Die zocht ik ook , maar ik kon het niet vinden. Nu zie ik waaromquote:Op zondag 11 november 2007 21:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Joh, maakt niet uit..
Toch ook maar even hier dan..
De tranen van Pierre
Hmm... Bah, baggerclubs ook altijd.. Geef de gewone man ook eens een pleziertjequote:Op zondag 11 november 2007 22:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die zocht ik ook , maar ik kon het niet vinden. Nu zie ik waarom![]()
Zelfs de manier waarop de Turken reageerden was indrukwekkend. Na circa een halve minuut begonnen ze ingetogen te zingen. Daarvan kreeg ik wel een rilling over mijn lichaam, maar is denk ik niet zo enorm als sommige andere momenten hier beschreven.quote:Op zondag 11 november 2007 21:39 schreef mcyodogg het volgende:
Waar ik zelf bij was, was de minuut stilte voor Frits Philips bij PSV-Fenerbahce erg indrukwekkend. Het respect voor de man was door heel het stadion te voelen.
Lang geleden alweer dat ik de beelden van de dood van Feher gezien heb...quote:Op zondag 11 november 2007 16:22 schreef Arcee het volgende:
Zelden maakten beelden meer indruk dan Miklos Feher's dood.
quote:Op zondag 18 november 2007 19:55 schreef DANILXL het volgende:
gister nog
http://www.dailymotion.co(...)hampden-park_extreme
Ja, dat is kippenvel!quote:Op zondag 18 november 2007 20:38 schreef toma het volgende:
oja en het toppunt. Ookal kijk ik het 10000x ik krijg nog steeds kippenvel.
Oei, inderdaad.quote:Op zondag 11 november 2007 15:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
YNWA tijdens Celtic - Barcelona op de dag van de aanslagen in Madrid.
check..quote:Op zondag 11 november 2007 12:50 schreef Ferdie88 het volgende:
Van Hooijdonk kopbal in de laatste paar minuten tegen PSV, en de penalties die volgden daarop.
Vrije ballen van Van Hooijdonk
Een foto die geen onderschrijft nodig heeft.quote:Op maandag 19 november 2007 08:22 schreef Prosac het volgende:
Ook een schitterend moment dit.
[ afbeelding ]
I second that. Niemand die daar ooit wat van meegekregen heeft omdat die lamme NOS het niet nodig vond om uit te zenden. De Spinnekop was overigens niet helemaal leeg, ik stond daar met nog 10 anderen te zingenquote:Op zondag 11 november 2007 12:21 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Het overlijden van Ferry van Vliet van NAC, en de daaropvolgende wedstrijd (Gra - Nac) waar een volledige spinnekop over de railing springt en voor het uitvak (op het veld) 'you'll never walk alone zingt'. Niemand van de spelers, staf en supporters hield het meer droog...
quote:Op maandag 19 november 2007 22:56 schreef Beschouw het volgende:
Kreeg ook kippenvel bij de ereronde van het Nederlands elftal na de overwinning op Luxemburg waarmee EK-kwalificatie een feit werd.
Voortaan de kachel maar wat hoger doen als je naar Oranje kijkt.quote:Op maandag 19 november 2007 22:56 schreef Beschouw het volgende:
Kreeg ook kippenvel bij de ereronde van het Nederlands elftal na de overwinning op Luxemburg waarmee EK-kwalificatie een feit werd.
quote:Op maandag 19 november 2007 22:56 schreef Beschouw het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |