Hogerop doe je alleen bij de Vogelsquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:03 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Hij wil hogerop, geld maakt niet uit.
Nouja, om de ploeg zelf hogerop te brengen heb je ook sponsors nodig hequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:03 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Hij wil hogerop, geld maakt niet uit.
Dat lijkt me ook wel ja, temeer omdat de bekant gehele technische staf al opgestapt is en gedeeltelijk weer terug in dienst isquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
Daar speelt wel meer, maar dat komt uiteraard niet in de krant.
quote:Jack van den Berg is ook volgend seizoen hoofdtrainer van BVV Barendrecht. De oefenmeester werd onlangs benaderd door zijn oude club ASWH, die voor komend seizoen een nieuwe trainer zoekt. Van den Berg heeft inmiddels besloten op De Bongerd te blijven. Het bestuur van de vereniging is blij met zijn besluit.
Jopie Lankhaarquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:09 schreef methodmich het volgende:
Ook iemand die zich zelf heeft aangemeld, maar die moet zeker niet komen!
Kortom, gegokt, flink ingezet en verloren.
Die ja, maar die is als het goed is inmiddels afgeserveerd. En Van den Ham is totaal geen optie F1Bas, reken daar maar niet op.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:03 schreef Lissov het volgende:
Henny Lee
Nemen die vent!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:03 schreef Lissov het volgende:
Henny Lee
quote:,,Ik heb het gevoel dat ik bij Barendrecht nog niet klaar ben'', zegt Van den Berg in het AD van vrijdagmiddag. ,,Ik wil deze vereniging graag verder omhoog helpen. Ik ben er namelijk van overtuigd dat hier enorme mogelijkheden liggen.''
alle laaggeklasserde clubs staan voorquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:08 schreef BVO het volgende:
Verrassende tussenstanden al zeg; ASWH op 0-3, Lisse, Noordwijk, Katwijk achter, Barendrecht voor. Nouja, moet het maar met de radio doen vandaag.
Ah en:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |