Game On !quote:Op zondag 11 november 2007 13:54 schreef NJ het volgende:
Wat niet wil zeggen dat er niemand is, natuurlijk.
Dat klinkt als een straf van vBastenquote:Op zondag 11 november 2007 14:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach het zou pas nieuws zijn als ze elkaar aan het pijpen waren [afbeelding]
Ja dalijk krijgt hij al die Feyenoorders in zijn nek.quote:Op zondag 11 november 2007 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Hoe kun je nou als bondscoach bij zo\'n wedstrijd gewoon voortijdig weggaan
Jij denkt dat PSV zomaar effe van AZ wint???quote:Op zondag 11 november 2007 14:17 schreef Fvdh het volgende:
PSV straks weer de lachende derde, als ze winnen![]()
Nope, overijverige scheids. Redelijk vriendelijk duelquote:
AZ thuis is net zo moeilijk als Fener uit, je hebt gelijk.quote:Op zondag 11 november 2007 14:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij denkt dat PSV zomaar effe van AZ wint???
Heb je ze afgelopen woensdag gezien?
Heb je AZ dit seizoen gezien?quote:Op zondag 11 november 2007 14:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij denkt dat PSV zomaar effe van AZ wint???
Heb je ze afgelopen woensdag gezien?
als je winnen jaquote:Op zondag 11 november 2007 14:17 schreef Fvdh het volgende:
PSV straks weer de lachende derde, als ze winnen![]()
Die moeten ze gewoon verkopen met een hele grote strik erom.... te slecht voor de verdediging en voor het middenveldquote:Op zondag 11 november 2007 14:20 schreef Chadi het volgende:
furby door het midden jezus heeft ie wel de ajax school doorlopen
Dude, we mogen echt blij zijn dat het 2-2 is ...quote:
Echt heel geweldig vond ik het niet, maar wel vermakelijkquote:Op zondag 11 november 2007 14:22 schreef TheArt het volgende:
Wat een fantastische klassieker.
Die moeten er inderdaad gewoon allebei in.quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 14:27 schreef Chadi het volgende:
hahaha zie het nu pas een schwalbe van Mols.. kut tyfus belg oprotten naar je eigen land [afbeelding] hahaha
Gok schandaal bij feyenoordquote:Op zondag 11 november 2007 14:24 schreef erkel het volgende:
Ik verdenk Slory van omkooppraktijkenHet had 3-2 moeten zijn
Dat gevoel heb ik ook, maar gezien de historie ben ik wel blij met dit resultaat.quote:Op zondag 11 november 2007 14:26 schreef mcyodogg het volgende:
Feyenoord had het in de eerste helft natuurlijk al in hun voordeel moeten beslissen. Krijgen ze nog een gelukje mee met die penalty, maar als ik Feyenoorder was zou ik het gevoel hebben 2 punten verloren te hebben.
Of je kijkt ff goedquote:Op zondag 11 november 2007 14:23 schreef Chadi het volgende:
Maduro ook .. hoe kan je nou daar tegen MOLS aan gaan lopen..
HO HO HO...HET WAS DIE KNEUS FURBY!!!!!quote:Op zondag 11 november 2007 14:28 schreef Devrim_ het volgende:
Overigens is Huntelaar schuldig aan het gelijk spel
Q.E.D.quote:Op zondag 11 november 2007 14:29 schreef Malibu-06 het volgende:
WIJ WAREN BETER!!!
Ja zie het pas nu..quote:Op zondag 11 november 2007 14:28 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Of je kijkt ff goed
Kakkerlak struikelt over zijn eigen voeten.
Die bal moet je er gewoon zelf inschieten .. minimaal op doel. Maar je mag ook niet klagen op het eind en verder die Suarez en Luque flink de oren wassen. Volgende wedstrijd er naast beginnen.quote:Op zondag 11 november 2007 14:28 schreef Devrim_ het volgende:
Overigens is Huntelaar schuldig aan het gelijk spel
Hij moest de bal overspelen bij die grote kans toen het nog 1 - 2 stond
Ook niet al te handig om keihard tegen Heitinga op te lopen natuurlijk...quote:Op zondag 11 november 2007 14:30 schreef Nyrem het volgende:
Feyenoord ongelukkig in de afronding. Het verlies van Makaay gaf de doorslag.
Hij werd inderdaad geraakt. Als ajacied durf ik dat ook wel toe te geven. Neemt niet weg dat het uiteindelijk wel een penalty was die 6 van de 10 scheidsrechters niet gegeven had. Ik ben meer boos op de ajax spelers, die weten dat Stekelenburg een goede penaltystopper is, niet snel genoeg mee lopen.quote:Op zondag 11 november 2007 14:27 schreef erkel het volgende:
Welke onterechte penalty? Mols werd duidelijk aangeraakt
Zeker, vooral na die laatste minuten met die Slory, maar we hadden kunnen winnen als die fucking schwalbe werd gezien....quote:Op zondag 11 november 2007 14:24 schreef gday het volgende:
[..]
Dude, we mogen echt blij zijn dat het 2-2 is ...
Idd, ik vond het een professionele speler, maar hij mag nog heel wat goals gaan maken om dit goed te makenquote:Op zondag 11 november 2007 14:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ook niet al te handig om keihard tegen Heitinga op te lopen natuurlijk...
quote:Op zondag 11 november 2007 14:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idd, ik vond het een professionele speler, maar hij mag nog heel wat goals gaan maken om dit goed te maken
In de eerste helft zag dat e rnaar uit. Tweede helft absoluut niet. En ook niet de ruimte gezocht toen Ajax met tien man kwam.quote:Op zondag 11 november 2007 14:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Als Feyenoord beter z'n best had gedaan hadden we Ajax hier voor de verandering een keer met 3-0 ofzo kunnen afslachten.
nou ik verwachtte ook wel een stuk betere scheids dan dit, wat een schande, KNBBquote:Op zondag 11 november 2007 14:32 schreef Devrim_ het volgende:
Turkse commentators waren trouwens aan het begin van de wedstrijd lovend over het feit dat een Belgische wedstrijd werd genomen voor een klassieker..op het eind waren ze er toch niet zo heel blij mee
Huh? Ajax staat eerste nu. Hoe kan feyenoord dan eerste staan al AZ wint?quote:Op zondag 11 november 2007 14:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
en als AZ wint staan we nog steeds eerste.
Feyenoord.
Hij floot redelijk toch? Voor mijn gevoel werd Mols wel degelijk even geraakt bij die penalty, dus dat was geen blunder. Verder niet veel fouten gemaakt, al was ie soms wat te gul met gele kaarten...quote:Op zondag 11 november 2007 14:32 schreef Devrim_ het volgende:
Turkse commentators waren trouwens aan het begin van de wedstrijd lovend over het feit dat een Belgische wedstrijd werd genomen voor een klassieker..op het eind waren ze er toch niet zo heel blij mee
quote:Op zondag 11 november 2007 14:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Huh? Ajax staat eerste nu. Hoe kan feyenoord dan eerste staan al AZ wint?
Toen ik zag dat Lucius de penalty ging nemen, dacht ik al: Dat gaat mis!quote:Op zondag 11 november 2007 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
Hoelang zal Van Marwijk het blunderen van Lucius nog pikken!? Hij heeft feyenoord al meerdere punten gekost dit jaar![]()
Hij was zeker niet slecht. .. maar ook weer niet geweldig.quote:Op zondag 11 november 2007 14:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hij floot redelijk toch? Voor mijn gevoel werd Mols wel degelijk even geraakt bij die penalty, dus dat was geen blunder. Verder niet veel fouten gemaakt, al was ie soms wat te gul met gele kaarten...
Ach, doelsaldo... Dat telt pas na 34 wedstrijden, zou jij toch moeten weten.quote:Op zondag 11 november 2007 14:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Huh? Ajax staat eerste nu. Hoe kan feyenoord dan eerste staan al AZ wint?
Tja, als wij dat ook zouden doen, zouden we 3 sterren op ons shirt dragen en nu in de Champions League spelen....quote:Op zondag 11 november 2007 14:34 schreef Urquhart het volgende:
Wellicht laat hij doelsaldo buiten beschouwing.
Daarom staan we ook bovenaan nuquote:Op zondag 11 november 2007 14:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach, doelsaldo... Dat telt pas na 34 wedstrijden, zou jij toch moeten weten.
Mols struikelde zelf volgens mij (Zelfs Tele2 is het daar eens meequote:Op zondag 11 november 2007 14:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hij floot redelijk toch? Voor mijn gevoel werd Mols wel degelijk even geraakt bij die penalty, dus dat was geen blunder. Verder niet veel fouten gemaakt, al was ie soms wat te gul met gele kaarten...
inderdaadquote:Op zondag 11 november 2007 14:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dat totaal niet boeit op 1/3 van de competitie...quote:
Dan nog staat er nu gewoon een 2'tje achter Feyenoord op 819. Dus sta je niet eerste. Maar boeien, als PSV maar verliest, daar ben ik het in ieder geval wel hartgrondig mee eens.quote:Op zondag 11 november 2007 14:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zelfs Tele2? Wat voegt dat toe? Hebben zij extra ogen?quote:Op zondag 11 november 2007 14:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Mols struikelde zelf volgens mij (Zelfs Tele2 is het daar eens mee)
Wil je nu zeggen dat jullie onterecht tweede staan??quote:Op zondag 11 november 2007 14:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dat totaal niet boeit op 1/3 van de competitie...
Ik hoop met je meequote:Op zondag 11 november 2007 14:39 schreef TC03 het volgende:
Ik zou het leuk vinden als de strijd om de titel weer tussen Amsterdam en Rotterdam-Zuid zou gaan. Dus hup AZ.
Nee, gedeeld eerste.quote:Op zondag 11 november 2007 14:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat jullie onterecht tweede staan??
Zij kunnen de beelden keer op keer via verschillende kanten zienquote:Op zondag 11 november 2007 14:39 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Zelfs Tele2? Wat voegt dat toe? Hebben zij extra ogen?
Je ziet als je goed kijkt Maduro fractie van tevoren al zn handen omhoog steken. Dat wijst er op dat hij hem al aanraakte.
Per ongeluk of met opzet, maakt niet zoveel uit.
Omdat ie ziet dat Mols al met zn bovenlichaam de beweging maakt dat hij wil gaan liggenquote:Op zondag 11 november 2007 14:39 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Je ziet als je goed kijkt Maduro fractie van tevoren al zn handen omhoog steken. Dat wijst er op dat hij hem al aanraakte.
van Suarez word ik toch zo ziekquote:Op zondag 11 november 2007 14:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn we nu ook weer af van dat gezeik op Suarez uit deze hoek.
De 2-2 was terecht, penalty misschien niet..quote:Op zondag 11 november 2007 14:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Omdat ie ziet dat Mols al met zn bovenlichaam de beweging maakt dat hij wil gaan liggenNee echt, gewoon dikke schwalbe en onterechte 2-2.
Ik zie genoeg aan het plaatje hierboven.quote:Op zondag 11 november 2007 14:41 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Zij kunnen de beelden keer op keer via verschillende kanten zien
Ik neem aan dat jij dat niét kan..
Heb je een punt. Zoals ik in het Ajax topic al zei: ik zou er een stuk meer vrede mee hebben als Feyenoord de 2-2 had gemaakt uit zo een kans van Slory dan op deze manier.quote:Op zondag 11 november 2007 14:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
De 2-2 was terecht, penalty misschien niet..![]()
Hadden er nog veel meer moeten zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 14:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Suarez had wel weer een mooie hoor trouwens, in de 1e helft. Heeft dit seizoen toch al zeker 3 domme gele kaarten opgelopen door dat gedrag...
In beeld kwam dat de gele kaart vandaag zijn 2e was..quote:Op zondag 11 november 2007 14:45 schreef Hephaistos. het volgende:
Suarez had wel weer een mooie hoor trouwens, in de 1e helft. Heeft dit seizoen toch al zeker 3 domme gele kaarten opgelopen door dat gedrag...
Door een Ajax-bril ziet de wereld er heel anders uit.quote:Op zondag 11 november 2007 15:22 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe kun je dat van Mols nou een schwalbe noemen... Je ziet duidelijk dat hij wordt aangetikt..![]()
Vanuit deze positie is dat lastig te zien maar uit de beelden van Tele 2 is DUIDELIJK te zien dat Mols over zijn eigen been struikeldequote:Op zondag 11 november 2007 15:22 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe kun je dat van Mols nou een schwalbe noemen... Je ziet duidelijk dat hij wordt aangetikt..![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 15:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zowel Ajax als f'noord zijn een paar keer goed weggekomen.
Ook al ben ik best blij met een punt (en de ongeslagen status. ), maar toch knaagt er een gevoel dat je had kunnen winnen.
Als Huntelaar nou gewoon gescoord had was het afgelopen..
quote:Op zondag 11 november 2007 15:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je bent echt stekeblind als je hier geen schwalbe in ziet.
Hij ging echt veel te graag naar de grond. Als Suarez dit had gedaan, was de wereld te klein geweest.
Overigens mogen ze die Belg ook exporteren, wat een klapjosti is dat zeg.
Hadden ze het op het veld gedaan dan was het 2x rood.quote:Op zondag 11 november 2007 16:23 schreef ruud_fr het volgende:
hoorde op Rijnmond dat Luque en Suares op de vuist zijn gegaan, iets van bekend?![]()
is toch duidelijk ofniet?quote:
ik heb alleen de gif gezien, in mijn ogen een beetje onduidelijk. we zullen het straks wel zienquote:Op zondag 11 november 2007 16:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind het niet eens een schwalbe, volgens mij struikelt hij echt over z'n eigen voeten
Voor rust heeft ajax geen schot op goal gelost, en 3 schoten in totaal geproduceerd, tegenover 12 van Feyenoord waarvan 6 op goal. In de hele wedstrijd ajax 9 schoten totaal waarvan 5 op goal, tegenover 23 en 14 van Feyenoord. Feyenoord had 58% balbezit. Twee 100% kansen van Slory in de laatste minuten. Vi.nl: Beter Feyenoord...quote:
Feyenoord speelde ook gevaarlijk. Maar met elf man had Ajax nog wel degelijk een kans op de overwinning gemaakt.quote:Op zondag 11 november 2007 16:56 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Voor rust heeft ajax geen schot op goal gelost, en 3 schoten in totaal geproduceerd, tegenover 12 van Feyenoord waarvan 6 op goal. In de hele wedstrijd ajax 9 schoten totaal waarvan 5 op goal, tegenover 23 en 14 van Feyenoord. Feyenoord had 58% balbezit. Twee 100% kansen van Slory in de laatste minuten. Vi.nl: Beter Feyenoord...
En dan nog zeggen dat je eigelijk wel had kunnen winnen... Jullie moeten blij zijn met dat gelijkspel.
En "als" bestaat niet. Als je tante een pikkie had, was het je oom.quote:Op zondag 11 november 2007 16:56 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Voor rust heeft ajax geen schot op goal gelost, en 3 schoten in totaal geproduceerd, tegenover 12 van Feyenoord waarvan 6 op goal. In de hele wedstrijd ajax 9 schoten totaal waarvan 5 op goal, tegenover 23 en 14 van Feyenoord. Feyenoord had 58% balbezit. Twee 100% kansen van Slory in de laatste minuten. Vi.nl: Beter Feyenoord...
En dan nog zeggen dat je eigelijk wel had kunnen winnen... Jullie moeten blij zijn met dat gelijkspel.
feyenoord speelde zeker beter. alleen we hadden wel kunnen winnen als Huntelaar had gescoord. maarja dat is achteraf altijd makkelijk praten he.quote:Op zondag 11 november 2007 16:56 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Zjuust, waar ik dus ook op doel is de uitspraak van Dr.Daggla die zegt dat ajax had kunnen winnen, ALS Huntelaar dat ene schot had gescoordquote:Op zondag 11 november 2007 17:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
En "als" bestaat niet. Als je tante een pikkie had, was het je oom.
"als" feyenoord iets meer geluk had gehad dan was de 2e helft niet meer dan een formaliteit.
"Als" Cruiijff en de rest van het Nl elfdtal van '74 iets professioneler met hun vak bezig waren, ipv zuipen en met half blote vrouwen te gaan " zwemmen" waren we misschien wel weltmeister geworden.
Dit is altijd weer zo' n lekker zinloze discussie.
Off topic:![]()
Weg met die kersttokens!!! Eerst Sinterklaas!!!
Dan zijn we het daar over eensquote:Op zondag 11 november 2007 17:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
feyenoord speelde zeker beter. alleen we hadden wel kunnen winnen als Huntelaar had gescoord. maarja dat is achteraf altijd makkelijk praten he.
al had feyenoord ook kunnen winnen als slory had gescoord.
Als Urby een goede voetballer was, zat ajax nog in de CL...quote:Op zondag 11 november 2007 17:08 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Zjuust, waar ik dus ook op doel is de uitspraak van Dr.Daggla die zegt dat ajax had kunnen winnen, ALS Huntelaar dat ene schot had gescoord
Johquote:Op zondag 11 november 2007 17:09 schreef M.Melandri het volgende:
als neutrale kijker is dit wel de leukste wedstrijd van NL, ook een stuk leuker als in de arena.
De kuip is ook veel meer een voetbalstadion dan de arena, dat zal iedere Ajacied met je eens zijn.quote:
wat staat daarquote:
D'oh! Hij steekt van tevoren z'n handen omhoog omdat hij Mols ook van tevoren per ongeluk aantikte. Dat Mols daarna nog 1 of 2 stappen neemt en dan met z'n rechterpoot achter z'n linkerpoot blijft haken ... tja. Niet dat Ajax had verdiend om te winnen hoor, maar het was geen penalty en ook geen schwalbe. Het was gewoon klunzig.quote:Op zondag 11 november 2007 14:39 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Dat zal dan slaan op de vele spelers van Ajax uit de eigen opleiding?quote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Met eigen kracht voortgebracht
quote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Met Uit eigen kracht voortgebracht
Sinds wanneer geeft de scheids onterechte punten dan?quote:Op zondag 11 november 2007 17:42 schreef Malibu-06 het volgende:
Die Ajacieden die zeiken op de scheidsOk het was een onterechte penalty, maar jullie hebben ook een onterecht punt gehad.
Makaay en Slory, bedankt voor het gelijkspel![]()
Over onterechte punten zal een Ajacied zich niet snel schuldig voelen tegen Feyenoord. Feyenoord heeft maar al te vaak onterechte punten gehad in De Klassieker.quote:Op zondag 11 november 2007 17:42 schreef Malibu-06 het volgende:
Die Ajacieden die zeiken op de scheidsOk het was een onterechte penalty, maar jullie hebben ook een onterecht punt gehad.
Makaay en Slory, bedankt voor het gelijkspel![]()
OMGquote:Op zondag 11 november 2007 17:47 schreef gday het volgende:
[..]
Over onterechte punten zal een Ajacied zich niet snel schuldig voelen tegen Feyenoord. Feyenoord heeft maar al te vaak onterechte punten gehad in De Klassieker.
Nou, ik denk niet dat we het over dit punt gauw eens zullen worden dan.quote:Op zondag 11 november 2007 17:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
OMGWij komen meestal eerder slecht weg dan goed weg in de Klassieker.
Jullie zijn ontzettend goed weggekomen vandaag. Als Makaay z'n team niet in de steek had gelaten door zichzelf zo dom te blesseren en Slory z'n plicht had gedaan, was het gewoon 4-2 of 5-2 geworden. Dit is de 1e keer in jaren dat Ajax gewoon weggespeeld werd door Feyenoord.quote:Op zondag 11 november 2007 17:52 schreef gday het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat we het over dit punt gauw eens zullen worden dan.
Iddquote:Op zondag 11 november 2007 17:54 schreef popolon het volgende:
Komt Ajax goed weg. Tweede helft was best aardig.
En Slory:
Daar ben ik het volledig mee eens hoor. Je zult me echt niet horen roepen dat Ajax een gelijkspel had verdiend vandaag.quote:Op zondag 11 november 2007 17:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jullie zijn ontzettend goed weggekomen vandaag. Als Makaay z'n team niet in de steek had gelaten door zichzelf zo dom te blesseren en Slory z'n plicht had gedaan, was het gewoon 4-2 of 5-2 geworden. Dit is de 1e keer in jaren dat Ajax gewoon weggespeeld werd door Feyenoord.
Alsof hij naar het stadion gaatquote:Op zondag 11 november 2007 17:57 schreef Jasza het volgende:
Malibu was jij die gast naast het uitvak?
Zou me niets verbazen
Jou niet, maar ik hoor alleen Ajacieden op de scheids zeuren ipv op hun eigen spelers. Luque en Suarez, wat zou ik kwaad op ze geweest zijn als Ajacied.quote:Op zondag 11 november 2007 17:58 schreef gday het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens hoor. Je zult me echt niet horen roepen dat Ajax een gelijkspel had verdiend vandaag.
Geen idee meer eigenlijkquote:Maar zo kan ik bijv ook de 1-2 opnoemen in de Arena van 2003 of 2004 ofzo? Feyenoord liet de hele wedstrijd niks zien maar wist er wel 2 in te frommelen.
quote:Nee maar echt ... jullie hadden vandaag gewoon 3 punten verdiend hoor. Dat is helemaal waar.
quote:Op zondag 11 november 2007 17:47 schreef gday het volgende:
Feyenoord heeft maar al te vaak onterechte punten gehad in De Klassieker.
Gut, het leek me overduidelijk dat ik niet meer precies wist welk seizoen.quote:Op zondag 11 november 2007 18:04 schreef TC03 het volgende:
2003/2004... Jij wandelende encyclopedie.![]()
Dat was in 2005/2006. En toen was Ajax beter, maar kreeg toen ook weinig echte kansen door goed verdedigend werk van Feyenoord. Was ook een terechte overwinning.
daarom is Makaay ook aangetrokkenquote:Op zondag 11 november 2007 21:51 schreef gday het volgende:
Maar ja, dat is wel vaker bij bepaalde Feyenoorders ... makkelijk scoren.
Die dubbelzinnigheid was niet opzettelijk.quote:Op zondag 11 november 2007 21:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
daarom is Makaay ook aangetrokkenhelaas scoorde hij vandaag niet
vergeet zijn assists niet, zijn er ook al aardig watquote:Op zondag 11 november 2007 21:55 schreef gday het volgende:
Overigens, niet dat Makaay zo slecht draait maar qua rendement had ik voor aanvang van het seizoen toch meer van hem verwacht/gevreesd.
Waarom kan jij nou gewoon niet toegeven dat Feyenoord de eerste helft beter was, en de in het eerste deel van de tweede helft Ajax? Totdat Ajax met 10 man kwam te spelen.quote:Op zondag 11 november 2007 17:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jullie zijn ontzettend goed weggekomen vandaag. Als Makaay z'n team niet in de steek had gelaten door zichzelf zo dom te blesseren en Slory z'n plicht had gedaan, was het gewoon 4-2 of 5-2 geworden. Dit is de 1e keer in jaren dat Ajax gewoon weggespeeld werd door Feyenoord.
Weet niet of er iemand beelden van heeft, maar wat ik op tv zag, ging Maduro per ongeluk bij mols op z'n hiel staan waardoor hij viel, en anders hadden we mazzel.quote:
Jullie zijn niet de beste. Jullie hadden mazzel dat Feyenoord niet scherp was.quote:Op maandag 12 november 2007 10:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Als beste hoor je ook bovenaan.![]()
![]()
Dus wanneer er een aantal spelers bij Feyenoord niet scherp zijn zodat ze niet scoren, zijn ze goed. En wanneer bij Ajax een aantal spelers niet scherp zijn, zijn ze slecht.quote:Op maandag 12 november 2007 13:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jullie zijn niet de beste. Jullie hadden mazzel dat Feyenoord niet scherp was.
Gedeeld bovenaan en eigenlijk hadden jullie 3e moeten staan, aangezien PSV en Feyenoord gisteren hadden moeten winnen.quote:Op maandag 12 november 2007 13:39 schreef RayMania het volgende:
Niet de beste zijn en nog bovenaan staan. Wordt wat als we wel de beste zijn.
Nee, onze spitsen waren niet effectief, het veldspel was wel redelijk goed.quote:Op maandag 12 november 2007 13:42 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus wanneer er een aantal spelers bij Feyenoord niet scherp zijn zodat ze niet scoren, zijn ze goed. En wanneer bij Ajax een aantal spelers niet scherp zijn, zijn ze slecht.
Zet die Feyenoord bril eens af.
In de 1e helft was dat zo ja.quote:Je doet nu net alsof Ajax gisteren op elke meter is overklassed.
Hoe zei die ene Amsterdammer dat ooit? "Scorebord-journalistiek'?quote:In geval van overklassing zou je wel winnen met 4-0
Er bestaat geen gedeeld bovenaan, anders was Ajax nu gedeeld kampioen. Argument van niets, dan had Feyenoord maar meer moeten scoren en minder moeten incasseren, om eerste te staan.quote:Op maandag 12 november 2007 13:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gedeeld bovenaan en eigenlijk hadden jullie 3e moeten staan, aangezien PSV en Feyenoord gisteren hadden moeten winnen.
Het gaat toch om de kansen? Voor veldspel koop je niets, daar win je geen wedstrijd mee. Je wint met het afmaken van kansen en dat deed Feyenoord niet 100%. Ajax kreeg naast de twee goals nog twee kansen van Huntelaar (na de 1-2 en een soort volley). Verder ging de vrije trap van Huntelaar ook rakelings over. Drie kansen gemist dus en volgens mij waren het er nog meer ook, maar die weet ik niet meer.quote:Op maandag 12 november 2007 13:53 schreef Malibu-06 het volgende:
Jullie hebben gewoon extreem effectieve spitsen, het veldspel is bij jullie gisteren geen enkel moment echt goed geweest, wat met name kwam door de falende middenvelders.
Onze spits was ook niet effectief, gezien 2 grote kansen van Huntelaar verloren zijn gegaan.quote:Op maandag 12 november 2007 13:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, onze spitsen waren niet effectief, het veldspel was wel redelijk goed.
[..]
In de 1e helft was dat zo ja.
[..]
Hoe zei die ene Amsterdammer dat ooit? "Scorebord-journalistiek'?
Jullie hebben gewoon extreem effectieve spitsen, het veldspel is bij jullie gisteren geen enkel moment echt goed geweest, wat met name kwam door de falende middenvelders.
Pff, en als PSV op die manier wint, zijn het de Ajacieden die het hardst lopen zeuren over 'saai anti-voetbal'.quote:Op maandag 12 november 2007 14:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het gaat toch om de kansen? Voor veldspel koop je niets, daar win je geen wedstrijd mee. Je wint met het afmaken van kansen en dat deed Feyenoord niet 100%.
Het waren er niet meer. Jullie hadden 4 of 5 kansen waarvan er 2 ingingen. Wij hadden er een stuk of 8, waarvan er 2 ingingen.quote:Ajax kreeg naast de twee goals nog twee kansen van Huntelaar (na de 1-2 en een soort volley). Verder ging de vrije trap van Huntelaar ook rakelings over. Drie kansen gemist dus en volgens mij waren het er nog meer ook, maar die weet ik niet meer.
Feyenoord domineerde, maar het afmaken lukte niet. Dat is aan Feyenoord zelf te danken, niet aan Ajax.quote:Als Feyenoord echt zo goed was, de hele wedstrijd lang, dan had Ajax nooit twee keer mogen scoren en meerder kansen mogen krijgen. Misschien was het veldspel goed van Feyenoord, maar qua kansen had het er ongeveer evenveel als Ajax; Makaay in de beginfase, de penalty (gestopt), twee keer Slory, een schot in de korte hoek van volgens mij De Guzman. Verder niet uitgesproken veel hoor.
Dat boeit nu dus nog niet, alleen als de beslissende ronde (de laatste dus) is geweest staan beide ploegen gelijk en DAN wordt er gekeken naar het doelsaldo.quote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er bestaat geen gedeeld bovenaan, anders was Ajax nu gedeeld kampioen. Argument van niets, dan had Feyenoord maar meer moeten scoren en minder moeten incasseren, om eerste te staan.
Juist. Het is dus niet aan het feit te danken dat Ajax zo goed is dat ze 1e staan, het is aan het feit te danken dat de andere clubs (PSV en Feyenoord) het verzuimen om te winnen. In het land der blinden...quote:En wat is het nou voor argument dat Ajax derde moest staan omdat PSV en Feyenoord hadden moeten winnen? Zij winnen niet, eigen schuld en Ajax profiteert ervan. Zo gaat dat in voetbal. Dan kan ik ook wel zeggen dat Ajax vorig seizoen kampioen moest zijn, omdat PSV vorig jaar van NAC moest verliezen en niet met 1-1 gelijk moest spelen.
Dus je geeft toe dat Ajax beter was?quote:Op maandag 12 november 2007 16:14 schreef Malibu-06 het volgende:
Het waren er niet meer. Jullie hadden 4 of 5 kansen waarvan er 2 ingingen. Wij hadden er een stuk of 8, waarvan er 2 ingingen.
Feyenoord domineerde, maar het afmaken lukte niet. Dat is aan Feyenoord zelf te danken, niet aan Ajax.
Je hebt nu toch een discussie met mij? Niet met de rest van de Ajacieden, dus niet over één kam scheren. Mij maakt het niet uit hoe er wordt gewonnen, drie punten is het belangrijkste, daarna het spel wat vertoond wordt. Of dat nou bij Ajax is of PSV.quote:Op maandag 12 november 2007 16:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Pff, en als PSV op die manier wint, zijn het de Ajacieden die het hardst lopen zeuren over 'saai anti-voetbal'.
Ik tel echt geen acht opgelegde kansen waar Stekelenburg in actie moet komen. Zal ik vanavond alle kansen opnemen?quote:Het waren er niet meer. Jullie hadden 4 of 5 kansen waarvan er 2 ingingen. Wij hadden er een stuk of 8, waarvan er 2 ingingen.
Feyenoord domineerde de eerste helft, tweede helft niet, want Ajax scoorde twee keer en kreeg drie kansen. Dat gebeurt niet als je domineertquote:Feyenoord domineerde, maar het afmaken lukte niet. Dat is aan Feyenoord zelf te danken, niet aan Ajax.
Als je onder 'effectiever met kansen omgaan' 'beter' verstaat wel ja. Maar aangezien de gemiddelde Ajax-supporter altijd meer naar het veldspel kijkt dan naar de goals, gaat dat volgens jullie logica niet op.quote:Op maandag 12 november 2007 16:22 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat Ajax beter was?![]()
De meeste Ajacieden liepen anders flink te kankeren op PSV en Italiaanse clubs de laatste jaren. Als jij de manier waarop die hun meeste wedstrijden wonnen wel goed vond, was die opmerking niet voor jou bedoeld.quote:Op maandag 12 november 2007 16:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt nu toch een discussie met mij? Niet met de rest van de Ajacieden, dus niet over één kam scheren. Mij maakt het niet uit hoe er wordt gewonnen, drie punten is het belangrijkste, daarna het spel wat vertoond wordt. Of dat nou bij Ajax is of PSV.
De Feyenoord-aanvallers verklootten de kansen 100 % zelf, daar had het Ajax niet voor nodig. Kansen afronden is wat anders dan 'goed spelen'.quote:Ik tel echt geen acht opgelegde kansen waar Stekelenburg in actie moet komen. Zal ik vanavond alle kansen opnemen?
Dus Duitsers en Italianen worden nooit gedomineerd volgens jou? Die zijn altijd beter dan hun tegenstander als ze in de laatste minuut scoren? Dan kun je volgens jouw logica niet onterecht winnen.quote:Feyenoord domineerde de eerste helft, tweede helft niet, want Ajax scoorde twee keer en kreeg drie kansen. Dat gebeurt niet als je domineert. Inderdaad zelf de schuld van Feyenoord.
Dat verbloemen de Ajacieden anders maar al te graag. Als het andersom was geweest waren de woorden 'totaal weggespeeld' en 'vernerderd' maar al te veel gebruikt hierquote:Op maandag 12 november 2007 16:41 schreef PyTh het volgende:
ajax werd in de eerste helft totaal overklast door feyenoord.
Op basis van dit weekendquote:Op maandag 12 november 2007 16:45 schreef MaxC het volgende:
Ik vind wel dat Ajax met goed voetbal moet winnen, en daar was geen sprake van de eerste helf(de tweede helft zeker wel totdat ze met 10 man moesten spelen).
Toch staat Ajax terecht bovenaan want ze wonnen afgelopen weken wel heel terecht. Onzin dat PSV en Feyenoord bovenaan zouden moeten staan op basis van een (half) wedstrijdje
Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 12 november 2007 16:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Juist. Het is dus niet aan het feit te danken dat Ajax zo goed is dat ze 1e staan, het is aan het feit te danken dat de andere clubs (PSV en Feyenoord) het verzuimen om te winnen. In het land der blinden...
Maar wel klagen dat Ajax genaaid is en onterecht uitschakeld is als ze in de kwartfinale van de CL in de 93e minuut een goal van Tomasson tegen krijgen...quote:Op maandag 12 november 2007 16:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Laatst kwam je ook al blaten in het Ajax topic, dat er weer een terechte koploper (Feyenoord) was. Als je bovenaan staat, dan sta je terecht bovenaan. Maakt niet uit hoe.
PSV was dus bijvoorbeeld ook de terechte kampioen vorig jaar. Spel boeit niet op de ranglijst, alleen punten (en doelpunten).
Sinds wanneer hoor je bovenaan te staan, omdat je de eerste helft beter speelde dan de huideige nummer 1?quote:Op maandag 12 november 2007 17:28 schreef Mr.Nash het volgende:
Mjah, Ajax werd inderdaad weggespeeld in de eerste helft alleen om nou te spreken van een totale vernedering of overklassing vind ik een beetje te ver gaan. De score (1-0) zou dan veel hoger moeten zijn. Het is niet Feyenoord die zo goed was, het was Ajax die gewoon super slecht was want zeg nou eens eerlijk, als Feyenoord echt zo goed was dan hadden ze zeker meer doelpunten gemaakt.
En tja, als je Ajax zo kan "overklassen" dan verdien je het toch om bovenaan te staan, of zie ik dat verkeerd? Zoals hierbovenn gezegd wordt is de puntentelling waar het om draait. Je kan de sterren van de hemel spelen maar als dat niet wordt omgezet naar punten heeft dat geen nut.
Als Ajax de betere was geweest gister, dan zou ik nog steeds hetzelfde zeggen.
Gast! Leer eens verbanden leggen!quote:Op maandag 12 november 2007 16:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar wel klagen dat Ajax genaaid is en onterecht uitschakeld is als ze in de kwartfinale van de CL in de 93e minuut een goal van Tomasson tegen krijgen...
Volgens mij kwam Mols met z'n ene been tegen z'n andere aan...quote:Op maandag 12 november 2007 13:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Weet niet of er iemand beelden van heeft, maar wat ik op tv zag, ging Maduro per ongeluk bij mols op z'n hiel staan waardoor hij viel, en anders hadden we mazzel.
Leer jij ze eens zien.quote:
We hadden verdiend om door te gaan. Dat is wat anders dan terecht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Leer jij ze eens zien.
Jullie veldspel was beter, Milan scoorde meer. Maar toch vond elke Ajacied dat Ajax beter was en door had moeten gaan. Maar als het jullie uitkomt dan gaat het opeens om de goals?
Als ik me heel even in deze discussie mag mengen, wat is het verschil? We hadden verdiend om door te gaan, maar dat was niet terecht geweest?quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
We hadden verdiend om door te gaan. Dat is wat anders dan terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |