Het is nou eenmaal een (belangrijk) deel van Maastricht, wen er maar aanquote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef oh-oh het volgende:Gelukkig valt carnaval vroeg dit jaar, zijn we dr ook weer snel vanaf
Dare in Dono in de Muntstraatquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:34 schreef runaway het volgende:
Winkeltje in de straat tussen het VVV kantoor en de markt, ligt redelijk aan de markt-kant een leuk winkeltje (naam even kwijt). Design keuken spul, horloges, etc.
Waar heb je gegeten?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:30 schreef fraubitch het volgende:
zaterdag uit eten geweest in meestreech! Met uitzicht op de maas
Romantisch
Of Lush in de grote Staatquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:23 schreef Seam het volgende:
Waar kan ik ergens een winkeltje vinden waar ze leuke kado's hebben voor surprise ?
Of een goede muziekwinkel ?
Is die in de Platielstraat ook al weg?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of Lush in de grote Staat![]()
Muziekwinkels zijn er helaas geen goede meer in Maastricht
Music Plus?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Is die in de Platielstraat ook al weg?
Echt zonde. Ik vond 't altijd leuk om daar m'n platen en cd's te kopen.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Music Plus?
Ja die is pas gesloten...
quote:Op maandag 22 december 2008 09:24 schreef SlaggY het volgende:
Na 23,5 jaar in Maastricht, verhuis ik over twee weken naar Amsterdam.
Meen je niet!quote:Op maandag 22 december 2008 09:24 schreef SlaggY het volgende:
Zozo zal jij ff moeten wennenquote:Op maandag 22 december 2008 09:24 schreef SlaggY het volgende:
bij het servaes cafequote:Op woensdag 17 december 2008 11:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dare in Dono in de Muntstraaten in de Spilstraat, de straat die van de Markt naar de Grote Staat loopt, waar ook Rituals en Oil & Vinegar ligt, ligt Khanni (oid) ook leuk!
[..]
Waar heb je gegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |