Zou zou geweldig zijn als BAND zou verdwijnen er andere mensen voor in de plaats zouden komen. Een maatje voor Lieke en natuurlijk een nieuw zwart schaap, want dat heeft het programma gewoon nodig.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Amanda zei dat uitlokken van fysiek geweld niet meer mocht en dat degene dan vervangen kon wordenDaarna verscheen op het plasma dat ze het er niet meer over mochten hebben.
Mja, was Amanda he....![]()
Daar p(b)akt ze Flensjesquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:27 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja die moet echt in een snackbar gaan werken .....febo???
Precies ! Eerlijk gezegd baalde ik ook van 23 september. OK, dat was dus de groep waar we het mee uit moesten zingen. En toen waren net nada en nix erbij gekomenquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:27 schreef HuubLiekeFan het volgende:
[..]
Zou zou geweldig zijn als BAND zou verdwijnen er andere mensen voor in de plaats zouden komen. Een maatje voor Lieke en natuurlijk een nieuw zwart schaap, want dat heeft het programma gewoon nodig.![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:29 schreef Ziet het volgende:
de dames durven nog niet echt he...
hij wil graag dat ze aan hem zitten als het stukje "wat je doet..." komt
(maar ik zou ook niet durven,
voor je het weet lig je met je kop tegen een douchedeur ofzo)
Ik werk daar niet.Versla alleen wat ik hoor.Jaap en Huub bespraken dat met elkaar.En dat van Lieke daar was wat aan vooraf gegaan.Lieke was boos dat Brian haar weer had geduwd en geknepen en er weer niks van gezegd was.Toen zei Lieke vortaan ga ik er dan ook voor zorgen dat ze echt flippen,dan word het wel gezien.As hun het op zo,n manier willen spelen dan ga ik wel helpen.Huub was het daar eerst niet mee eens,want het was Lieke haar stijl niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:15 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo moest dit van achter? Werk jij daar. Toevallig zag ik naar ik meen afgelopen vrijdag in de tv uitzending nog dat Lieke op aandringen van Huub, met Amanda bezig was. Vervolgens liep ze naar boven samen met Huub en raakte Brain aan. Hierop gaf Brain Liekeweer een tik op haar kont, daarop werd Huub weer kwaad. Vervolgens weer een hoop herrie.
De dames zullen wel getekend hebben voor eigen risicoquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:29 schreef Ziet het volgende:
de dames durven nog niet echt he...
hij wil graag dat ze aan hem zitten als het stukje "wat je doet..." komt
(maar ik zou ook niet durven,
voor je het weet lig je met je kop tegen een douchedeur ofzo)
Bij Amanda mag je nog een vierde reden vermelden : Ze snapt het zelf niet helemaalquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet bij alles wat die spelers altijd drie keer nadenken. Zeggen ze nu iets omdat het waar is, vertellen ze het om bij streamers in een goed blaadje te komen of vertellen ze het om anderen zwart af te schilderen. M.a.w. blijven opletten dat je niet op het verkeerde been wordt gezet en alleen dat geloven wat je zelf kunt controleren en/of zien.
Frituren doe je niet in een vliegtuig, maarquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:15 schreef Sylar het volgende:
Jezus, nadia is dommmm
vijfde: ze weet niet wat ze zegtquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij Amanda mag je nog een vierde reden vermelden : Ze snapt het zelf niet helemaal
Ze is niet slim, maar let op, soms toch ook weer slimmer dan menigeen denkt. Misschien uit onwetendheid, maar ze kan af en toe raak uit de hoek komen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij Amanda mag je nog een vierde reden vermelden : Ze snapt het zelf niet helemaal
Misschien wordt die dan wel vervangenquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:31 schreef diedirk het volgende:
Wat een ontzettend triest script dat Nadia nu op deze manier terug bij Dennis moet komen en zelfs in zijn bed moet worden gepleurd.
Treurig omdat iedere kijker (ook tv)
dat ze niks in hem ziet.
Allemaal opgedrongen saai script omdat Dennis anders geen verhaallijn heeft.
Waarom mag Dennis er niet gewoon uit?
Huub heeft Nadia's arm niet eens aangeraakt...voordat hij dat kon had Lieke de pols van Nadia al vastquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
De kans is groot dat 'de beelden' alleen zijn bekeken vanaf het moment dat Huub op Nadia's hand reageert. En dan kan het best zijn de de snollen inderdaad vrijuit gaan en Huub de pineut is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |