geen last vanquote:Op zondag 11 november 2007 16:41 schreef VDL018 het volgende:
Is het bij jullie ook zo dat er veel doelpunten worden afgekeurd omdat mijn aanvallers duwen?
heb jij de betapatch nog niet geinstalleerd?quote:Op zondag 11 november 2007 16:41 schreef VDL018 het volgende:
Is het bij jullie ook zo dat er veel doelpunten worden afgekeurd omdat mijn aanvallers duwen?
wat denk je, toch maar een wedstrijdje gelijkspelen.. dan kunnen ze niet meer zeggen dat ik cheat?quote:Op zondag 11 november 2007 18:13 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Helaas...
[ afbeelding ]
En in de kwartfinale CL uitgeschakeld door Man Utd (4-2 over 2 wedstrijden)
ja manquote:Op zondag 11 november 2007 18:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
wat denk je, toch maar een wedstrijdje gelijkspelen.. dan kunnen ze niet meer zeggen dat ik cheat?
Vitesse en Willem II 2e en 4e?....quote:Op zondag 11 november 2007 18:13 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Helaas...
[ afbeelding ]
En in de kwartfinale CL uitgeschakeld door Man Utd (4-2 over 2 wedstrijden)
pressie id maar eens omhooggegooid Heerenveen met 3-0 naar huis gestuurd ze zijn niet eens in de buurt van de goal geweestquote:
Wie heeft er gecheat? En hoe?quote:Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef stefmans het volgende:
Laat die jongen toch cheaten, gewoon geen aandacht geven.
naja ik doe dat niet, maar sommige dus wel, en sommige inderdaad het hele seizoen.quote:Op zondag 11 november 2007 20:10 schreef Suijk het volgende:
Maar dat doe je niet de hele competitie neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |