De beste zangers in de muziekindustrie hebben hun uiterlijk niet mee, what's your point?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:44 schreef DarkManta het volgende:
We hebben nog een fotomodel er bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja idd, dat kan veel erger.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:16 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat ballerige juist wel erg meevallen
Maar ze hadden een werkster.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb het idee dat ik hem ergens van ken.
Volgens mij waren de dames van 'Hoe schoon is jouw huis' ooit een keer bij die mannen thuis.
Waarschijnlijk nádat die dames langs waren geweest.quote:
Wij hebben dezelfde smaakquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:16 schreef Karina het volgende:
Ik vind hem wel leuk, beetje dik, maar toch wel lekker.
Ik vind hemquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde smaakIk vind 'm ook wel lekker
net als die man van dat zielige meisje die jij ook wel leuk vond
Waarschijnlijk niet, dan had Together 'm namelijk al wel gevondenquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:20 schreef Cee het volgende:
Hij klonk geweldig maar godallejezus zou ik toch graag een liter bier in z'n omhoogstaande kraag willen schuiven.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, dan had Together 'm namelijk al wel gevonden
Ik heb ook alle Michiels in de juiste leeftijdscategorie al bekekenquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Och, ik zie ook wel eens dingen over het hoofd hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Die heeft wel wat weg van de leadzanger van Keane.
[ afbeelding ]
Mwah, opzich lijken al die gasten op elkaar toch.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:28 schreef Greys het volgende:
Hebben ze dan toch in dat programma Hoe Schoon Is Jouw Huis gezeten?
Ik dacht ze ook al te herkennen namelijk.
nee... ik ken m echt, van vroegah ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:28 schreef Greys het volgende:
Nope. Want dat was volgens mij in Enschede . Zag zo'n vlag of poster van zo'n corpsballenstudentenvereniging "Audentis" er staanquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:28 schreef Greys het volgende:
Goed bezig!quote:
Renske was student hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja leuk, we hebben nog geen student in de liveshows gehad dus dat mag ook wel eens.
De meeste studenten zijn irritant.. net als Renske...quote:Op zondag 11 november 2007 20:39 schreef Zhenar het volgende:
Leuke vent, goede stem. Ik houd wel van dat studentikoze![]()
[..]
Renske was student hoor![]()
En Maud toch ook? En er zullen er vast meer geweest zijn. Kom op zeg, er zitten zoveel begin twintigers in dit programma, dat kan gewoon bijna niet anders.quote:
Ik denk dat er bedoeld wordt dat er nog nooit een 'typische student' in het programma heeft gezeten.quote:Op maandag 12 november 2007 10:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
En Maud toch ook? En er zullen er vast meer geweest zijn. Kom op zeg, er zitten zoveel begin twintigers in dit programma, dat kan gewoon bijna niet anders.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:42 schreef DSS24 het volgende:
Ik vind het een biggetje.
hij heet michiel lok en woont in rotterdam., hij heeft wel hyvesquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:19 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik vind hem
Heeft de beste man geen hyves? Hij is in elk geval deFrank
van dit seizoen.
Wat dachten we vanquote:Op maandag 12 november 2007 12:22 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik denk dat er bedoeld wordt dat er nog nooit een 'typische student' in het programma heeft gezeten.
Tenminste, iemand die een beetje aan het stereotype voldoet met een groot studentenhuis, veel studentenvriendjes, kakkleren, lidmaatschap van een dispuut..
Maud is vrij stereotiep hoor.quote:Op maandag 12 november 2007 12:22 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik denk dat er bedoeld wordt dat er nog nooit een 'typische student' in het programma heeft gezeten.
Tenminste, iemand die een beetje aan het stereotype voldoet met een groot studentenhuis, veel studentenvriendjes, kakkleren, lidmaatschap van een dispuut..
Maar de mannelijke versie hebben we nog niet gehad.quote:
Frank was idd stoer, maar die is niet in de finales gekomen.quote:
Inderdaad, dát bedoelde ik. Hello, I'm not stupidquote:Op maandag 12 november 2007 12:22 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Verkapte ik-ben-een-soort-bn'er-post.
Daarmee bedoel ik mezelf helemaal niet, stommerdquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Verkapte ik-ben-een-soort-bn'er-post.
Was hij ookquote:Op zondag 25 november 2007 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Opvallend goed gisteren!
Uitstraling misschien? Ik word er niet echt wild van als ik er naar kijk.quote:Op maandag 26 november 2007 12:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Was hij ook![]()
Erg raar dat hij in de twijfelgroep zat
Ik word ook niet wild van hem, maar hij heeft wel een leuke uitstraling.quote:Op maandag 26 november 2007 12:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Uitstraling misschien? Ik word er niet echt wild van als ik er naar kijk.
Whehe, direct op z'n achterste tenenquote:Op maandag 26 november 2007 22:41 schreef Zhenar het volgende:
Wat is er mis met de zogeheten "studentenuitstraling"?![]()
Wat moet er aan veranderen dan?quote:Op maandag 26 november 2007 16:51 schreef Together het volgende:
Hij heeft er te weinig aan gedaan om van zijn koorbaluitstraling af te komen.
bij jou is het ook aleen maar goed als het een trailerpark uitstraling heeft of niet?quote:Op maandag 26 november 2007 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Leuke uitstraling.. Eht zo studenten uitstralingGadver. Nee hij zingt ok, maar verder niets
Ach... tja...quote:Op maandag 26 november 2007 22:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Whehe, direct op z'n achterste tenen.
Een soort 2e Together?quote:Op maandag 26 november 2007 23:13 schreef Together het volgende:
[..]
Een ander kapsel, toffere kleren.
quote:Op zondag 2 december 2007 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij licht er juist niet uit, anders was hij wel door vanwege zijn speciale verschijning.
Hij lijkt op Boris.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb het idee dat ik hem ergens van ken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |