Iedereen behalve Koewamquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:19 schreef Isegrim het volgende:
Bijna iedereen woont bij het centrum in de buurt.
voor rustiek heb ik nog wel wat plaatsjes in zeeland waar ik heen kanquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:55 schreef Koewam het volgende:
Ik woon in een groene buitenwijk, door makelaars weleens omschreven als 'rustiek'. Jullie wonen tussen de paupere dagjesmensen uit Brabant en/of Zeeland.
Witte de With zekerquote:Op donderdag 6 december 2007 22:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, JunkieXP woont echt verdomd dicht bij mij in de buurt. Paar honderd meter schat ik...
Mevrouw uit Friesland moet niet zo'n grote mond hebben!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:56 schreef Isegrim het volgende:
Apart idee van 'rustiek' hebben die makelaars.
Ik weet als ervaringsdeskundige juist héél goed wat 'rustiek' betekent.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:41 schreef Koewam het volgende:
[..]
Mevrouw uit Friesland moet niet zo'n grote mond hebben!
Maar ik heb al alleen maar spaarlampen in huis. En die dingen gaan ook nog eens niet zo snel kapot, dus reservelampen heb je eigenlijk ook niet nodig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
We krijgen 20 december 2 spaarlampen.
Jij bent de rode balquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |