Ik ook niet Thomas maar dit is wel erg kort door de bocht.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:15 schreef ThomasSlayer het volgende:
ik heb de wereld niet gemaakt beequeen.
Ik vind haar een echt mooi koppie hebben. Vergelijk dit meisje eens met Amanda of Naad.quote:
Haar ouders willen dat graag zo houden, dus heeel ver weg van de kooi houden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind haar een echt mooi koppie hebben. Vergelijk dit meisje eens met Amanda of Naad.
Valt niet te vergelijken...... deze is 1000x mooierquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind haar een echt mooi koppie hebben. Vergelijk dit meisje eens met Amanda of Naad.
Jij verwijst naar het optreden van de redactie,quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik juist totaal niet.... een hond straf je ook niet na een paar dagen. (Okay scheve vergelijking).
Ik vind het in dit geval onnodig spelen met iemands gevoel. Daarnaast kan er door het gebeurde juist iets escaleren.
Ik ga uit van het laatste, iets anders kan ik er niet van maken. De laatste maanden zijn de streams ( lees het spel) dramatisch en dat kan alleen maar liggen aan de incompetentie van het hokje, jammer maar helaas.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij verwijst naar het optreden van de redactie,
Ik bedoel het gegeven dat bewoners ruzie met elkaar kunnen hebben en tóch samen dingen moeten doen.
De strategie van de redactie snap ik sowieso niet. Er is óf een briljant masterplan (zeer onwaarschijnlijk), óf ze lopen doelloos en incompetent maar wat aan te kutten. Waarbij ze schouderklopjes kunnen scoren als ze op tijd de SL-knop indrukken.
De kijkcijfers zeggen anders hequote:Op zaterdag 10 november 2007 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben ik nu de enige die het wél leuk vind als ze met verhitte hoofden tegen elkaar aan staan en waarbij bloempotten, stoelen en tafels sneuvelen?
Heb je ook last van S.A.D.? Cheer up man, het is maar een spelletje. ( sprak de die hard streamer die regelmatig met een hartslag van 200 achter de PC zit).quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:26 schreef ThomasSlayer het volgende:
De wallen zit vol met leuke meisjes .
Allemaal ooit papa's oogappeltje. en toen kwam die de Mol auditie
nee hoor....quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben ik nu de enige die het wél leuk vind als ze met verhitte hoofden tegen elkaar aan staan en waarbij bloempotten, stoelen en tafels sneuvelen?
Nee hoor ik smul er ook van.Alleen dat we dan een streamlock krijgen baal ik enorm van.We moeten zoals gisteren twee uur kleuterstijl aanhoren en als het echte werk komt ,dan krijgen we de tuin of het zwembad.Ook vind ik dat iedereen daar gelijk behandeld moet worden,Brian had gewoon een boete moeten krijgen vorige week.Of gewoon nooit iemand meer een boete geven en de boetes terug draaien.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er is een verschil tussen koetsiekoetsiekoe en elkaar door de tent rammen. Tussnweg misschien, waarbij ze elkaar monddood maken?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |