Ik denk het....via het plasmascherm denk ik...wellicht John himself?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoog bezoek gehad tijdens de SL ???
Vreemde uitspraak......toneelhaak misschien of gewoon Ome Fons die weet dat het 1 februari finito is?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en Amanda vraagt of hij nog wel trots op hun is.Het ging zo goed zei Amanda en dan ineens dit.
ooooww grappig! en newbie!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:42 schreef Sylar het volgende:
Wie/wat zijn de buren??
Ja alles voor tv.Voor de streamers ook zo leuk,kwartierje knallen en verder is er geen ruk meer te beleven.Beetje post en groetjes doen,lezen,vreten en wippen.Van die hele promo toen de kooi begon is niks van terecht gekomen.Ze zouden zo veel mogen doen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:43 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja daar ben ik het helemaal mee eens.
vooral het niet inschatten wat dit met mensen doet.
als je alleen al opgesloten zou zitten een jaar lang, dan heeft dat al consequenties
maar de consequenties zijn nu alleen maar erger gemaakt door de handelingen (of nalatigheden) van de febo.
je kunt mensen beschadigen voor het leven op deze manier (en ik kijk nu ff naar brian...)
Brian sprak eerder uit dat hij trots was op Amanda en Nadia...de aanpak en het resultaat van gisteren/vannacht zeg maar. Dus ik denk dat de A&N niet meer door mogen gaan van achter.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en Amanda vraagt of hij nog wel trots op hun is.Het ging zo goed zei Amanda en dan ineens dit.
leukquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:42 schreef Desii het volgende:
Voor de liefhebbers een filmpje van alle (oud) bewoners uit de gouden kooi
Mwa niet helemaal, keek het in het begin en daarna heel lang niet meer. Sinds die bokito zo tekeer ging keek ik niet meer eigenlijkquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:46 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ooooww grappig! en newbie!
de 'buren' is de redactie van het spel, ook bekend onder 'de febo' of 'achter'
ow op die fiets. ik piste ook over die kutaap, bweh wat een teef was dat. ik ben blij dat ze nu op de rand vd afgrond staat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:50 schreef Sylar het volgende:
[..]
Mwa niet helemaal, keek het in het begin en daarna heel lang niet meer. Sinds die bokito zo tekeer ging keek ik niet meer eigenlijkirriteerde me daar mateloos aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |