Nee hoor, er was toen niks gebeurd met supporters, het was allemaal verzonnen door mijn bron.quote:**De tuchtcommissie van de KNVB heeft
zaterdaghoofdklasser Katwijk een punt
in mindering opgelegd wegens wangedrag
van toeschouwers na het competitieduel
FC Lisse-Katwijk op 29 september.
Donderdag kregen Noordwijk en Ter Leede
al een punt in mindering vanwege het
wangedrag van een aantal spelers.
Dat heeft daar niks mee te maken, maar met het veld betreden van 1 vd "supporters" na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:07 schreef F1Bas het volgende:
En een minpunt voor Katwijk![]()
KNVB is lekker bezig.
[..]
Nee hoor, er was toen niks gebeurd met supporters, het was allemaal verzonnen door mijn bron.
zwaluwen is beter dan de ploegen die onder hen staanquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:07 schreef methodmich het volgende:
Zwaluwen is ook gewoon niet goed genoeg, simpel zat. Mogen blij zijn dat ze al zoveel punten hebben!
Wij hadden kunnen en moeten winnen bij Ter Leede, maar goed.
ASWH EN TER LEEDE KOMEN NIET TOT SCOREN
Vanmiddag speelde ASWH in Sassenheim de laatste wedstrijd uit de heenronde van de hoofdklasse A. Daar was Ter Leede, tot enkele dagen terug gedeeld koploper, de tegenstander. De vereniging kreeg deze week echter een straf van de KNVB, waardoor er één punt afgetrokken werd van het totaal. De kloof tussen Ter Leede en ASWH werd zo vijf punten en daar kwam, na een boeiende wedstrijd, geen verschil in. Beide ploegen scoorden echter niet en daar mocht de thuisploeg het meest tevreden mee zijn. ASWH, spelend met dezelfde spelers als vorige week bij de winst op Katwijk, kreeg namelijk de beste en meeste kansen.
In de eerste helft was ASWH al de bovenliggende partij. Dit resulteerde in de openingsfase al in kansen voor de Ambachters. Sjoerd van der Waal besloot, van rechts naar binnen trekkend, keeper Thomas Waasdorp eens te testen. Zijn inzet werd door Waasdorp in het zijnet gewerkt. Het zou niet de laatste keer zijn vanmiddag dat de kale goalie in de weg zou staan of liggen. Hij werd door de supporters van Ter Leede ook verkozen tot man van de wedstrijd. Halverwege het eerste bedrijf stuurde Alex de Jong spits Van der Waal weg met een goede pass. De aanvaller schoot in, raakte het lichaam van Waasdorp, waarop de doorstuitende bal door een verdediger van de lijn werd gehaald. Kort daarna kwam ASWH wel goed weg toen Paul Verboom zijn goal verliet en een aanvaller van Ter Leede aan de linkerkant eerder bij de bal was. Hij schoot langs de keeper van ASWH, maar ook voor het doel langs.
Bij ASWH moest Alex de Jong zich na het half uur laten vervangen met liesklachten. Ferry van Lare kwam hem aflossen. Even eerder had Verboom een geweldige redding in huis op een fraai schot van Houssin Bezzai. De keeper van ASWH werkte de bal over de goal. De thuisploeg moest het ook van dit soort uitbraken hebben, want Ter Leede hield veel mensen achter de bal en zakte steeds ver terug. ASWH kreeg daardoor de gelegenheid aanvallen op te zetten. Johan Sturrus kwam bijvoorbeeld na goed doorzetten op de rand van het strafschopgebied aan de bal, waarna hij werd neergelegd. De vrije trap leverde echter niets op. Stefan van Dam had voor rust nog kunnen scoren, toen Nixon Dias goed doorging en vanaf de rechterkant de zestien van Ter Leede binnenstormde. Hij legde terug, Van Dam schoot langs Waasdorp, maar Rivallino Sleur stond nog op de lijn en voorkwam een goal. Zo bleef het 0-0 en mochten beide teams gaan rusten.
De tweede helft was nog maar net begonnen toen Sjoerd van der Waal met een volley uit een pass van Nixon Dias al voor dreiging zorgde. Het was de actieve spits van ASWH vandaag echter niet gegeven om te scoren, want even later mikte hij na een snelle uitbraak in de handen van Waasdorp. Van Ter Leede werd in die fase weinig vernomen in offensief opzicht, op wat spaarzame uitbraken na. Bij één daarvan incasseerde Johan Sturrus de gele kaart. ASWH zette onderwijl door en zocht een doelpunt. Een tweetal hoekschoppen zorgde voor veel gevaar. Bij de eerste mikte Danny Slingerland na een ouderwetse scrimmage op de paal, bij de tweede kopte Nixon Dias net voorlangs.
In de slotfase, met Mike van Gool inmiddels voor Danny Slingerland, kreeg ook Ter Leede nog kansen. ASWH bleef echter minstens zo gevaarlijk, maar wederom wist Waasdorp een goal van Sjoerd van der Waal te verhinderen. Zoals een poging van Nixon Dias werd geblokt ten koste van een hoekschop en Van der Waal nog in het zijnet schoot. Toen was wel duidelijk dat het ASWH niet gegund was om te scoren. De thuisploeg zag nog hoe Jamal Ahaddouch na een gevaarlijke aanval over de goal mikte, maar mocht niet ontevreden zijn met het gelijkspel. ASWH was over de negentig minuten de betere ploeg geweest. De verschillen in de top van de ranglijst blijven ook na vandaag onveranderd klein. Een zege van ASWH volgende week, in de laatste wedstrijd voor de winterstop, kan de ploeg van Bill Tukker nog wat hoger brengen dan de huidige zevende plaats. Dan moet Capelle, dat dan te gast is op sportpark Schildman, echter wel worden verslagen.
Ter Leede - ASWH 0-0 (0-0)
Ter Leede: Thomas Waasdorp; Frank de Groot, Thijs de Jong, Rivallino Sleur, Jesper Hovenkamp; Michan Verbeek, Houssin Bezzai (66. Benjamin Gomes), Jamal Ahaddouch, Martijn Lagendijk; Richard Corts (90 (+1). Wouter Bleijswijk) en Ramiro Griffith (78. Gerard van der Krogt)
ASWH: Paul Verboom; Wouter van den Berg, Nixon Dias, Damiën Vereecken, Johan Sturrus; Danny Slingerland (78. Mike van Gool), Izaäk Verhoeven, Alexander de Jong (34. Ferry van Lare), Stefan van Dam; Sjoerd van der Waal
Morgen update etc.
Welnee, heb ze allemaal gezien en Zwaluwen '30 is gewoon met afstand de zwakste. Dat is in het begin leuk door onderschatting, maar nu kent iedereen ze. Zie Vitesse Delft vorig jaar en die hadden dan nog minstens 2 echte hoofdklassespelers. Die zie ik bij Zwaluwen '30 amper, misschien Moudou, maar die gebruiken ze nogal vreemd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:32 schreef DANILXL het volgende:
[..]
zwaluwen is beter dan de ploegen die onder hen staan
Ik vind roel de vries, appelman en neuvel wel hoofdklassewaardig eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Welnee, heb ze allemaal gezien en Zwaluwen '30 is gewoon met afstand de zwakste. Dat is in het begin leuk door onderschatting, maar nu kent iedereen ze. Zie Vitesse Delft vorig jaar en die hadden dan nog minstens 2 echte hoofdklassespelers. Die zie ik bij Zwaluwen '30 amper, misschien Moudou, maar die gebruiken ze nogal vreemd.
nee, ze komen sowieso te kort voor de middenmootquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:42 schreef methodmich het volgende:
Mwah, De Vries misschien. Appelman was bij QB al niet goed genoeg meer en Neuvel heeft te lang bij Beursbengels gehangen wat mij betreft.
Maar we zullen het na de winterstop zien. Van mij mogen ze erin blijven, maar sterk vind ik ze niet.
Ik verwacht nog wel wat sponsors waardoor hij wil blijven hoorquote:Op maandag 10 december 2007 19:11 schreef methodmich het volgende:
Sterker nog, voor 99 % wordt hij de nieuwe trainer volgend seizoen.
Hij wil hogerop, geld maakt niet uit.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel wat sponsors waardoor hij wil blijven hoor.
Hogerop doe je alleen bij de Vogelsquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:03 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Hij wil hogerop, geld maakt niet uit.
Nouja, om de ploeg zelf hogerop te brengen heb je ook sponsors nodig hequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:03 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Hij wil hogerop, geld maakt niet uit.
Dat lijkt me ook wel ja, temeer omdat de bekant gehele technische staf al opgestapt is en gedeeltelijk weer terug in dienst isquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
Daar speelt wel meer, maar dat komt uiteraard niet in de krant.
quote:Jack van den Berg is ook volgend seizoen hoofdtrainer van BVV Barendrecht. De oefenmeester werd onlangs benaderd door zijn oude club ASWH, die voor komend seizoen een nieuwe trainer zoekt. Van den Berg heeft inmiddels besloten op De Bongerd te blijven. Het bestuur van de vereniging is blij met zijn besluit.
Jopie Lankhaarquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:09 schreef methodmich het volgende:
Ook iemand die zich zelf heeft aangemeld, maar die moet zeker niet komen!
Kortom, gegokt, flink ingezet en verloren.
Die ja, maar die is als het goed is inmiddels afgeserveerd. En Van den Ham is totaal geen optie F1Bas, reken daar maar niet op.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:03 schreef Lissov het volgende:
Henny Lee
Nemen die vent!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:03 schreef Lissov het volgende:
Henny Lee
quote:,,Ik heb het gevoel dat ik bij Barendrecht nog niet klaar ben'', zegt Van den Berg in het AD van vrijdagmiddag. ,,Ik wil deze vereniging graag verder omhoog helpen. Ik ben er namelijk van overtuigd dat hier enorme mogelijkheden liggen.''
alle laaggeklasserde clubs staan voorquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:08 schreef BVO het volgende:
Verrassende tussenstanden al zeg; ASWH op 0-3, Lisse, Noordwijk, Katwijk achter, Barendrecht voor. Nouja, moet het maar met de radio doen vandaag.
Ah en:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |