abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55101085
En een minpunt voor Katwijk

KNVB is lekker bezig.
quote:
**De tuchtcommissie van de KNVB heeft
zaterdaghoofdklasser Katwijk een punt
in mindering opgelegd wegens wangedrag
van toeschouwers na het competitieduel
FC Lisse-Katwijk op 29 september.

Donderdag kregen Noordwijk en Ter Leede
al een punt in mindering vanwege het
wangedrag van een aantal spelers.
Nee hoor, er was toen niks gebeurd met supporters, het was allemaal verzonnen door mijn bron.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 7 december 2007 @ 14:12:06 #52
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55101188
Dat zie ik bij Barendrecht niet zo snel gebeuren .

Al is daar weer het bierprobleem.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_55104536
Geen idee hoe het weer is Sassem is. Hier is t vrijwel de hele dag droog geweest met veel wind, dus dat geeft wel hoop. Hoewel... Ook morgen is er niet bepaald een complete selectie begreep ik...

@MM: Ik vond Sjoerd van der Waal zaterdag wel de beste van het veld denk ik. Danny Versluijs speelde uiteraard ook niet onaardig
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_55104586
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 14:07 schreef F1Bas het volgende:
En een minpunt voor Katwijk

KNVB is lekker bezig.
[..]

Nee hoor, er was toen niks gebeurd met supporters, het was allemaal verzonnen door mijn bron.
Dat heeft daar niks mee te maken, maar met het veld betreden van 1 vd "supporters" na de wedstrijd.
Deze werd overigens tegen gehouden door stewards van Katwijk. Zij werden in het rapport echter aangezien voor Lisse stewards (omdat ze gele jassen dragen)
And we are vagabonds
pi_55108405
Sjoerd was zeker goed!

Voor de liefhebber is de samenvatting nog te zien op http://televisie.westonline.nl/archi...verzicht?id=20

Uitzending van 2 december, rond 9 minuut 20 komt ASWH.

De straf voor Katwijk, ik vind het allemaal weer lekker belachelijk van de KNVB. Maar goed, denk dat het in hoger beroep allemaal wel mee zal gaan vallen.

Overigens is Bill Tukker nog maar 14 wedstrijden hoofdtrainer van ASWH:

Bill Tukker aan het eind van het seizoen weg bij ASWH

Sinterklaasavond draaide voor ASWH-trainer Bill Tukker uit op een gedenkwaardige gebeurtenis met een vervelende surprise. De oefenmeester kreeg in een onderhoud met de beleidsbepalers van de Ambachtse zaterdaghoofdklasser te horen dat aan het eind van dit seizoen na twee jaar de samenwerking tussen beide partijen ophoudt.

ARCO BOMGAARS

HENDRIK-IDO-AMBACHT

,,Een beslissing van de club, die ik respecteer maar waar ik erg teleurgesteld over ben,’’ was de eerste reactie van Tukker, die anderhalf seizoen geleden de uiterst succesvolle Jack van den Berg op sportpark Schildman afloste. ,,We hebben woensdag uiterst indringend met elkaar gesproken en daarbij heb ik aangegeven dat ik het met de argumentatie niet eens ben. Ik wil echter op dit moment niet inhoudelijk op dit besluit van ASWH ingaan.’’

Wim Helmink, bestuurslid technische zaken van ASWH, kan begrip opbrengen voor de reactie van Tukker op het slecht-nieuwsgesprek dat gevoerd werd. ,,Laat ik voorop stellen dat het tijdstip voor dit gesprek, op sinterklaasavond, niet bepaald gelukkig gekozen was,’’ aldus Helmink. ,,Voorbije dinsdag was er na de oefenwedstrijd tegen Jong Sparta (0-1) geen gelegenheid en de donderdagavondtraining was geen optie, omdat dat de voorbereiding op het duel tegen Ter Leede zou verstoren. We wilden snel duidelijkheid verschaffen, maar dat hadden we anders moeten doen.’’

Over de beweegredenen hoe ASWH tot de beslissing gekomen is om niet verder te gaan met Bill Tukker, is Helmink minder openhartig: ,,Die beslissing is niet makkelijk geweest, want als mens is er geen betere trainer voor ASWH dan Bill Tukker. Hij is een prima ambassadeur voor de club. Bill verdient een groot compliment voor de manier waarop hij de accommodatieperikelen van vorig seizoen en de aanhoudende blessuregolf het hoofd heeft geboden. Toch hebben we het besluit genomen om niet met elkaar door te gaan, omdat we ons voor de op handen zijnde topklasse willen plaatsen. In die strijd kan elk punt beslissend zijn. Als hoofdklasser hadden we nog een jaar met elkaar kunnen doorgaan, maar met het oog op de topklasse niet.’’

De spelersgroep van ASWH werd gisteravond over het aanstaande vertrek van Bill Tukker op de hoogte gesteld. ,,Dat kwam als een verrassing,’’ stelt aanvoerder Johan Sturrus. ,,Ik vind het ook heel vroeg in het seizoen. Maar het is een besluit van de club dat we moeten accepteren. Het is heel vervelend voor Bill dat hij nooit met het ideale elftal heeft kunnen spelen. Met alle respect voor de vervangers, maar een Arjan Human maakte in voorgaande seizoenen toch vaak het verschil. Ik ben niet bang dat deze kwestie ons de komende maanden parten gaat spelen. Sterker nog, we gaan steeds beter voetballen.’’

De mededeling dat de wegen na dit seizoen scheiden, heeft ook volgens Bill Tukker zelf geen gevolgen voor het vervolg van de competitie. ,,Integendeel, de ambitie en drive om de periode bij ASWH goed af te sluiten is door deze gang van zaken zo mogelijk nog groter geworden,’’ aldus de oefenmeester, die eerder in zijn woonplaats de zondagselectie van Papendrecht trainde.

ASWH hoopt binnen drie weken de opvolger van Tukker te kunnen presenteren. De profielschets is duidelijk. ,,We zullen geen gokje gaan wagen met een jonge, ambitieuze trainer,’’ vertelt Helmink, die vergeefs voormalig Sparta-trainer Dolf Roks - hij kan het trainerschap niet combineren met zijn werk voor een Zeeuwse voetbalschool - polste. ,,We willen een trainer die het klappen van de zweep kent en die zich al uitgebreid bewezen heeft.’’
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55109486
Henny Lee is nog beschikbaar

Overigens diende de zaak tussen hem en Katwijk gisteren voor de arbitragecommissie. Daar nam het geheel een wending, die de naam van beide partijen weinig goed zal doen.

http://www.leidschdagblad(...)816484.ece?secId=703
And we are vagabonds
pi_55109774
Nee, de opvolger is al zo goed als binnen. Alleen is het nog niet 100 % rond, dus noem ik nog even geen naam.

En bizar verhaal van Lee wel...
www.thuisuiteten.nl
pi_55121657
Alle wedstrijden gaan dus door, toch wel verrassend.

Tegen enen afreizen naar de Roodemolen. Hopelijk een goed resultaat voor ons daar!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:45:24 #59
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_55126225
Noordwijk - Rijnsburgse Boys: 0-0
leuke wedstrijd met veel kansen hoorde ik op de radio! Morgen maar even de samenvatting kijken!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:29:46 #60
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55127273
Dik verdiend punt .
Lisse was matig, slechter dan tegen ASWH en TOGR waar ik ook bij was, Barendrecht vooral veel strijd. Lisse enkele goede kansen, maar met name Barendrecht in de tweede helft een paar behoorlijke kansen op de zege. In de eerste helft nog appèl voor hands op de Barendrechtse doellijn, maar ik stond er met m'n neus bovenop en het was de borst van Sandvliet . Kwalitatief Barendrecht ook steeds beter, komt met name door Dos Santos/Da Cruz. Tegendoelpunt kwam uit een vrije trap waar Ermes weer niet vrijuit ging .
Toch een leuke wedstrijd gezien .
pi_55128014
Alles bijna gelijk, er verandert dus zo goed als niks.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:11:20 #62
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55128280
Zwaluwen krijgt veels te veel tegengoals. dat blijkt maar weer. Vorige week 4-4, deze week 2-6
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55129383
Zwaluwen is ook gewoon niet goed genoeg, simpel zat. Mogen blij zijn dat ze al zoveel punten hebben!

Wij hadden kunnen en moeten winnen bij Ter Leede, maar goed.

ASWH EN TER LEEDE KOMEN NIET TOT SCOREN

Vanmiddag speelde ASWH in Sassenheim de laatste wedstrijd uit de heenronde van de hoofdklasse A. Daar was Ter Leede, tot enkele dagen terug gedeeld koploper, de tegenstander. De vereniging kreeg deze week echter een straf van de KNVB, waardoor er één punt afgetrokken werd van het totaal. De kloof tussen Ter Leede en ASWH werd zo vijf punten en daar kwam, na een boeiende wedstrijd, geen verschil in. Beide ploegen scoorden echter niet en daar mocht de thuisploeg het meest tevreden mee zijn. ASWH, spelend met dezelfde spelers als vorige week bij de winst op Katwijk, kreeg namelijk de beste en meeste kansen.

In de eerste helft was ASWH al de bovenliggende partij. Dit resulteerde in de openingsfase al in kansen voor de Ambachters. Sjoerd van der Waal besloot, van rechts naar binnen trekkend, keeper Thomas Waasdorp eens te testen. Zijn inzet werd door Waasdorp in het zijnet gewerkt. Het zou niet de laatste keer zijn vanmiddag dat de kale goalie in de weg zou staan of liggen. Hij werd door de supporters van Ter Leede ook verkozen tot man van de wedstrijd. Halverwege het eerste bedrijf stuurde Alex de Jong spits Van der Waal weg met een goede pass. De aanvaller schoot in, raakte het lichaam van Waasdorp, waarop de doorstuitende bal door een verdediger van de lijn werd gehaald. Kort daarna kwam ASWH wel goed weg toen Paul Verboom zijn goal verliet en een aanvaller van Ter Leede aan de linkerkant eerder bij de bal was. Hij schoot langs de keeper van ASWH, maar ook voor het doel langs.

Bij ASWH moest Alex de Jong zich na het half uur laten vervangen met liesklachten. Ferry van Lare kwam hem aflossen. Even eerder had Verboom een geweldige redding in huis op een fraai schot van Houssin Bezzai. De keeper van ASWH werkte de bal over de goal. De thuisploeg moest het ook van dit soort uitbraken hebben, want Ter Leede hield veel mensen achter de bal en zakte steeds ver terug. ASWH kreeg daardoor de gelegenheid aanvallen op te zetten. Johan Sturrus kwam bijvoorbeeld na goed doorzetten op de rand van het strafschopgebied aan de bal, waarna hij werd neergelegd. De vrije trap leverde echter niets op. Stefan van Dam had voor rust nog kunnen scoren, toen Nixon Dias goed doorging en vanaf de rechterkant de zestien van Ter Leede binnenstormde. Hij legde terug, Van Dam schoot langs Waasdorp, maar Rivallino Sleur stond nog op de lijn en voorkwam een goal. Zo bleef het 0-0 en mochten beide teams gaan rusten.

De tweede helft was nog maar net begonnen toen Sjoerd van der Waal met een volley uit een pass van Nixon Dias al voor dreiging zorgde. Het was de actieve spits van ASWH vandaag echter niet gegeven om te scoren, want even later mikte hij na een snelle uitbraak in de handen van Waasdorp. Van Ter Leede werd in die fase weinig vernomen in offensief opzicht, op wat spaarzame uitbraken na. Bij één daarvan incasseerde Johan Sturrus de gele kaart. ASWH zette onderwijl door en zocht een doelpunt. Een tweetal hoekschoppen zorgde voor veel gevaar. Bij de eerste mikte Danny Slingerland na een ouderwetse scrimmage op de paal, bij de tweede kopte Nixon Dias net voorlangs.

In de slotfase, met Mike van Gool inmiddels voor Danny Slingerland, kreeg ook Ter Leede nog kansen. ASWH bleef echter minstens zo gevaarlijk, maar wederom wist Waasdorp een goal van Sjoerd van der Waal te verhinderen. Zoals een poging van Nixon Dias werd geblokt ten koste van een hoekschop en Van der Waal nog in het zijnet schoot. Toen was wel duidelijk dat het ASWH niet gegund was om te scoren. De thuisploeg zag nog hoe Jamal Ahaddouch na een gevaarlijke aanval over de goal mikte, maar mocht niet ontevreden zijn met het gelijkspel. ASWH was over de negentig minuten de betere ploeg geweest. De verschillen in de top van de ranglijst blijven ook na vandaag onveranderd klein. Een zege van ASWH volgende week, in de laatste wedstrijd voor de winterstop, kan de ploeg van Bill Tukker nog wat hoger brengen dan de huidige zevende plaats. Dan moet Capelle, dat dan te gast is op sportpark Schildman, echter wel worden verslagen.

Ter Leede - ASWH 0-0 (0-0)

Ter Leede: Thomas Waasdorp; Frank de Groot, Thijs de Jong, Rivallino Sleur, Jesper Hovenkamp; Michan Verbeek, Houssin Bezzai (66. Benjamin Gomes), Jamal Ahaddouch, Martijn Lagendijk; Richard Corts (90 (+1). Wouter Bleijswijk) en Ramiro Griffith (78. Gerard van der Krogt)

ASWH: Paul Verboom; Wouter van den Berg, Nixon Dias, Damiën Vereecken, Johan Sturrus; Danny Slingerland (78. Mike van Gool), Izaäk Verhoeven, Alexander de Jong (34. Ferry van Lare), Stefan van Dam; Sjoerd van der Waal

Morgen update etc.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 8 december 2007 @ 19:32:18 #64
146874 DANILXL
pi_55129918
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 19:07 schreef methodmich het volgende:
Zwaluwen is ook gewoon niet goed genoeg, simpel zat. Mogen blij zijn dat ze al zoveel punten hebben!

Wij hadden kunnen en moeten winnen bij Ter Leede, maar goed.

ASWH EN TER LEEDE KOMEN NIET TOT SCOREN

Vanmiddag speelde ASWH in Sassenheim de laatste wedstrijd uit de heenronde van de hoofdklasse A. Daar was Ter Leede, tot enkele dagen terug gedeeld koploper, de tegenstander. De vereniging kreeg deze week echter een straf van de KNVB, waardoor er één punt afgetrokken werd van het totaal. De kloof tussen Ter Leede en ASWH werd zo vijf punten en daar kwam, na een boeiende wedstrijd, geen verschil in. Beide ploegen scoorden echter niet en daar mocht de thuisploeg het meest tevreden mee zijn. ASWH, spelend met dezelfde spelers als vorige week bij de winst op Katwijk, kreeg namelijk de beste en meeste kansen.

In de eerste helft was ASWH al de bovenliggende partij. Dit resulteerde in de openingsfase al in kansen voor de Ambachters. Sjoerd van der Waal besloot, van rechts naar binnen trekkend, keeper Thomas Waasdorp eens te testen. Zijn inzet werd door Waasdorp in het zijnet gewerkt. Het zou niet de laatste keer zijn vanmiddag dat de kale goalie in de weg zou staan of liggen. Hij werd door de supporters van Ter Leede ook verkozen tot man van de wedstrijd. Halverwege het eerste bedrijf stuurde Alex de Jong spits Van der Waal weg met een goede pass. De aanvaller schoot in, raakte het lichaam van Waasdorp, waarop de doorstuitende bal door een verdediger van de lijn werd gehaald. Kort daarna kwam ASWH wel goed weg toen Paul Verboom zijn goal verliet en een aanvaller van Ter Leede aan de linkerkant eerder bij de bal was. Hij schoot langs de keeper van ASWH, maar ook voor het doel langs.

Bij ASWH moest Alex de Jong zich na het half uur laten vervangen met liesklachten. Ferry van Lare kwam hem aflossen. Even eerder had Verboom een geweldige redding in huis op een fraai schot van Houssin Bezzai. De keeper van ASWH werkte de bal over de goal. De thuisploeg moest het ook van dit soort uitbraken hebben, want Ter Leede hield veel mensen achter de bal en zakte steeds ver terug. ASWH kreeg daardoor de gelegenheid aanvallen op te zetten. Johan Sturrus kwam bijvoorbeeld na goed doorzetten op de rand van het strafschopgebied aan de bal, waarna hij werd neergelegd. De vrije trap leverde echter niets op. Stefan van Dam had voor rust nog kunnen scoren, toen Nixon Dias goed doorging en vanaf de rechterkant de zestien van Ter Leede binnenstormde. Hij legde terug, Van Dam schoot langs Waasdorp, maar Rivallino Sleur stond nog op de lijn en voorkwam een goal. Zo bleef het 0-0 en mochten beide teams gaan rusten.

De tweede helft was nog maar net begonnen toen Sjoerd van der Waal met een volley uit een pass van Nixon Dias al voor dreiging zorgde. Het was de actieve spits van ASWH vandaag echter niet gegeven om te scoren, want even later mikte hij na een snelle uitbraak in de handen van Waasdorp. Van Ter Leede werd in die fase weinig vernomen in offensief opzicht, op wat spaarzame uitbraken na. Bij één daarvan incasseerde Johan Sturrus de gele kaart. ASWH zette onderwijl door en zocht een doelpunt. Een tweetal hoekschoppen zorgde voor veel gevaar. Bij de eerste mikte Danny Slingerland na een ouderwetse scrimmage op de paal, bij de tweede kopte Nixon Dias net voorlangs.

In de slotfase, met Mike van Gool inmiddels voor Danny Slingerland, kreeg ook Ter Leede nog kansen. ASWH bleef echter minstens zo gevaarlijk, maar wederom wist Waasdorp een goal van Sjoerd van der Waal te verhinderen. Zoals een poging van Nixon Dias werd geblokt ten koste van een hoekschop en Van der Waal nog in het zijnet schoot. Toen was wel duidelijk dat het ASWH niet gegund was om te scoren. De thuisploeg zag nog hoe Jamal Ahaddouch na een gevaarlijke aanval over de goal mikte, maar mocht niet ontevreden zijn met het gelijkspel. ASWH was over de negentig minuten de betere ploeg geweest. De verschillen in de top van de ranglijst blijven ook na vandaag onveranderd klein. Een zege van ASWH volgende week, in de laatste wedstrijd voor de winterstop, kan de ploeg van Bill Tukker nog wat hoger brengen dan de huidige zevende plaats. Dan moet Capelle, dat dan te gast is op sportpark Schildman, echter wel worden verslagen.

Ter Leede: Thomas Waasdorp; Frank de Groot, Thijs de Jong, Rivallino Sleur, Jesper Hovenkamp; Michan Verbeek, Houssin Bezzai (66. Benjamin Gomes), Jamal Ahaddouch, Martijn Lagendijk; Richard Corts (90 (+1). Wouter Bleijswijk) en Ramiro Griffith (78. Gerard van der Krogt)

ASWH: Paul Verboom; Wouter van den Berg, Nixon Dias, Damiën Vereecken, Johan Sturrus; Danny Slingerland (78. Mike van Gool), Izaäk Verhoeven, Alexander de Jong (34. Ferry van Lare), Stefan van Dam; Sjoerd van der Waal

Morgen update etc.
zwaluwen is beter dan de ploegen die onder hen staan
  zaterdag 8 december 2007 @ 19:33:18 #65
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55129943
Nou... ik vond met name SHO tegen Barendrecht een sterkere indruk maken dan Zwaluwen hoor. Aanvallend is het best leuk, maar achterin is het gewoon open huis soms.
pi_55130028
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 19:32 schreef DANILXL het volgende:

[..]

zwaluwen is beter dan de ploegen die onder hen staan
Welnee, heb ze allemaal gezien en Zwaluwen '30 is gewoon met afstand de zwakste. Dat is in het begin leuk door onderschatting, maar nu kent iedereen ze. Zie Vitesse Delft vorig jaar en die hadden dan nog minstens 2 echte hoofdklassespelers. Die zie ik bij Zwaluwen '30 amper, misschien Moudou, maar die gebruiken ze nogal vreemd.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 8 december 2007 @ 19:40:43 #67
146874 DANILXL
pi_55130117
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

Welnee, heb ze allemaal gezien en Zwaluwen '30 is gewoon met afstand de zwakste. Dat is in het begin leuk door onderschatting, maar nu kent iedereen ze. Zie Vitesse Delft vorig jaar en die hadden dan nog minstens 2 echte hoofdklassespelers. Die zie ik bij Zwaluwen '30 amper, misschien Moudou, maar die gebruiken ze nogal vreemd.
Ik vind roel de vries, appelman en neuvel wel hoofdklassewaardig eerlijk gezegd
pi_55130151
Mwah, De Vries misschien. Appelman was bij QB al niet goed genoeg meer en Neuvel heeft te lang bij Beursbengels gehangen wat mij betreft.

Maar we zullen het na de winterstop zien. Van mij mogen ze erin blijven, maar sterk vind ik ze niet.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 8 december 2007 @ 19:54:07 #69
146874 DANILXL
pi_55130476
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 19:42 schreef methodmich het volgende:
Mwah, De Vries misschien. Appelman was bij QB al niet goed genoeg meer en Neuvel heeft te lang bij Beursbengels gehangen wat mij betreft.

Maar we zullen het na de winterstop zien. Van mij mogen ze erin blijven, maar sterk vind ik ze niet.
nee, ze komen sowieso te kort voor de middenmoot
pi_55146502
Speelronde 13

Barendrecht - FC Lisse 1-1 (1-1)
5. 1-0 Daniël da Cruz 45 (+2). 1-1 Michael van der Laan

DOTO - Zwaluwen '30 / Henver 6-2 (3-1)
4. 1-0 Bart Fiegel 10. 1-1 Roel de Vries 29. 2-1 Michael van Dommelen 34. 3-1 Michael van Dommelen 51. 3-2 Anwar Haakmat 65. 4-2 Michael van Dommelen 71. 5-2 Michael van Dommelen 89. 6-2 Harvey Wijngaarde

Excelsior Maassluis - Quick Boys 0-1 (0-1)
42. 0-1 Adil Harfaoui

Katwijk - Capelle 1-1 (1-1)
21. 0-1 Gertjan Rothman 32. 1-1 Marcel Vondeling

Noordwijk - Rijnsburgse Boys 0-0 (0-0)

SHO - TOGR 0-1 (0-0)
48. 0-1 Antonio Garcia Mendes
Rood: Geert Bakker (SHO, 2 x geel)

STAND

1. FC Lisse 13-25
2. Ter Leede 13-24*
3. DOTO 13-23
4. Quick Boys 13-22 (+10, 27 goals gescoord)
Rijnsburgse Boys 13-22 (+10, 27 goals gescoord)
6. Noordwijk 13-21*
7. ASWH 13-19
8. Katwijk 13-18*
9. Barendrecht 13-14
10. Capelle 13-13
11. Zwaluwen '30 / Henver 12-12
12. Excelsior Maassluis 12-10
13. SHO 13-10
14. TOGR 13-9

*= één punt in mindering gebracht

Topscorers

1. Michael van Dommelen (DOTO) 13
2. Martijn Gootjes (Rijnsburgse Boys) 9
Roel de Vries (Zwaluwen '30 / Henver) 9
4. Maarten Bak (Quick Boys) 7
Celsius Grant (Noordwijk) 7

Schoot vier keer raak tegen Zwaluwen '30 en is nu topscorer van de gehele zaterdaghoofdklasse: Michael van Dommelen van DOTO
www.thuisuiteten.nl
  zondag 9 december 2007 @ 15:34:28 #71
146874 DANILXL
pi_55146791
met een beetje geluk staat zwaluwen 9e na de wedstrijd tegen excelsior
  maandag 10 december 2007 @ 11:13:17 #72
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_55164815
Quick Boys aast op De Muijnck

Gepubliceerd op 10 december 2007, 06:39

katwijk - Jasper de Muijnck is nadrukkelijk in beeld bij Quick Boys als opvolger van trainer John Blok. Ter Leede, waar De Muijnck nu coach is, reageert verbolgen op de belangstelling uit Katwijk. De hoofdklasser had De Muijnck niet mogen benaderen, stelt de club.

De Muijnck en Quick Boys hebben vandaag een gesprek. ,,Hoe het zal lopen, weet je nooit in de voetballerij'', reageert de trainer, bezig aan zijn eerste seizoen in Sassenheim. ,,Maar het is te vroeg om te concluderen dat ik wegga bij Ter Leede.''
Voorzitter Jan Schoen is 'boos en teleurgesteld', niet zozeer door De Muijnck, maar door Quick Boys. ,,Wij waren voor negentig procent rond met Jasper. We zijn zeer tevreden over hem en willen graag door.'' De Katwijkse club had moeten wachten tot De Muijnck en Ter Leede al dan niet ot een definitief akkoord waren gekomen, vindt Schoen. ,,Zo hoort dat. De club benaderde hem toch. Dat is onfatsoenlijk.''

bron: leidsch dagblad

In het gehele artikel staat verder dat Ter Leede het afgelopen zaterdag van ASWH hoorde omdat die de Muijnck ook gepolst hadden...
pi_55174664
De Muijnck is bij mijn weten nooit direct kandidaat geweest bij ons. Er zijn twee andere trainers benaderd, waarvan de onderhandelingen met één in de afrondende fase zitten. Sterker nog, voor 99 % wordt hij de nieuwe trainer volgend seizoen.

Wel is De Muijnck natuurlijk een goede bekende hier en zodoende hoorde ik het zaterdag al van een journalist van AD / De Dordtenaar. Ben benieuwd. Het is toch een vrij trouwe trainer.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:03:42 #74
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55189809
quote:
Op maandag 10 december 2007 19:11 schreef methodmich het volgende:
Sterker nog, voor 99 % wordt hij de nieuwe trainer volgend seizoen.
Ik verwacht nog wel wat sponsors waardoor hij wil blijven hoor .
pi_55191160
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:03 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik verwacht nog wel wat sponsors waardoor hij wil blijven hoor .
Hij wil hogerop, geld maakt niet uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')