quote:Op zondag 11 november 2007 12:01 schreef BrandX het volgende:
Mooi topic! Ben zelf slecht in het onthouden van e.e.a. maar een paar die me te binnen schieten
De beroemde goal van Marco van Basten tegen Rusland
De beroemde goal van Dennis Bergkamp tegen Argentinie
Inderdaad de indrukwekkende stilte voor Di Tomasso
Het niet halen van de halve finales van AZ (alweer drie jaar terug?) na een thriller van een wedstrijd
Wat snap je hier niet aan?quote:Ik denk dat iedereen zo wel zijn eigen momenten heeft die hij/ zij nooit zal vergeten en nog graag eens zou willen terugzien. Het lijkt me dan ook leuk als mensen hier kippenvelmomenten plaatsen die ze niet hebben kunnen vinden, misschien is er dan toch iemand anders die weet waar men het kan vinden of het toevallig nog op zijn/ haar computer heeft staan.
Ik snap er alles aan, vanwaar de wijze waarop mijn post is vormgegeven. Lees m.n. de [ sub ]quote:
Halve finale. Dan vind ik Deze meer kippenvel geven omdat je daar alles ziet, de pijn bij Gallas of Makalele, de vreugde, en tenslotte het applaus van Mourinho voor de L'pool fans.quote:Op zondag 11 november 2007 13:01 schreef Elusive het volgende:
dit
http://www.youtube.com/watch?v=Ka_eBOpLP_g
Liverpool. championsleague finale. you never walk alone
kippenvel![]()
Wowquote:Op zondag 11 november 2007 13:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Halve finale. Dan vind ik Deze meer kippenvel geven omdat je daar alles ziet, de pijn bij Gallas of Makalele, de vreugde, en tenslotte het applaus van Mourinho voor de L'pool fans.
GMTA enzoquote:Op zondag 11 november 2007 15:21 schreef LuNaTiC het volgende:
- Afscheid van Basten, dan vooral de reactie van Capello.
dat was inderdaad kippenvel!quote:Op zondag 11 november 2007 15:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
YNWA tijdens Celtic - Barcelona op de dag van de aanslagen in Madrid.
Wat was er met Bayern - Valencia dan?quote:Op zondag 11 november 2007 15:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Champions League finale 2001.
Verscheidene YNWA toch ook wel.
Bergkamp Testimonial
Tweede op rij die we verloren, en als je dan al die spelers op het veld ziet janken, in het stadion zit doet dat best wel wat met je.quote:Op zondag 11 november 2007 16:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat was er met Bayern - Valencia dan?
De reactie van Mourinho getuigt van ontzettend veel respect. Sinds deze wedstrijd vond ik em ook een stuk minder onuitstaanbaar.quote:Op zondag 11 november 2007 13:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Halve finale. Dan vind ik Deze meer kippenvel geven omdat je daar alles ziet, de pijn bij Gallas of Makalele, de vreugde, en tenslotte het applaus van Mourinho voor de L'pool fans.
Hij lacht nog om z'n kaart, draait om en stort neer. Titel klopt wel ja, weinig beelden maakten meer indruk.quote:Op zondag 11 november 2007 16:22 schreef Arcee het volgende:
Zelden maakten beelden meer indruk dan Miklos Feher's dood.
Dit moment kwam ooit in de eregalerij van Holland Sport. Erg mooi idd..quote:Op zondag 11 november 2007 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frank Rijkaard die wordt toegezongen door Milan suporters in 1995 toen ie met Ajax tegen AC speelde.
Ik kreeg weer kippenvelquote:Op zondag 11 november 2007 19:59 schreef alvarez het volgende:
[..]
Dit moment kwam ooit in de eregalerij van Holland Sport. Erg mooi idd..
Zie deze link (video staat rechtsboven op die pagina):
Klik!
quote:Op zondag 11 november 2007 16:22 schreef Arcee het volgende:
Zelden maakten beelden meer indruk dan Miklos Feher's dood.
Voetbal is Emotie bedoel je?? Misschien laten mergen, alhoewel 'mijn' topic al weer snel verknald werd n.a.v. een 'topper'quote:Op zondag 11 november 2007 11:49 schreef Blawh het volgende:
Misschien is er al een topic over, maar ik kon het zo snel niet vinden.
Aaah ok, sorry.quote:Op zondag 11 november 2007 20:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Voetbal is Emotie bedoel je?? Misschien laten mergen, alhoewel 'mijn' topic al weer snel verknald werd n.a.v. een 'topper'
Mooie momenten ook hierboven weer gememoreerd
Voetbal![]()
Altijd mooiquote:Op zondag 11 november 2007 21:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Tijdens het Wilhelmus op een WK/EK en dat het hele stadion dan meezingt![]()
Bij welke wedstrijd gebeurde dit?quote:Op zondag 11 november 2007 21:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Verder was het veel geplaagde 'chin-up' moment van Mourinho erg mooi. De teleurstelling was enorm, maar hij had helemaal gelijk, na zo'n seizoen. En ook kijkende naar de wedstrijd die eraan vooraf ging, was eigenlijk tekenend.
dat zijn gewoon een stel lijpo's en dat zingen valt ook wel mee, fluiten kunnen ze beterquote:Op zondag 11 november 2007 11:49 schreef Blawh het volgende:
Denk aan de sfeer bij het Nederlands elftal waarbij iedereen wel 'gewoon' door elkaar kan zitten en uit volle borst mee kan zingen.
prachtigquote:Op zondag 11 november 2007 16:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat was inderdaad kippenvel!
http://www.youtube.com/watch?v=A8cffEaZGh0
Joh, maakt niet uit..quote:Op zondag 11 november 2007 21:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Aaah ok, sorry.
Ik kon hem me niet herinneren, was toen pas paar dagen geregistreerd.
Dat gefluit is eigenlijk nooit echt massaal geweest tot de laatste interland. En die sfeer tijdens een EK/ WK in de binnenstad van de stad waar gespeeld worden met al die Nederlanders is ook altijd goed.quote:Op zondag 11 november 2007 21:47 schreef ruud_fr het volgende:
dat zijn gewoon een stel lijpo's en dat zingen valt ook wel mee, fluiten kunnen ze beter
Ook mooie momenten ja! Bij deze de filmpjes daarvan:quote:Op zondag 11 november 2007 21:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
verder mooi de gebaren van Kaka en Seedorf bij de supercup tegen Sevilla, na de dood van Puerta
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |