Yups das de Sint die in Scheveningen aankomt. Die gaat zo via de Fred en de Reinkenstraat richting stad.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:17 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat is wel een hele echte. Wij gaan volgende week in Rijswijk kijken.
Ik ben er alquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:42 schreef Huppelei het volgende:
Nog mensen die morgen naar de Red Bull Knock Out gaan?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:20 schreef Koploperkopper het volgende:
admiraal_anaal meld je eens, m'n tvportal.nl werkt niet meer. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:06 schreef RATMEN het volgende:
Den Haag Roze Stad in 2009
Gelukkig heb ik al een roze trui [afbeelding].
Dude! Ik sta nog steeds niet in het google earth plaatje in de OPquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee te maken
[..]
Ik ook roze blouse
MORGEN REDBULL STRANDRACEEEEEEEE
Waar gaat iedereen proberen een plekje te bemachtigen?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:13 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dude! Ik sta nog steeds niet in het google earth plaatje in de OP [afbeelding] .
quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Goffer, kzie het idd, ben geband op xs.to waar ik alles upload dus moet ff ergens anders uploadenkomt er aan
Als ik het voormekaar krijg om voor 12 uur mn nest uit te komen: het persgedeelte. En anders ergens halverwege de boulevard. En ik gok dat laatste omdat ik ws om 13.00 uur pas wakker schrik van die herriequote:Op zaterdag 17 november 2007 23:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar gaat iedereen proberen een plekje te bemachtigen?
dat lijkt me wel leuk om mee te makenquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:06 schreef RATMEN het volgende:
Den Haag Roze Stad in 2009
Gelukkig heb ik al een roze trui.
Top a_a! Ik mis alleen ook_gek die aan het zwemmen is in de zee!quote:Op zondag 18 november 2007 01:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit is de nieuwste plattegrond:
Super! Alleen Roque79 is er ook af, maar mss wilde ze dat zelf welquote:Op zondag 18 november 2007 01:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit is de nieuwste plattegrond:
Sommige staan er niet bij, verhuisd, willen er niet op staan, of bestaan niet meer.
Sommige staan misschien verkeerd omdat ze verhuisd zijn in de tussentijd....
Wil je NIET meer op de kaart of wil je je locatie veranderen stuur mij een PM dan met als onderwerp Den Haag Plattegrond
Andere op en aanmerkingen zijn ook welkom, ben ook ff aan het testen om een nieuwe OP in elkaar te zetten, misschien dat andere ook ngog ideeën hebben of er zelf 1 willen maken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2007 10:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Super! Alleen Roque79 is er ook af, maar mss wilde ze dat zelf wel [afbeelding].
kom je me ophalenquote:Op zondag 18 november 2007 11:38 schreef roque79 het volgende:
ik zie het maar jullie zijn weer eens eerder... ik ga admiraal een prive berichtje sturen (ooeh prive) en dan ga ik me vlug omkleden etcetera om naar scheveningen te gaan.
hahaha neequote:
quote:Op zondag 18 november 2007 12:34 schreef roque79 het volgende:
[..]
hahaha nee [afbeelding] [afbeelding] Ik ben niet op te starten vandaag geloof ik...
net ook een flinke woordenwisseling met moeders gehad over fotos plaatsen op internet [afbeelding] Dus niet in het meest beste humeur [afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 18 november 2007 12:30 schreef m@x het volgende:Ik sta er ook op
De paap was erg leuk gisteren
of was het vanmorgen
Nee, geen feestje. Wel een goede bandquote:Op zondag 18 november 2007 12:52 schreef Birra het volgende:
[..]. Ja ik hoorde dat er een feestje was.
posten dan die foto'squote:Op zondag 18 november 2007 15:58 schreef ook_gek het volgende:
net terug van het strand.
EXTREEM KOUD
wel wat leuke foto's weten te maken![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 22:13 schreef roque79 het volgende:
mooie fotos, ik ben uiteindelijk niet gegaan maar wat leuks gaan doen met mijn dochtertje [afbeelding]
quote:Op zondag 18 november 2007 22:32 schreef Jill-RMC het volgende:
300.000 - 400.000 toeschouwers [afbeelding]
Vond het wel goed geregeld dat ze alle ingangen de wijk in hadden afgesloten. Echt helemaal geen overlast.
dat is een canon Eos 350 D met een sigma 70 - 300MM lens.quote:Op zondag 18 november 2007 20:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ook_Gek welke lens en camera heb jij
quote:Op zondag 18 november 2007 23:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is een canon Eos 350 D met een sigma 70 - 300MM lens.
De orginele foto's zijn veel en veel scherper. Als je na gaat dat ik boven aan de dijk bij lijn 11 stond en dan de gezichten op de foto kan zetten van de gasten op de tank die bij de waterlijn staan. Kan jij je wel indenken hoe ver hij kan inzoemen [afbeelding]
Heb echt iets van 300+ foto's gemaakt. Ik heb nog niet veel gedaan met die camera dus heb alles lekker kunnen uitproberen.
Ik heb ook de piloot van de heli duidelijk op de foto staan [afbeelding]
mijn lens koste 250quote:Op zondag 18 november 2007 23:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kwijl![]()
Ik ben nog op zoek naar een goeie lens voor me D30 (nee niet 30D) maar kan door de bomen het bos niet echt meer zien, wel voor een hoofdprijs maarja
quote:Op zondag 18 november 2007 23:31 schreef roque79 het volgende:
had je mij herkend dan denk je admiraal [afbeelding] Ik jouw wel [afbeelding] en Ook_gek ook [afbeelding]
Omdat je knal rood bent, duhhhhh.quote:Op zondag 18 november 2007 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik weet nieten hoe had je mij kunnen herkennen dan
ik zou jou makkelijk herkennen.quote:Op zondag 18 november 2007 23:31 schreef roque79 het volgende:
had je mij herkend dan denk je admiraalIk jouw wel
en Ook_gek ook
dat is heel lief.. was het nu ook maar de waarheidquote:Op maandag 19 november 2007 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zou jou makkelijk herkennen.
een mooie vrolijke vrouw, die vallen op in de drukte
Geen idee, volgens mij hebben ze die ook niet... in Leidschenveen langs de A4 zit wel een sportschool, twee tientjes in de maand en is makkelijk te bereiken met de autoquote:Op maandag 19 november 2007 12:37 schreef m@x het volgende:
Weet iemand hier toevallig nog een leuke, niet al te dure sportschool in Rijswijk (in mijn woordenboek gaan 'leuk' en 'sport' dan wel niet samen, maar dat is een ander verhaal)?
Naast de Gamma?quote:Op maandag 19 november 2007 12:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij hebben ze die ook niet... in Leidschenveen langs de A4 zit wel een sportschool, twee tientjes in de maand en is makkelijk te bereiken met de auto
Als je van jezelf weet dat je sport niet leuk vind, is de kans groot dat je het ook niet volhoud op een sportschool. Kijk dus uit voor je je een abo van een jaar laat aansmeren. Is er niet iets qua sport waarvan je denkt dat je het wel leuk vind?quote:Op maandag 19 november 2007 12:37 schreef m@x het volgende:
Weet iemand hier toevallig nog een leuke, niet al te dure sportschool in Rijswijk (in mijn woordenboek gaan 'leuk' en 'sport' dan wel niet samen, maar dat is een ander verhaal)?
er is geen letter van gelogenquote:Op maandag 19 november 2007 01:15 schreef roque79 het volgende:
[..]
dat is heel lief.. was het nu ook maar de waarheidhahahah.
Ehm, sport, leuk........... flipperen vind ik leuk maar ik weet niet of dat officieel als sport wordt beschouwdquote:Op maandag 19 november 2007 12:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Als je van jezelf weet dat je sport niet leuk vind, is de kans groot dat je het ook niet volhoud op een sportschool. Kijk dus uit voor je je een abo van een jaar laat aansmeren. Is er niet iets qua sport waarvan je denkt dat je het wel leuk vind?
ja ik spreek uit ervaring
Ik ben nog steeds van plan om te gaan zwemmen. Blijft alleen wel erg bij plannen![]()
En de sportschool is ook wel relaxedquote:Op maandag 19 november 2007 13:14 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Das trouwens een mega relaxde Gamma
Lastigquote:Op maandag 19 november 2007 14:30 schreef Birra het volgende:
Ik zoek ook nog steeds een sportschool waar je als je 17 bent ook 's avonds mag sporten.
Omgeving Dedemsvaartweg, vervoersmiddel is een fiets/lopend.
Inderdaad, daarom vraag ik het hier.quote:
Ik dacht dat je vanaf je zestiende gewoon savonds mocht sporten bij de meeste sportscholen? Bij de dedemsvaartweg heb je in de buurt Muldersport (Loevesteinlaan).quote:Op maandag 19 november 2007 14:30 schreef Birra het volgende:
Ik zoek ook nog steeds een sportschool waar je als je 17 bent ook 's avonds mag sporten.
Omgeving Dedemsvaartweg, vervoersmiddel is een fiets/lopend.
Op zich wel een lollige combinatie, een sportschool en een macquote:Op maandag 19 november 2007 20:12 schreef roque79 het volgende:
[..]
Ook heb je in dekkershoek Healthcity (tegenover de mac).
Wat rijswijk betreft zit er sinds ongeveer een jaar Sportcity.
quote:Op maandag 19 november 2007 20:38 schreef Elegy het volgende:
Sportcity bij de Megastores en de Gamma. Is dat niet in de buurt?
Tadaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 19 november 2007 20:38 schreef Elegy het volgende:
Sportcity bij de Megastores en de Gamma. Is dat niet in de buurt?
Het schijnt slecht voor de groei te zijn, maar bij mij kon het niet anders, en ik denk dat het wel meevalt.quote:Op maandag 19 november 2007 21:38 schreef Koploperkopper het volgende:
Waarom mag <18 eigenlijk uberhaupt niet 's avonds bijna dan?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:25 schreef Thetallguy het volgende:
Wie zaten er nog meer in het donker net?
*meldt*quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:25 schreef Thetallguy het volgende:
* ook_gek maar ik kwam er net achter dat ik vergeten was m'n lamp aan te doenquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:25 schreef Thetallguy het volgende:
Daar kom ik regelmatig. Alleen de laatste tijd niet zoveel meer, heb het veel te druk met andere dingen. 45 euro per maand, maar ik ga mijn abbo opzeggen en een knipkaart nemen.quote:Op maandag 19 november 2007 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
FysioGym idd bij Leyenburg ziekenhuis
ik ! (spuit elf) De hele wijk zat hier in het donker, maar heel even trouwens .quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:25 schreef Thetallguy het volgende:
Ja, paar weken alweerquote:Op maandag 19 november 2007 19:26 schreef JortK het volgende:
Is trouwens de Mauritskade weer open?
Als je de sportschool op de Mauritskade bedoelt (het oude zwembad), nee, dat is helemaal plat nu, zijn al wel begonnen met de herbouw tbv het The Hague Hilton...quote:Op maandag 19 november 2007 19:26 schreef JortK het volgende:
Is trouwens de Mauritskade weer open?
Nope en dat gaat nog wel even duren ook. Volgens mij is het zelfs pas helemaal klaar in 2009quote:Op woensdag 21 november 2007 16:43 schreef ook_gek het volgende:
Hey Ratmen is die weg bij jou al weer open of hoe ziet dat?
Feb 2008 tochquote:Op woensdag 21 november 2007 22:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nope en dat gaat nog wel even duren ook. Volgens mij is het zelfs pas helemaal klaar in 2009.
Ik heb werkelijk geen idee, ik weet wel dat ze vannochtend om 07:00 uur met zo graafmachine met drillboor eraan, begonnen zijn met het asfalt voor mijn deur weg te halen. Ik kan je vertellen dat dat niet fijn wakker worden is. Eikelsquote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 07:50 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, ik weet wel dat ze vannochtend om 07:00 uur met zo graafmachine met drillboor eraan, begonnen zijn met het asfalt voor mijn deur weg te halen. Ik kan je vertellen dat dat niet fijn wakker worden is. Eikels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |