Nee?quote:Op zondag 11 november 2007 13:25 schreef Blawh het volgende:
Dan kan net zo goed elke wedstrijd opzich een aparta topic.
Nog steeds 100% zeker dat het Rutten niet wordt?quote:Op zondag 11 november 2007 13:30 schreef Dos37 het volgende:
Na deze wedstrijd wordt het pas spannend. Wie wordt er coach.
Niet overdrijvenquote:Op zondag 11 november 2007 13:41 schreef RijstNatie het volgende:
de enige echt klassieker... hup psv
?quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 13:54 schreef NJ het volgende:
Wat niet wil zeggen dat er niemand is, natuurlijk.
quote:Op zondag 11 november 2007 13:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nog steeds 100% zeker dat het Rutten niet wordt?![]()
Danny Koef.quote:
Danku!quote:Op zondag 11 november 2007 14:36 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
http://myp2p.eu/competition.php?&competitionid=&part=sports&discipline=football&allowedDays=1
quote:Op zondag 11 november 2007 14:38 schreef Leso_Varen het volgende:
Vrije trap 2 meter buiten de 16 voor AZ
mooiquote:Op zondag 11 november 2007 14:41 schreef NoizEkick het volgende:
Wat speelt AZ slap zeg...
Inderdaad, er is geen onderlinge spanning ofzow. Hoewel voor beiden er wel 1 en ander op het spel staat. PSV kan een hele lichte sleur doorbreken door hier te winnen, bij verlies gaat je negatieve spiraal door.quote:Op zondag 11 november 2007 14:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Er komt wel minder spanning bij deze wedstrijd kijken, hopelijk wordt hij wel interessant.
Ik gebruik deze: sop://broker.sopcast.com:3912/35423quote:Op zondag 11 november 2007 14:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
mooi
Dat due kut SopCast het doet ofzo
Waar moet ik dat invullen?quote:Op zondag 11 november 2007 14:45 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik gebruik deze: sop://broker.sopcast.com:3912/35423
F'noord - Ajax deed het perfect hier en ook PSV - AZ doet het gewoon.
Als je sopcast geïnstalleerd hebt, kan je die link gewoon aanklikken en dan opent hij 'em automatisch...quote:
Heb ik. Maar ik krijg gewoon geen beeldquote:Op zondag 11 november 2007 14:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Programma Sopcast downloaden
Uh, bij mij dus al maanden niet, ding reageert nergens op.quote:Op zondag 11 november 2007 14:49 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Als je sopcast geïnstalleerd hebt, kan je die link gewoon aanklikken en dan opent hij 'em automatisch...
Mijn sopcast doet het normaal wel. Nu krijg ik steeds dat duffe plaatjequote:Op zondag 11 november 2007 14:51 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Uh, bij mij dus al maanden niet, ding reageert nergens op.
Hier hetzelfde gevoel.....quote:Op zondag 11 november 2007 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
Beetje anticlimax deze wedstrijd tot nu toe, als je net vanuit de Kuip komt zappen.
Ik vind PSV beterquote:Op zondag 11 november 2007 14:50 schreef xFriendx het volgende:
Ploegen tot nu toe redelijk gelijkwaardig.
Ik ook. Maar dat staat sowieso los van deze wedstrijdquote:
Lijkt gewoon eerst de bal te spelen..?quote:
Oh, nu ook met streampje gezien. Toch wel een overtredingquote:Op zondag 11 november 2007 14:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Lijkt gewoon eerst de bal te spelen..?
vooral die centraal beheer wannabee discjockey radio reclamequote:Op zondag 11 november 2007 14:59 schreef waterreus23 het volgende:
Weer de nutteloze reclame op de radio
dat is inderdaad eenquote:Op zondag 11 november 2007 15:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
vooral die centraal beheer wannabee discjockey radio reclame
?quote:
"Ja, het boek is veel beter en leest lekker weg en ik heb herpes en kan het warm aanbevelen! Centraal Beheer lol!"quote:Op zondag 11 november 2007 15:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
vooral die centraal beheer wannabee discjockey radio reclame
?quote:
Lazofiets en die IJslander hadden het met elkaar aan de stok.quote:
Vertel je in alle euforie nog effe dat het eigenlijk zwaar onterecht is?quote:Op zondag 11 november 2007 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Mijn GOD
De Zeeuw STOFZUIGER
DEMBELE
ARIIIIIIIIIIIIIII STICHT VEEL GEVARIIIIII
addo speelt achterin hoorquote:Op zondag 11 november 2007 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is ook wel belachelijk dat Addo op het middenveld speelt. Hij moet dan zeker voor rust zorgen.
quote:Op zondag 11 november 2007 15:11 schreef El-Salvador het volgende:
Topclub az staat voor in de mega-klassieker![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 15:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vertel je in alle euforie nog effe dat het eigenlijk zwaar onterecht is?
ZWAAR ONTERECHT!!! PSV had met 3-0 voor moeten staan!!!quote:Op zondag 11 november 2007 15:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vertel je in alle euforie nog effe dat het eigenlijk zwaar onterecht is?
Stond bij de 2e paal, en zonder te kijken wist hij dat Ari bij de eerste paal stond, dus blind hakje naar achteren, Ari knalt hem erin.quote:Op zondag 11 november 2007 15:12 schreef De_Postbode het volgende:
Wtf deed Dembele? Vertel, ik heb alleen Langs De Lijn!
thanksquote:Op zondag 11 november 2007 15:12 schreef the_undertaker het volgende:
0-1 Ari
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2-0 had zo maar gekundquote:Op zondag 11 november 2007 15:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ZWAAR ONTERECHT!!! PSV had met 3-0 voor moeten staan!!!
AZ
Dat hakje!quote:Op zondag 11 november 2007 15:12 schreef the_undertaker het volgende:
0-1 Ari
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2007 15:15 schreef Damzkieee het volgende:
Het Jan Wouters effect werkt prima bij PSV
quote:Op zondag 11 november 2007 15:14 schreef Saekerhett het volgende:
Die verdediging van PSV ook: Addo, Salcido, Marcellis, Kromkamp![]()
PSV is net zo nep.quote:Op zondag 11 november 2007 15:22 schreef Stofje het volgende:
Pff, liever PSV dan dat neppe kut AZ. Ik snap niet dat die ajacieden hier zo euforisch over zijn...
Ik zag 'm gisteren bij RTL rondgassen op het trainingsveld in dat golfkarretje, echt een geniaal gezicht.quote:Op zondag 11 november 2007 15:21 schreef El-Salvador het volgende:
Van Gaal in zijn bakkie, meesterlijk om te zien.
Wat Addo Marcellis en Kromkamp betreft ben ik het met je eens, maar Salcido een matige verdediger noemenquote:Op zondag 11 november 2007 15:22 schreef Saekerhett het volgende:
Addo = waardeloos, kan helemaal niks
Salcido = matige verdediger, kan niet opbouwen
Marcellis = jonge speler die er meteen al moet staan, nog te vroeg om te zeggen hoe hij zich ontwikkelt
Kromkamp = goeie speler bij AZ, daarna heel erg teleurstellend bij Villarreal, Liverpool en nu PSV
picsquote:Op zondag 11 november 2007 15:21 schreef El-Salvador het volgende:
Van Gaal in zijn bakkie, meesterlijk om te zien.
Zijn daar beelden van op YouTube ofzo?quote:Op zondag 11 november 2007 15:23 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Ik zag 'm gisteren bij RTL rondgassen op het trainingsveld in dat golfkarretje, echt een geniaal gezicht.![]()
Geen idee, het duurde maar tien seconden ofzo.quote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van op YouTube ofzo?
Nouja, hij valt me eigenlijk nooit op. Ik vond Alex bv. de beste verdediger sowieso in de afgelopen 10 jaar bij PSV...quote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wat Addo Marcellis en Kromkamp betreft ben ik het met je eens, maar Salcido een matige verdediger noemen![]()
paar posts boven je.quote:
AZ staat mijlenver achter.quote:Op zondag 11 november 2007 15:22 schreef Stofje het volgende:
Pff, liever PSV dan dat neppe kut AZ. Ik snap niet dat die ajacieden hier zo euforisch over zijn...
Laat az maar winnen. Fuck pisvee!quote:Op zondag 11 november 2007 15:22 schreef Stofje het volgende:
Philips Sport Vereniging....nu wel duidelijk?quote:Op zondag 11 november 2007 15:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom? Het slaat echt nergens op wat je zegt.
Voor jou blijkbaar niet in ieder geval.quote:Op zondag 11 november 2007 15:29 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Philips Sport Vereniging....nu wel duidelijk?
PSV is net zo nep als AZ, zo niet nepper.quote:Op zondag 11 november 2007 15:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom? Het slaat echt nergens op wat je zegt.
Duidelijkquote:Op zondag 11 november 2007 15:31 schreef Djekko het volgende:
[..]
Voor jou blijkbaar niet in ieder geval.![]()
D'r is 100 jaar geleden ook een bedrijfje begonnen met een clubquote:Op zondag 11 november 2007 15:29 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Philips Sport Vereniging....nu wel duidelijk?
Echt, het causale verband tussen eigen jeugd en 'echtheid van de club' ontgaat mij echt totaal.quote:Op zondag 11 november 2007 15:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV is net zo nep als AZ, zo niet nepper.
Kijk vooral eens naar het aantal spelers uit de jeugd, hoeveel zijn dat er? Beetje heel Zuid-Amerika kopen en een Deen voor de verandering erbij...
Het zou wel geniaal zijn als Van Gaal een poging tot een karatetrap doet in z'n karretjequote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van op YouTube ofzo?
HAHAHquote:Op zondag 11 november 2007 15:35 schreef the_undertaker het volgende:
Drempeltje Louis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2007 15:35 schreef the_undertaker het volgende:
Drempeltje Louis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2007 15:35 schreef the_undertaker het volgende:
Drempeltje Louis![]()
[ afbeelding ]
Wat een vent!quote:Op zondag 11 november 2007 15:35 schreef the_undertaker het volgende:
Drempeltje Louis![]()
[ afbeelding ]
ongeregeldhedenquote:Op zondag 11 november 2007 15:38 schreef Saekerhett het volgende:
Tis toch nog rust hier... waarom ligt Atalanta - Milan stil?
Misschien komt Bastiaan er wel in zo.quote:Op zondag 11 november 2007 15:39 schreef De_Postbode het volgende:
Fuck, Ari eruit.
Het gaat mij meer om de echtheid van de club wanneer een bedrijfsnaam in een clubnaam zit verwerkt.quote:Op zondag 11 november 2007 15:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
D'r is 100 jaar geleden ook een bedrijfje begonnen met een clubGet over it. D'r is genoeg gebeurd in de tussentijd, en Ajax krijgt momenteel veel meer dan PSV van haar sponsor.
[..]
Echt, het causale verband tussen eigen jeugd en 'echtheid van de club' ontgaat mij echt totaal.
Blablabla, daar hebben we al een topic voor. Donder toch op, mongool.quote:Op zondag 11 november 2007 15:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
PSV probeert niet krampachtig het predicaat topclub opgespeld te krijgen, AZ wel en dat maakt AZ het kleine debiele broertje.
Wij hebben tenminste reden tot juichen.quote:Op zondag 11 november 2007 15:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Ajacieden juichen zowat harder voor een goal van AZ dan van Ajax
valt wel mee hoorquote:Op zondag 11 november 2007 15:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Dan moet je toch nog een keer iets beter dan live topics van Ajax gaan doorlezen.quote:Op zondag 11 november 2007 15:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Da's natuurlijk wel weer bullshit, want zo is dat toevallig in een hele andere tijd ontstaan. Het was toen een bedrijfsclubje, maar dat is nu natuurlijk wel anders.quote:Op zondag 11 november 2007 15:39 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de echtheid van de club wanneer een bedrijfsnaam in een clubnaam zit verwerkt.
Jij noemt het bullshit ik noem het nep.quote:Op zondag 11 november 2007 15:43 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Da's natuurlijk wel weer bullshit, want zo is dat toevallig in een hele andere tijd ontstaan. Het was toen een bedrijfsclubje, maar dat is nu natuurlijk wel anders.
We zijn zo sympathiek voor andere clubkes. Lief tochquote:Op zondag 11 november 2007 15:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik altijd maar denken dat het altijd zo gemoedelijk en "lang leve de lol" daar in Eindhoven was. Die kille fluitende betonnen bak staat toch in Amsterdam?quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 15:44 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Jij noemt het bullshit ik noem het nep.
Dat dacht ik nou ookquote:Op zondag 11 november 2007 15:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik altijd maar denken dat het altijd zo gemoedelijk en "lang leve de lol" daar in Eindhoven was. Die kille fluitende betonnen bak staat toch in Amsterdam?
Valt me nog mee dat hij niet van richting werd veranderdquote:Op zondag 11 november 2007 15:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Typische PSV-goal weer... Kut spelen en dan uit een dood spelmoment een doelpuntje meepikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |