Dat klonk echt engquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Brian, wat is er aan de hand"
Brian : "Kan ik niet uitleggen"
Nadia : "Komt het door wat er gebeurt is"
Brian : "Ja, je moest eens weten wat ik dan voor me zie"
Het is verdacht dat juist Amanda zegt dat het goed is dat ze die regel gaan toepassen. En ze wekt meteen de indruk dat Huub .......quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:53 schreef riri het volgende:
aha...fysiek geweld uitlokken mag niet meer
En vanavond hoorde ik Aman ze ook "To the back" noemen toen Brian naar achter was .quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:46 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ooooww grappig! en newbie!
de 'buren' is de redactie van het spel, ook bekend onder 'de febo' of 'achter'
Die indruk is ook juist. Negen van de tien keer is hij het die het uitlokt. Gisteren waren het natuurlijk Amanda en Nadia die het deden......quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is verdacht dat juist Amanda zegt dat het goed is dat ze die regel gaan toepassen. En ze wekt meteen de indruk dat Huub .......
Je gelooft het gewoon nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:56 schreef happyme28 het volgende:
Iemand moet het voor hun spellen hoor, dat ze dat zelf uitlokken want ze hebben het gewoon echt niet door. Walchelijk die wijfen.
Ze betrok het in iedergeval niet op zichzelfquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is verdacht dat juist Amanda zegt dat het goed is dat ze die regel gaan toepassen. En ze wekt meteen de indruk dat Huub .......
Die snappen echt niet wat ze zelf doen. Onvoorstelbaar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:56 schreef happyme28 het volgende:
Iemand moet het voor hun spellen hoor, dat ze dat zelf uitlokken want ze hebben het gewoon echt niet door. Walchelijk die wijfen.
Tsja, als ze de rest van de week en vorige week niet meetellen zal Huub de lul wel zijn. Brian doet namelijk niks als hij toevallig op de streams is tijdens een SL.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klonk echt eng
Amanda en Nadia denken dus dat de regel van het uitlokken van fysiek geweld op Huub van toepassing isen dat na gisteravond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |