Flirten....leven is wel heel kaal als je dat niet meer mag...ook als je een relatie hebt...quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:26 schreef akveor het volgende:
Lieke had aardig gelijk dat ze niet met Huub wou seksen... Huub meteen op de versiertoer.
Ik snap het Disana maar de gevolgen lijken me hetzelfde. Al blijft het natuurlijk schandalig dat de wannabees daar rekening mee gaan houden. Beetje als de kat van huis is... zit ik opgescheept met een kater.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:39 schreef Disana het volgende:
Akveor, de uitspattingen van Brian van de afgelopen tijd leken meer impulsief. Het langdurige treiteren door Amanda en Nadia was dat niet. Ze zouden dus inderdaad (bericht tuinfluiter) kunnen weten dat er in het weekend meer kan omdat er achter minder (competente) mensen zitten.
Nou ehm, het lijkt meer een dansmarieke.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:42 schreef Ziet het volgende:
deze in het blauw lijkt wel een vent
Staat in zijn sig.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:40 schreef Dark het volgende:
@a.k.v.e.o.r
Op welke site had jij dat stuk geschreven?
Hier Dark:quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:40 schreef Dark het volgende:
@a.k.v.e.o.r
Op welke site had jij dat stuk geschreven?
Ik snap je helemaal en ben het ook met je eens. Maar ik sluit me ook bij tuinfluiter aan: schandalig dat er in het weekend minder mensen achter zitten. Niet voor het eerst dat we daar de consequenties van hebben gezien.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap het Disana maar de gevolgen lijken me hetzelfde. Al blijft het natuurlijk schandalig dat de wannabees daar rekening mee gaan houden. Beetje als de kat van huis is... zit ik opgescheept met een kater.
Ook is het natuurlijk schandalig dat het bekijken van de beelden pas maandag plaats kan vinden want een ander spreekwoord zegt dat de soap niet zo heet gegeten wordt als ie opgediend is.
Ik begrijp ook niet dat de wannabees maar gevraagd worden om te wachten tot maandag. Het gaat nog steeds om mensen en niet om apparatuur die je op pauze kunt zetten.
![]()
Thnx BQ en roevka!quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Hier Dark:
http://openminded.wordpre(...)uden-kooi-vrijstaat/
(En staat in m'n sig)![]()
Dit soort spanningen en tegenstellingen horen juist bij het spel, vind ik.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:48 schreef rooie3 het volgende:
Hoe kan je nou maandag pas maatregelen nemen en nu de miljonairs verplichten om gezellig te doen.Slaat echt nergens meer op die gouden zooi.Dit was misschien nog leuk om te kijken als het gisteren niet zo uit de hand was gelopen.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:54 schreef Py het volgende:
[..]
Dit is gewoon een enorm lekker wijf
[ afbeelding ]
Huubs nummer is natuurlijk ook best moeilijk om op te dansen. Het nummer van Brain is veel meer disco. Het nummer van Huub is een echte mee zinger voor in de kroeg of met carnaval. Op het nummer van Huub moet je lekker polonaise dansen, vind ik.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:52 schreef Ziet het volgende:
ja deze is helemaal leuk op huubs nummer ook
die anderen zijn beter voor die van brian
maar op huubs nummer kunnen ze bijna niet dansen
Maar als streamer is het toch echt niet meer leuk.Je ziet alles aankomen en de redactie sluit express de ogen en laten het exploderen.Hele week geen brieven binnengekomen voor Brian en nu ineens gaat het weer mis en hoppa daar komt de brief.Als ze vorige week hadden ingegrepen was de woede niet zo groot geweest.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit soort spanningen en tegenstellingen horen juist bij het opgesloten zitten in een villa, vind ik.
Dat vind ik juist totaal niet.... een hond straf je ook niet na een paar dagen. (Okay scheve vergelijking).quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit soort spanningen en tegenstellingen horen juist bij het opgesloten zitten in een villa, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |