen het grote Ajax gelijk spelen is al heet wat voor die kneusjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |