Kan ik je helaas niet mee helpen, daar zul je toch echt voor bij de studenten uit Maastricht moeten zijn..quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:49 schreef tha_dark het volgende:
Ik hoop de komende 4 jaren in Maastricht te wonen want ik ga in September beginnen op de Uni in Maastricht.
Het enige probleem is dat ik nog geen kamer heb en ik er maar geen gevonden krijg...![]()
Iemand tips?
geen kamer voor je, wel een bed, een klerenkast of een bureau!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:49 schreef tha_dark het volgende:
Ik hoop de komende 4 jaren in Maastricht te wonen want ik ga in September beginnen op de Uni in Maastricht.
Het enige probleem is dat ik nog geen kamer heb en ik er maar geen gevonden krijg...![]()
Iemand tips?
Kamernet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:49 schreef tha_dark het volgende:
Iemand tips?
Ik ga ook lekker in Maastricht studerenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:49 schreef tha_dark het volgende:
Iemand tips?
Brusselseweg?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:17 schreef Kriegel het volgende:
Zo, zit nu voor het eerst op m'n kamer (Hogeschool Zuyd komend jaar), vanavond even wezen eten bij de Griek en vervolgens wat zitten paffen aan de Maas. Mooie stad wel, komt erg gemoedelijk over, ken alleen geen hond hier.
Wtf moet je trouwens met die INKOM shit? Ik bedoel, wat ik al zeg, je kent meestal nog niemand en de meesten daar zul je niet meer tegenkomen ook, dus wat heb je er aan?
Ah kijk, als er maar een paar in het land zitten valt het wel mee inderdaad. Ik doe een opleiding die je op iedere 75 km2 kunt doen, dus dan heb je veel localsquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:16 schreef Kriegel het volgende:
Mwah, ik ben niet zo'n kroegtijger, begin daar eigenlijk pas los mee te komen zodra ik een groep goede vrienden om me heen heb verzameld en me op m'n gemak voel in de omgeving. Om dan meteen een partij de popi jopi uit te gaan zitten hangen omdat dat kennelijk hoort, nee, dank je vriendelijk.
Is het trouwens echt zo dat zoveel HBO'ers uit de omgeving komen? Dat zou wel kut zijn, ik had gehoopt dat we allemaal een beetje in hetzelfde schuitje zouden zitten, dat schept alvast een band. En wat als ik zeg dat mijn opleiding (Vertaalacademie) vrijwel de enige in het land is van zijn soort? Ik bedoel, ik ben er 250 km voor verkast...
Je hebt een PMquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:47 schreef Kriegel het volgende:
Wel oké denk ik. Heb wat last van disciplinegebrek, dus zit om te beginnen in een woonvorm met sporadische begeleiding om wat dingen aan te leren en daarna gewoon geheel zelfstandig te kunnen wonen (ja, dit klinkt kneuzig).
Hierdoor zijn m'n huisgenoten toevallig allemaal geen studenten (jeuj) maar lui die er om andere redenen zitten, soms best heavy shit en dan heb ik niet helemaal het gevoel dat ik er tussen hoor.
Het groepje hiernaast (het zijn twee huizen met de achtertuinen aan elkaar verbonden) zijn best goede gasten, vrij normaal ook, maar ik zelf zit hier met een soort Maikuuul lookalike en een gozer met een drugsverleden, die vandaag meteen voor het gemak een vriend (ontiegelijk vage gast) over de vloer had die verkondigde zojuist een fiets te hebben gejat. :/
Hey! Ik ga heel toevallig ook de Vertaalacademie doen aankomend schooljaar. Afgelopen jaar heb ik OTC Japans geprobeerd te doen maar dat was toch net een tikkeltje te lastig en het beleid dat ze daar hebben is ronduit belachelijk. Welke keuze taal heb je gekozen bij de VAC? Ik heb Spaans erbij gekozen. Als je een keer zin hebt om op t Vrijthof te gaan zitten moet je et maar zeggen, op dit moment ben ik wel aan t werk in Doetinchem maar eind augustus zit ik weer op mijn kamertje aan de Brusselseweg.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:16 schreef Kriegel het volgende:
Mwah, ik ben niet zo'n kroegtijger, begin daar eigenlijk pas los mee te komen zodra ik een groep goede vrienden om me heen heb verzameld en me op m'n gemak voel in de omgeving. Om dan meteen een partij de popi jopi uit te gaan zitten hangen omdat dat kennelijk hoort, nee, dank je vriendelijk.
Is het trouwens echt zo dat zoveel HBO'ers uit de omgeving komen? Dat zou wel kut zijn, ik had gehoopt dat we allemaal een beetje in hetzelfde schuitje zouden zitten, dat schept alvast een band. En wat als ik zeg dat mijn opleiding (Vertaalacademie) vrijwel de enige in het land is van zijn soort? Ik bedoel, ik ben er 250 km voor verkast...
quote:» Er is al 67 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Sjah, herfst he.. Denk niet dat dat ergens anders in NL veel beter is momenteelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:29 schreef Seam het volgende:
Goeie kick, woon nu een maandje in Maastricht en ik vind het geweldig hier. Op het weer na
Kan wel zijn, maar vind de temperatuur toch niet bepaald aangenaamquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh, de zon schijnt hier toch maar mooi al 2 dagen hoor
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook import en echt geweldig goed geïntegreerd en met open armen ontvangen alweer 8 jaar geleden in de Heeg
Dat heb je sowieso in elke studentenstadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:28 schreef Liebe het volgende:
Studeer er inmiddels al een maand en zes dagen.
Meer studenten hier of zijn het echt de echte maastrichtenaren (die schijnen een hekel te hebben aan studenten, hoor ik vaak?)
Ik studeer hier nu ook net een aantal wekenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:28 schreef Liebe het volgende:
Studeer er inmiddels al een maand en zes dagen.
Meer studenten hier of zijn het echt de echte maastrichtenaren (die schijnen een hekel te hebben aan studenten, hoor ik vaak?)
Oh ja nu beginnen die paar maanden dat ik Maastricht echt minder leuk vindquote:
neuh ik studeer gewoon ergens andersquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Wij werken gewoon gelukkig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |