quote:Op zondag 11 november 2007 13:54 schreef NJ het volgende:
Wat niet wil zeggen dat er niemand is, natuurlijk.
Wat niet wil zeggen dat er niemand is, natuurlijk.quote:
Ik deed dat in de rustquote:Op zondag 11 november 2007 13:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer moet ik me nou douchen vandaag
Bij Ajax zijn de verschillen kleiner denk ik. De basis is wat breder.quote:Op zondag 11 november 2007 13:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat kan Feyenoord wel opbreken als het een lang seizoen wordt. Als ze Europees hadden gespeeld had het helemala te mager geweest.
maarja, bij Ajax natuurlijk niet veel anders, zeker centraal achterin nu Stam weg is.
Volgens Driessen speelt Maduro centraal en Gabri centraal op het middenveld.quote:Op zondag 11 november 2007 13:54 schreef Cheiron het volgende:
VD Wiel eruit? Kan de Jong centraal achterin spelen?
Hij heeft het tenminste begrepen...quote:Op zondag 11 november 2007 13:56 schreef Madine het volgende:
Zegt wel wat dat Koster nog liever alles omzet dan dat hij Colin brengt...
1-2quote:Op zondag 11 november 2007 13:56 schreef BigFire het volgende:
kom maar met die goal
Ik ben echt doof mbt wat Driessen zegt blijkbaarquote:Op zondag 11 november 2007 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens Driessen speelt Maduro centraal en Gabri centraal op het middenveld.
Ja ik vind het ook een sneue droeftoeter maar ik heb nog niet de kans gehad te kijken of het klopt.quote:Op zondag 11 november 2007 13:57 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik ben echt doof mbt wat Driessen zegt blijkbaar
Ach 2e helft is echt al een stuk beter.quote:Op zondag 11 november 2007 13:57 schreef Cheiron het volgende:
Zo kut voetballen en dan voor komen, het is echt erg
Meer strijd, maar nog steeds heel veel ballen voor Feyenoord.quote:Op zondag 11 november 2007 13:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach 2e helft is echt al een stuk beter.
Maar je mag nix over lucky ajax zeggen...quote:Op zondag 11 november 2007 13:58 schreef Yi-Long het volgende:
OngelooflijkZoals zovaak dit jaar, Ajax de fucking slechtst voetballende ploeg, maar wel nu op voorsprong
Wissels zijn op, Ajax verder met 10 man.quote:
Zo is PSV al een aantal jaren alleenheerser in Nederland toch?quote:Op zondag 11 november 2007 13:58 schreef Yi-Long het volgende:
OngelooflijkZoals zovaak dit jaar, Ajax de fucking slechtst voetballende ploeg, maar wel nu op voorsprong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |