Dit soort spanningen en tegenstellingen horen juist bij het spel, vind ik.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:48 schreef rooie3 het volgende:
Hoe kan je nou maandag pas maatregelen nemen en nu de miljonairs verplichten om gezellig te doen.Slaat echt nergens meer op die gouden zooi.Dit was misschien nog leuk om te kijken als het gisteren niet zo uit de hand was gelopen.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:54 schreef Py het volgende:
[..]
Dit is gewoon een enorm lekker wijf
[ afbeelding ]
Huubs nummer is natuurlijk ook best moeilijk om op te dansen. Het nummer van Brain is veel meer disco. Het nummer van Huub is een echte mee zinger voor in de kroeg of met carnaval. Op het nummer van Huub moet je lekker polonaise dansen, vind ik.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:52 schreef Ziet het volgende:
ja deze is helemaal leuk op huubs nummer ook
die anderen zijn beter voor die van brian
maar op huubs nummer kunnen ze bijna niet dansen
Maar als streamer is het toch echt niet meer leuk.Je ziet alles aankomen en de redactie sluit express de ogen en laten het exploderen.Hele week geen brieven binnengekomen voor Brian en nu ineens gaat het weer mis en hoppa daar komt de brief.Als ze vorige week hadden ingegrepen was de woede niet zo groot geweest.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit soort spanningen en tegenstellingen horen juist bij het opgesloten zitten in een villa, vind ik.
Dat vind ik juist totaal niet.... een hond straf je ook niet na een paar dagen. (Okay scheve vergelijking).quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit soort spanningen en tegenstellingen horen juist bij het opgesloten zitten in een villa, vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |