quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:30 schreef Desii het volgende:
[..]
nee hoor....(zal wel in de genen zitten)
nee hoor,quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben ik nu de enige die het wél leuk vind als ze met verhitte hoofden tegen elkaar aan staan en waarbij bloempotten, stoelen en tafels sneuvelen?
Lieke had gisteren ook haar mond kunnen opentrekken,kan ze anders ook zo goed tegen Huub.Huub moest weer ingrijpen omdat ze hem aan raakte en dat doe je toch ook meteen.Vind het ook niet eerlijk dat Huub en Brian elke week weg mogen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:31 schreef diedirk het volgende:
eigenlijk is het van de gekke;
Lieke is gisteren lang gebasht en waarschijnlijk geslagen.
En wie krijgen er vandaag aandacht van achter?
Huub en Brian...
Lieke is dus weer slachtoffer, aan haar wordt weer geen aandacht geschonken.
Lieke had sex kunnen hebben vanmiddag, maar tja, dat heeft ze geweigerd....quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:31 schreef diedirk het volgende:
eigenlijk is het van de gekke;
Lieke is gisteren lang gebasht en waarschijnlijk geslagen.
En wie krijgen er vandaag aandacht van achter?
Huub en Brian...
Lieke is dus weer slachtoffer, aan haar wordt weer geen aandacht geschonken.
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:33 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee hoor,
ik vind het ook wel leuk
ik vind alleen de redactie niet leuk, die onderscheid maakt tussen mensen
daar maak ik me drukker om dat om een vechtende huub en brian.ben het er dan ook wel mee eens dat dit een consequentie is van lang opgesloten zitten met elkaar
en de febo weet gewoon niet wat ze er aan moeten doen, die willen gewoon tv maken.
Sterker nog, bij de FEBO zitten nu alleen weekend-invallers, die hopen een vaste baan te krijgenquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:33 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee hoor,
ik vind het ook wel leuk
daar maak ik me drukker om dat om een vechtende huub en brian.
ben het er dan ook wel mee eens dat dit een consequentie is van lang opgesloten zitten met elkaar
en de febo weet gewoon niet wat ze er aan moeten doen, die willen gewoon tv maken.
Hij ziet er niet echt fris uit....quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:39 schreef T-lex het volgende:
Geloof dat Brian dat toneelstukje niet meer trekt.
Beetje blij en leuk doen met Huub, trekt tie echt niet volgens mij.
Ze/men hebben de consequenties van wat dit met mensen kan doen volkomen verkeerd ingeschat. Ook het te laat reageren op bepaalde gebeurtenissen heeft het programma gemaakt tot wat een nu is, een zootje.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:33 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee hoor,
ik vind het ook wel leuk
daar maak ik me drukker om dat om een vechtende huub en brian.
ben het er dan ook wel mee eens dat dit een consequentie is van lang opgesloten zitten met elkaar
Ik vind het een mooi zooitje....tenenkrullend! Het raakt mij af en toe, dus doen ze het perfect.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze/men heeft de consequenties wat dit met mensen kan doen volkomen verkeerd ingeschat. Ook het te laat reageren op bepaalde gebeurtenissen heeft het programma ge maakt tot wat een nu is, een zootje.
Conclusie: Verkeerde mensen op de verkeerde plek en oncompetentie all over the place.
Hoog bezoek gehad tijdens de SL ???quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:40 schreef riri het volgende:
iemand kijkt op ze neer...iemand met een vette klok?
Ja en Amanda vraagt of hij nog wel trots op hun is.Het ging zo goed zei Amanda en dan ineens dit.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:40 schreef riri het volgende:
iemand kijkt op ze neer...iemand met een vette klok?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze/men heeft de consequenties van wat dit met mensen kan doen volkomen verkeerd ingeschat. Ook het te laat reageren op bepaalde gebeurtenissen heeft het programma gemaakt tot wat een nu is, een zootje.
Conclusie: Verkeerde mensen op de verkeerde plek en oncompetentie all over the place.
Voor mij de mensen op nr 28 en 32. Voor de bewoners is dat de FEBO. (En als je wilt weten wat de FEBO is, dat is een snackbar)quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:42 schreef Sylar het volgende:
Wie/wat zijn de buren??
Ik denk het....via het plasmascherm denk ik...wellicht John himself?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoog bezoek gehad tijdens de SL ???
Vreemde uitspraak......toneelhaak misschien of gewoon Ome Fons die weet dat het 1 februari finito is?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en Amanda vraagt of hij nog wel trots op hun is.Het ging zo goed zei Amanda en dan ineens dit.
ooooww grappig! en newbie!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:42 schreef Sylar het volgende:
Wie/wat zijn de buren??
Ja alles voor tv.Voor de streamers ook zo leuk,kwartierje knallen en verder is er geen ruk meer te beleven.Beetje post en groetjes doen,lezen,vreten en wippen.Van die hele promo toen de kooi begon is niks van terecht gekomen.Ze zouden zo veel mogen doen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:43 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja daar ben ik het helemaal mee eens.
vooral het niet inschatten wat dit met mensen doet.
als je alleen al opgesloten zou zitten een jaar lang, dan heeft dat al consequenties
maar de consequenties zijn nu alleen maar erger gemaakt door de handelingen (of nalatigheden) van de febo.
je kunt mensen beschadigen voor het leven op deze manier (en ik kijk nu ff naar brian...)
Brian sprak eerder uit dat hij trots was op Amanda en Nadia...de aanpak en het resultaat van gisteren/vannacht zeg maar. Dus ik denk dat de A&N niet meer door mogen gaan van achter.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en Amanda vraagt of hij nog wel trots op hun is.Het ging zo goed zei Amanda en dan ineens dit.
leukquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:42 schreef Desii het volgende:
Voor de liefhebbers een filmpje van alle (oud) bewoners uit de gouden kooi
Mwa niet helemaal, keek het in het begin en daarna heel lang niet meer. Sinds die bokito zo tekeer ging keek ik niet meer eigenlijkquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:46 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ooooww grappig! en newbie!
de 'buren' is de redactie van het spel, ook bekend onder 'de febo' of 'achter'
ow op die fiets. ik piste ook over die kutaap, bweh wat een teef was dat. ik ben blij dat ze nu op de rand vd afgrond staat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:50 schreef Sylar het volgende:
[..]
Mwa niet helemaal, keek het in het begin en daarna heel lang niet meer. Sinds die bokito zo tekeer ging keek ik niet meer eigenlijkirriteerde me daar mateloos aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |