abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54508016
Gisteravond was er weer een explosie van geweld.
Door de ramen waren heftige bewegingen te zien. Huub en Lieke mochten daarna de Master Bedroom niet meer verlaten.

Aangezien het niet mogelijk is om in updates samen te vatten wat er is gebeurd, en waarschijnlijk de bewoners er ook niet meer over mogen praten, is het mijn bedoeling om in dit topic te verzamelen wat de bewoners los laten over het gebeuren.

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51935&sess=2832&mvpageno=1
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51934&sess=2832&mvpageno=1
van mutsmonique
Nadia en Amanda zitten urenlang tegen Lieke te zeiken. Huub zegt "niet aanraken", Nadia doet het wel "en wat dan?" Lieke pakt Nadia vast. Dennis vliegt op Huub af. Brian vliegt op Lieke af. Streamlock. Door de ramen is te zien dat er een worsteling bij de bank plaats vindt.
Niet op dit filmpje, maar later is te zien dat er een worsteling in de fitnessruimte plaats vindt.

gif van The-Undertaker
Lijkt op een worsteling bij de bank.

cap van dreamboy
Een kort beeld uit de fittness ruimte.
Uit de woorden van Jaap en Huub is op te maken dat daar flink het meubilair is verbouwd
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 17:40:39 #2
135305 beequeen
Lost.
pi_54508117
Een iets langere versie van de SL via het keukenraam. Het blijft moeilijk te zien.

http://www.youtube.com/watch?v=uzciJn4740M&eurl=http
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 10 november 2007 @ 17:59:59 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54508473
Tvp, maar we zullen het nimmer weten
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_54508508
Het enige wat ik gelezen heb is dat Lieke nogal wat extensions kwijt is.
"hij" heeft ze eruit getrokken.
pi_54508780
Volgens Nadia, Amanda en Dennis is Huub geflipt, Brian op de bek geslagen, Dennis een kopstoot gegeven, ook nadat de bewaking binnen kwam.
Ze vinden dat de rotte appel moet verdwijnen.
pi_54509199
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 18:14 schreef avonne het volgende:
Volgens Nadia, Amanda en Dennis is Huub geflipt, Brian op de bek geslagen, Dennis een kopstoot gegeven, ook nadat de bewaking binnen kwam.
Ze vinden dat de rotte appel moet verdwijnen.
Gelukkig weten we wie het zeggen, en we weten ook dat die het niet zo nauw nemen met de waarheid...
Door wrijving ontstaat glans
pi_54509219
Lieke heeft krassen op haar rug van Amanda?
  zaterdag 10 november 2007 @ 18:34:08 #8
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54509238
Dat gifje is niet bij de bank, maar in de keuken
Eerst vliegt Huub vanuit de keuken de woonkamer in, daarna wordt die op het keukenblok gegooid
pi_54513926
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 18:34 schreef Darklight het volgende:
Dat gifje is niet bij de bank, maar in de keuken
Eerst vliegt Huub vanuit de keuken de woonkamer in, daarna wordt die op het keukenblok gegooid
Ik zie niet wie het is, vind het knap van je.er wordt alleen maar gespeculeerd.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_54514763
Aan het filmpje te zien denk ik dat er voor Amanda een boete of misschien meer gaat komen. Dit aan haar gezicht te zien. Ze weet dat ze iets fout's heeft gedaan.
pi_54514940
Ik hoop dat ze gewoon in zien dat als Brian iets heeft geflikt (lijkt me wel) dat dat gewoon de druppel moet zijn. Laat die smerige Amanda en haar pooier lekker oprotten. Als Huub eruit moet dan weten ze daar achter dan daar veel gedonder van komt ( fans en evt dalende kijkcijfers, dalende inkomsten streams ect) Zal heel dom zijn want Huub is dgk
  zaterdag 10 november 2007 @ 22:42:10 #12
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_54515137
Hmm, als het Brain was dan is het de druppel en als het Huub was dan moeten ze hem erin laten? Lekker objectief weer...

Het enige wat nu duidelijk is, is dat het niet duidelijk is of er wat gebeurd is en wie de eventuele dader(s) is/zijn.
pi_54515352
Een momentje van het SL gebeuren....

Zover ik het kan zien, is Brain met iemand bezig (Amanda?) en dan springt er op een gegeven moment een derde persoon bij (tussen). Zou best Huub kunnen zijn aan de bewegingen te zien.

Was St Brain Amanda dit keer publiekelijk aan het afstraffen en sprong Huub er tussen, omdat hij het niet meer aan kon zien?
Zou mij allemaal niets verwonderen. Brain is para aan het worden, omdat hij zijn dekking niet meer in de hand heeft.

Tja, als Amanda niet klaagt........................ Eindigt zij net als haar zus onder aan de trap met een schedelbasisfractuur!!!!!
pi_54519217
Brian heeft natuurlijk weer iets gedaan maar komt er al weer mee weg...
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zondag 11 november 2007 @ 06:10:45 #15
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_54520317
Hihihi las dat mensen met een loep het huis bekeken hebben tijdens de lock.Velen zijn in de overtuiging dat ze Lieke door de kamer zagen vliegen.Vandaag kregen we mee dat zowel Lieke als Huub lichamelijk letsel hebben ( blauwe plekken,krabbels en haarverlies) en de angstige gezichten toen er een brief kwam zeggen ook veel.Vaag wel dat nu de beelden ineens bestudeerd moeten worden,pas sleurde brainless zijn Del door de douche en je hoort er niks meer over!
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_54521580
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:54 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Een momentje van het SL gebeuren....

Zover ik het kan zien, is Brain met iemand bezig (Amanda?) en dan springt er op een gegeven moment een derde persoon bij (tussen). Zou best Huub kunnen zijn aan de bewegingen te zien.

Was St Brain Amanda dit keer publiekelijk aan het afstraffen en sprong Huub er tussen, omdat hij het niet meer aan kon zien?
Zou mij allemaal niets verwonderen. Brain is para aan het worden, omdat hij zijn dekking niet meer in de hand heeft.

Tja, als Amanda niet klaagt........................ Eindigt zij net als haar zus onder aan de trap met een schedelbasisfractuur!!!!!
Dit zou verklaren waarom Huub de volgende dag naar Amanda ging om te vragen hoe het met haar ging?
  zondag 11 november 2007 @ 11:45:17 #17
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_54522210
Jaap zei daarstraks, toen Cora er net was, tegen haar dat Huub Brian op zijnhoofd heeft geslagen. Cora:'Serieus?" en SL.
Prrrrr
pi_54522864
Huub gaf Amanda toen de brief kwam en iedereen op de bank moest plaats nemen, een kus een een knuffel en zei iets......je zag aan Amanda dat er iets aan de hand was, zij weet dat ze met iets te ver is gegaan. Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren. Hopen dat Huub niet eruit wordt gezet.
  zondag 11 november 2007 @ 12:26:36 #19
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54522923
Meer detectivewerk

Mensen die de streams moeten locken hebben een druk dagje.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_54537343
Hangplek voor vrije gedachten
  zondag 11 november 2007 @ 22:01:53 #21
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54537372
Slowwwwww (orginele gif was van Dreamboy)

[ Bericht 16% gewijzigd door akveor op 11-11-2007 22:41:19 ]
  † In Memoriam † zondag 11 november 2007 @ 22:02:31 #22
135305 beequeen
Lost.
pi_54537383
Toevoeging in de vorm van een gifje van DB. Zelfs met zijn handen op zijn hoofd weet Brian Huub een ram te verkopen.

― Mark Twain
pi_54537384
knip
  † In Memoriam † zondag 11 november 2007 @ 22:03:33 #24
135305 beequeen
Lost.
pi_54537401
Dat is drie op een rij
― Mark Twain
  zondag 11 november 2007 @ 22:09:47 #25
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54537570
Overigens Brian staat wel met z'n armen boven z'n hoofd.... haalt uit naar Huub maar wat ervoor gebeurt is en waarom Brian z'n handen boven het hoofd is niet duidelijk.
Wel heeft Huub aangegeven dat hij toen voor het eerst gezien zou hebben dat Brian Lieke iets aandeed. Dit sprak hij uit in de MB met Lieke en Jaap. (Aangezien beide kampen hun promotie praatje houden na een heftige SL blijft de vraag of dat waar is).

Wat ik hier zie:
Brian heeft de handen in de nek alsof hij ze niet zal gebruiken, maar hij deelt op zeer achterbakse wijze een rake elleboogstoot uit.
Huub krijgt een terugslag van de elleboog die hij incasseert.
Hij wankelt eerst een beetje naar achter - corrigeert - en wankelt wat naar voren,
Brian maakt een schwalbebeweging mee naar achter door de voorwaartse beweging van Huub, waardoor het erop lijkt dat Huub een kopstoot uitdeelt (wat volgens mij dus absoluut niet het geval is).
Een klein knikje van Huub volgt nog als Amanda met haar hand in de buurt van Huub's gezicht volgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door tipsch op 11-11-2007 22:36:54 ]
  zondag 11 november 2007 @ 22:51:41 #27
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54538998
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:24 schreef tipsch het volgende:
gifje door Dreamboy:
[ afbeelding ]
Wat ik hier zie:
Brian heeft de handen in de nek alsof hij ze niet zal gebruiken, maar hij deelt op zeer achterbakse wijze een rake elleboogstoot uit.
Huub krijgt een terugslag van de elleboog die hij incasseert.
Hij wankelt eerst een beetje naar achter - corrigeert - en wankelt wat naar voren,
Brian maakt een schwalbebeweging mee naar achter door de voorwaartse beweging van Huub, waardoor het erop lijkt dat Huub een kopstoot uitdeelt (wat volgens mij dus absoluut niet het geval is).
Een klein knikje van Huub volgt nog als Amanda met haar hand in de buurt van Huub's gezicht volgt.
Hier zie ik iets heel anders.... Volg Huub z'n rechterhand. Nu lijkt het een afwerende beweging van Brian?
Op zondag 11 november 2007 22:51 schreef akveor het volgende:

[..]

Hier zie ik iets heel anders.... Volg Huub z'n rechterhand. Nu lijkt het een afwerende beweging van Brian?
[ afbeelding ]
Ik zie een gebalde geknepen vuist van Huub, die hij bij z'n eigen lichaam houdt. Hij maakt geen uithalende beweging. Baf, en daar de elleboog. Dus geen verandering.
We moeten echt ff het bronbestandje hebben, denk ik. Camerstandpunt is precies hetzelfde. Framedrops verschillen.

[ Bericht 5% gewijzigd door tipsch op 11-11-2007 23:08:40 ]
pi_54539266
Jaap helemaal niet in beeld. Zou hij er niet bij zijn geweest? Hij was toch degene die beweerde dat Huub Brian zou hebben geslagen? (Ik heb nog altijd het idee dat achter een scene verzint ter compensatie voor het uitblijven van de exit van Brian)

[ Bericht 0% gewijzigd door tipsch op 11-11-2007 23:11:06 ]
pi_54539396
-

[ Bericht 100% gewijzigd door tipsch op 11-11-2007 23:09:00 ]
pi_54539477
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:01 schreef tipsch het volgende:
Jaap helemaal niet in beeld. Zou hij er niet bijzjn geweest? Hij was toch degene die beweerde dat Huub Brian zou hebben geslagen? (Ik heb nog altijd het idee dat achter een scene verzint ter compensatie voor het uitblijven van de exit van Brian)
Zolang die lullo's niet van dat SL-knopje af blijven zitten de streamers te speculeren. Ik zeg: geen streamlocks meer en duidelijkheid voor iedereen. Al betekent dat morgen de stekker eruit. Liever niet, dgk junk dat ik ben, maar toch.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54539520
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Zolang die lullo's niet van dat SL-knopje af blijven zitten de streamers te speculeren. Ik zeg: geen streamlocks meer en duidelijkheid voor iedereen. Al betekent dat morgen de stekker eruit. Liever niet, dgk junk dat ik ben, maar toch.
Zo is it, maar ondertussen kunnen we dit stukje alvast beoordelen.
  zondag 11 november 2007 @ 23:14:49 #33
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54539571
Waar staat dat filmpje van de fitness?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54539586
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:51 schreef akveor het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
nee, de elleboog is sneller en eerder dan de hand.

Merkwaardig dat er zo'n volkomen spreekverbod is.
Toen Brian Amanda de douche in knalde hoefden ze maar 12 uur te zwijgen, en werd er niet veel gestreamlocked.
  zondag 11 november 2007 @ 23:17:11 #35
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54539612
En verder uitvergroot
  zondag 11 november 2007 @ 23:25:37 #37
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54539779
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:15 schreef avonne het volgende:

[..]

nee, de elleboog is sneller en eerder dan de hand.

Merkwaardig dat er zo'n volkomen spreekverbod is.
Toen Brian Amanda de douche in knalde hoefden ze maar 12 uur te zwijgen, en werd er niet veel gestreamlocked.
Ik denk dat dat te maken heeft met de reactiesnelheid van Brian.
Het vervelende van alles is dat Brian al exit had gemoeten en deze frustratie tegen Brian volstrekt overbodig waren geweest. De focus gaat nu richting Huub terwijl het Brian is die al weg had moeten wezen. De redaktie lijkt weer een siets vreemds te creeeren. Zij willen alleen afgelopen vrijdag beoordelen terwijl dit toch allemaal een gevolg is op wat eerder is gebeurt.
Op zaterdag 10 november 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
Een iets langere versie van de SL via het keukenraam. Het blijft moeilijk te zien.

http://www.youtube.com/watch?v=uzciJn4740M&eurl=http
hierin is toch aardig wat actie te zien.
Jaap komt er op 0.27 bij (denk ik). Inderdaad raar dat hij niet bij de fitness te zien is. Hij heeft daar het een en ander naar zich toe gesmeten gekregen, lijkt het, dus daar is veel meer gebeurd dan alleen het gifje.
pi_54539815
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat de evaluatie van de filmpjes door de "hoge heren en dames"' morgen gaat opleveren. En wij laten ons niet meer met een kluitje in het riet sturen
Ik ben benieuwd of dit het enige is. Zal toch niet. Zo'n elleboogstoot zou op zich al voldoende zijn voor nog maar eens een exit van Brian.
pi_54539835
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat de evaluatie van de filmpjes door de "hoge heren en dames"' morgen gaat opleveren. En wij laten ons niet meer met een kluitje in het riet sturen
Wat willen wij eraan doen dan ???
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zondag 11 november 2007 @ 23:28:49 #41
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_54539857
even opgelicht

[ Bericht 68% gewijzigd door mspoez op 11-11-2007 23:39:58 ]
Prrrrr
  zondag 11 november 2007 @ 23:29:41 #42
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54539880
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:26 schreef avonne het volgende:

[..]

Jaap komt er op 0.27 bij. Inderdaad raar dat hij niet bij de fitness te zien is. Hij heeft daar het een en ander naar zich toe gesmeten gekregen, lijkt het, dus daar is veel meer gebeurd dan alleen het gifje.
Ik snap dan ook niet hoe ze in de fitness terecht zijn gekomen. Brian die is gevlucht? Huub er achter aan?
Maar waarom was iedereen daar dan behalve Jaap?
Op zondag 11 november 2007 23:25 schreef akveor het volgende:

[..]

Zij willen alleen afgelopen vrijdag beoordelen terwijl dit toch allemaal een gevolg is op wat eerder is gebeurt.
dat is het kromme, inderdaad.
Het lijkt erop dat Huub een boete krijgt, die gelijk is aan die van Brian óf Amanda.
In de brief stond nadrukkelijk "de gebeurtenissen van gisteravond". Dat die rechtstreeks het vervolg zijn van eerdere gebeurtenissen, schuiven ze natuurlijk liever onder tafel, want die gebeurtenissen zijn al onder het kleed geschoven en "bestaan niet"
pi_54539898
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:27 schreef petraa het volgende:

[..]

Wat willen wij eraan doen dan ???
Er wordt meegelezen
pi_54539937
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Er wordt meegelezen
Ach ze doen al maanden wat ze zelf willen. Amanda had er al uitgemoeten na die kop koffie gooien of na het slaan met de hak.

De febo is gewoon gigantisch fout bezig geweest en dit kunnen ze nooit meer rechtbreien.
  zondag 11 november 2007 @ 23:33:51 #46
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54539978
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Er wordt meegelezen
Ik denk dat we morgen bij de poort moeten staan zodat ze Huub er niet uit kunnen gooien.... Hurry...
  zondag 11 november 2007 @ 23:34:01 #47
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_54539981
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:28 schreef mspoez het volgende:
even opgelicht
[ afbeelding ]
grmbl.

tinypic laat niks zien.

nieuwe poging:

Volgens mij wil Huub weglopen maar loopt ie tegen de toevallig in de buurt hangende arm van Brian aan.
Prrrrr
pi_54540007
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:32 schreef petraa het volgende:

[..]

Ach ze doen al maanden wat ze zelf willen. Amanda had er al uitgemoeten na die kop koffie gooien of na het slaan met de hak.

De febo is gewoon gigantisch fout bezig geweest en dit kunnen ze nooit meer rechtbreien.
Er broeit wat. Meer kan ik niet kwijt
pi_54540042
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:26 schreef avonne het volgende:

[..]

Jaap komt er op 0.27 bij (denk ik). Inderdaad raar dat hij niet bij de fitness te zien is. Hij heeft daar het een en ander naar zich toe gesmeten gekregen, lijkt het, dus daar is veel meer gebeurd dan alleen het gifje.
Ik kan alleen het begin van dat filmpje een beetje raden. Etter Brian blijft waarschijnlijk Lieke vasthouden en als Huub daartussen wil komen wordt hij weggeduwd. Brian moet ook echt met z'n tengels van Lieke afblijven. Hij komt weer met zo'n schijnheilige tekst erbij "Laat elkaar los".
pi_54540178
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Er broeit wat. Meer kan ik niet kwijt
Kom op zeg ut!!! Je kan het!
  zondag 11 november 2007 @ 23:43:03 #51
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_54540204
we weten niet alles maar als die Brainless zijn handen al in de lucht heeft dan weten we uit ervaring dat hij al iets gedaan heeft,daarover heen die elleboog.............iaiaiaiaiai kan niet zijn na deze week dat HIJ er niet uitmoet, if not dan breekt de Hel los!.............................................1 optie..... Brainless er uit!
pi_54540246
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:42 schreef petraa het volgende:

[..]

Kom op zeg ut!!! Je kan het!
pi_54540260
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:43 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
we weten niet alles maar als die Brainless zijn handen al in de lucht heeft dan weten we uit ervaring dat hij al iets gedaan heeft,daarover heen die elleboog.............iaiaiaiaiai kan niet zijn na deze week dat HIJ er niet uitmoet, if not dan breekt de Hel los!.............................................1 optie..... Brainless er uit!
Ja wmb ook, maar ja de Febo he
pi_54540323
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

JIj bent lid van de redactie geworden en mag morgen meebeslissen!!! Dat broeit er!!!
  zondag 11 november 2007 @ 23:48:39 #55
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54540327
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Fora verzamelt u en trek naar Eemnes om aldaar de Febo met huid en haar te verslinden
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54540353
Deze is beter een rechter van Huub.
pi_54540411
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:49 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie niets DB, foute link gepost.
pi_54540486
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:52 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik zie niets DB, foute link gepost.
Ik wil het ook niet zien.
  zondag 11 november 2007 @ 23:56:35 #59
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_54540496
Wat ik zie is iets anders:

Ik zie brian die voor lieke staat.
Huub die tussen amanda en brian door probeert te stappen (om lieke af te schermen).
Op het moment dat huub z'n schouder draait en een stap naar voren zet, draait brian naar links en geeft een extra zwieper naar huub.

Vervolgens denk ik dat huub inderdaad spuugt ofzo. Brian duikt meer opzij dan naar achter, dat is een rare reactie voor een kopstoot.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_54540518
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
Wat ik zie is iets anders:

Ik zie brian die voor lieke staat.
Huub die tussen amanda en brian door probeert te stappen (om lieke af te schermen).
Op het moment dat huub z'n schouder draait en een stap naar voren zet, draait brian naar links en geeft een extra zwieper naar huub.

Vervolgens denk ik dat huub inderdaad spuugt ofzo. Brian duikt meer opzij dan naar achter, dat is een rare reactie voor een kopstoot.
Vind ik ook een heel logische verklaring want ik zie die rechtse van Huub dus echt niet.
  maandag 12 november 2007 @ 00:04:48 #61
60586 Veulen
pi_54540651
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
Vind ik ook een heel logische verklaring want ik zie die rechtse van Huub dus echt niet.
Voor een rechtse is z'n hand te laag. Daar zou ie voornamelijk een rib raken, en dat doet vooral hemzelf zeer.

Maar die manier waarop ie z'n voeten neerzet en z'n schouder draait.
En dan Brian die voor Lieke staat. Dan is het echt Huub om er als een soort van overdreven ridder tussen te gaan springen om z'n weerloze vrouwtje te redden
  maandag 12 november 2007 @ 00:05:52 #62
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54540673
quote:
[ afbeelding ]
Nou, niet echt:

Ik heb even de hand van Huub omcircelt zodat er geen misverstanden over zijn.

Je ziet brian een elleboog geven, en vervolgens wrijft Huub met z'n hand over z'n hoofd. Het tweede gedeelte kan je niet goed zien. Het kan een tweede elleboog van Brian zijn, of een stomp van Huub waarbij brian afkeerd. Aangezien Brian van de losse handjes is...Het belangrijktste is dat Brian zeer zeker een fikse ellboog tegen Huub z'n heefd geeft. Huub zag um geeneens aankomen!

De scenario wat ik aan had is dit
Brian: Elleboog
Huub: "WTF?!"
Brian: tweede ellboog
Huub: "ben je wel goed bij je....."SL
  maandag 12 november 2007 @ 00:09:50 #63
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54540749
quote:
[ afbeelding ]
Ook maar even bergroot... Misschien wil Sonique hen even oplichten?
Waar mee doe je dat?
Vergroot en vertraagd

[ Bericht 19% gewijzigd door Dreamboy op 12-11-2007 01:26:13 ]
pi_54540859
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:05 schreef Sonique het volgende:

[..]

Nou, niet echt:

[ afbeelding ]

Ik heb even de hand van Huub omcircelt zodat er geen misverstanden over zijn.

Je ziet brian een elleboog geven, en vervolgens wrijft Huub met z'n hand over z'n hoofd. Het tweede gedeelte kan je niet goed zien. Het kan een tweede elleboog van Brian zijn, of een stomp van Huub waarbij brian afkeerd. Aangezien Brian van de losse handjes is...Het belangrijktste is dat Brian zeer zeker een fikse ellboog tegen Huub z'n heefd geeft. Huub zag um geeneens aankomen!

De scenario wat ik aan had is dit
Brian: Elleboog
Huub: "WTF?!"
Brian: tweede ellboog
Huub: "ben je wel goed bij je....."SL
Ik zie ook absoluut geen rechter van Huub. Ik zie nu wel dat hij met z'n hand richting de plek waar hij is geraakt trekt. Vervolgens verwacht hij nog een tweede, Brian maakt die beweging en Huub maakt een uitwijkende beweging naar links.
  maandag 12 november 2007 @ 00:18:01 #66
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54540889
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:09 schreef akveor het volgende:

[..]

Ook maar even bergroot... Misschien wil Sonique hen even oplichten?
Waar mee doe je dat?
Vergroot en vertraagd
[ afbeelding ]
Ik heb hem even vergroot, enb iets vertraagt.

Ik doe het met Corel Photopaint. erg makkelijk

pi_54540907
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:12 schreef Dreamboy het volgende:
Huub kopt de bal gewoon.
[ afbeelding ]
Na, dat is het tweede deeltje na de eerste hoek. Raakt Brian niet, was ook echt geen kopbeweging.
pi_54540948
Sorry, maar die vertragingen maken het beoordelen denk ik niet accurater.
pi_54540992
Die kerel van de redaktie staat erbij, dus die moet het ook gezien hebben. Hier kan brian toch niet mee wegkomen.
  maandag 12 november 2007 @ 00:24:47 #70
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54540996
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:18 schreef Sonique het volgende:

[..]

Ik heb hem even vergroot, enb iets vertraagt.

Ik doe het met Corel Photopaint. erg makkelijk

[ afbeelding ]

Huub krijgt gewoon geen kans om Brian te raken lijkt me. Daardoor loopt Huub tegen Brian's elleboog aan.
tnx voor de info.
Op maandag 12 november 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
Die kerel van de redaktie staat erbij, dus die moet het ook gezien hebben. Hier kan brian toch niet mee wegkomen.
Die sufkut staat daar ook weer lekker opgesteld. Achter Brian.
  maandag 12 november 2007 @ 00:26:29 #72
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54541018
JE ziet ook duidelijk dat Brian instapt (met de benen) om de elleboog te geven, en Huub helemaal niet.
  maandag 12 november 2007 @ 00:26:30 #73
60586 Veulen
pi_54541019
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:22 schreef tipsch het volgende:
Denk ik ook niet.

Iemand enig idee wie die man is van achter brian?
  maandag 12 november 2007 @ 00:26:43 #74
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54541023
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:22 schreef tipsch het volgende:
Die zijn ook meer bedoelt om te zien of er echt lichaamscontact is geweest....
Zo te zien niet.... maar met een kleine vertraging lijkt het me Huub die probeert te slaan. Maar die krijgt niet de kans.
Op maandag 12 november 2007 00:24 schreef akveor het volgende:

[..]

Huub krijgt gewoon geen kans om Brian te raken lijkt me. Daardoor loopt Huub tegen Brian's elleboog aan.
tnx voor de info.
Huub heeft in dit filmpje helemaal niet het doel Brian te raken.
pi_54541048
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:26 schreef Sonique het volgende:
JE ziet ook duidelijk dat Brian instapt (met de benen) om de elleboog te geven, en Huub helemaal niet.
Huub incasseert, krijgt dus een opdonder, waggelt even en beweegt z'n hand naar de plek waar hij geraakt is, logisch. Op normale snelheid afspelen en het is (voor mij in ieder geval) heel duidelijk.
pi_54541056
tja, wel aardig, maar het is natuurlijk maar een flinter van wat er gebeurd is.
Volgens mij werd er iemand in de woonkamer van het linker raam naar het rechterraam gemept.
  maandag 12 november 2007 @ 00:29:01 #78
60586 Veulen
pi_54541059
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:26 schreef akveor het volgende:
Zo te zien niet.... maar met een kleine vertraging lijkt het me Huub die probeert te slaan. Maar die krijgt niet de kans.

maandag 12 november 2007 @ 00:29:42 #79
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54541072
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:28 schreef tipsch het volgende:

[..]

Huub incasseert, krijgt dus een opdonder, waggelt even en beweegt z'n hand naar de plek waar hij geraakt is, logisch. Op normale snelheid afspelen en het is (voor mij in ieder geval) heel duidelijk.
Kort om, weer wordt bevestigd wat we al wisten..

zie avatar....
pi_54541085
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:26 schreef akveor het volgende:

[..]

huh? Die elleboog van Brian is hard raak.
  maandag 12 november 2007 @ 00:32:13 #81
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54541107
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:27 schreef tipsch het volgende:

[..]

Huub heeft in dit filmpje helemaal niet het doel Brian te raken.
Dat weten we beide niet.
Maar Huub kennende gaat ie het niet uit de weg.
Maar wat ik niet begrijp waarom ze in de fitness zijn. Brian gevlucht? Huub die verhaal komt halen net als in het befverhaal in het kantoor.
Maar na lang analyseren lijkt me dit echt geen exit.... voor beide. De febo hoeft wat mij betreft deze beelden dan ook niet meer te analyseren maar Brian er gewoon uitschoppen nav wat ie met dat glas en in de douche heeft gedaan.
  maandag 12 november 2007 @ 00:32:24 #82
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54541113
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:28 schreef avonne het volgende:
tja, wel aardig, maar het is natuurlijk maar een flinter van wat er gebeurd is.
Volgens mij werd er iemand in de woonkamer van het linker raam naar het rechterraam gemept.
In principe maakt het helemaal niets uit WAT er precies gebeurt is. Het gaat er om dat het uitgelokt is.
Het resultaat was geweld, en van welke kant het komt en wie er eerder begon is niet van belang.

Uitlokking van geweld is niet toegestaan. Punt.
pi_54541121
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:

[..]

Amanda flikt ook nog iets met haar hand/arm richting Huub, wat ze precies doet/wil is lastig in te schatten.
pi_54541160
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:32 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat weten we beide niet.
Maar wat ik niet begrijp waarom ze in de fitness zijn. Brian gevlucht? Huub die verhaal komt halen net als in het befverhaal in het kantoor.
Maar na lang analyseren lijkt me dit echt geen exit.... voor beide. De febo hoeft wat mij betreft deze beelden dan ook niet meer te analyseren maar Brian er gewoon uitschoppen nav wat ie met dat glas en in de douche heeft gedaan.
Ik zou straks het gewone filmpje nog maar eens bekijken. Die elleboogstoot is een dikke exit.
pi_54541268
Wat een triest filmpje eigenlijk. Ik zie Nadia en Amanda zo met hun mobieltje er bij staan filmen.
  maandag 12 november 2007 @ 00:50:51 #86
60586 Veulen
pi_54541393
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:33 schreef tipsch het volgende:
Amanda flikt ook nog iets met haar hand/arm richting Huub, wat ze precies doet/wil is lastig in te schatten.
Amanda heeft haar arm op/tegen die van lieke aan. Die draait en duwt hem weg naar achteren richting nadia
pi_54541450
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:

[..]

Amanda heeft haar arm op/tegen die van lieke aan. Die draait en duwt hem weg naar achteren richting nadia
Die Nadia haalt op haar dooie gemak even haar hand door d'r haar. Wat is zij ook triest.
pi_54541453
quote:
[ afbeelding ]
Dit had ik vanavond in de Cos ook al weergegeven. Huub slaat met rechts uit en Brian wijkt uit waardoor zijn elleboog richting Huub gaat ( wel of niet bewust ). Huub geeft direct daarna nog een kopstoot.

Wat mij opviel na de SL was dat Brian een beetje houterig liep. Ook waren ze nog met glas aan het opruimen. Zal de fitness zijn geweest?

Gisteravond zei Jaap tegen een lezende Huub: "gebruik je boek niet als moordwapen." Was dit een indirecte opmerking van Jaap dat Huub echt iets heeft gedaan wat niet door de beugel kon ? Fittnessapparatuur gebruiken misschien?

Vanmiddag hoorde ik Brian zeggen dat de hele fttness het raam uitging en iemand ging er achteraan.
Was dat misschien de reden dat ze zolang mochten uislapen, daar ze de glazenzetters moesten laten komen ?

DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  maandag 12 november 2007 @ 00:57:10 #89
60586 Veulen
pi_54541490
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:54 schreef noucky het volgende:
Dit had ik vanavond in de Cos ook al weergegeven. Huub slaat met rechts uit en Brian wijkt uit waardoor zijn elleboog richting Huub gaat ( wel of niet bewust ). Huub geeft direct daarna nog een kopstoot.

Wat mij opviel na de SL was dat Brian een beetje houterig liep. Ook waren ze nog met glas aan het opruimen. Zal de fitness zijn geweest?

Gisteravond zei Jaap tegen een lezende Huub: "gebruik je boek niet als moordwapen." Was dit een indirecte opmerking van Jaap dat Huub echt iets heeft gedaan wat niet door de beugel kon ? Fittnessapparatuur gebruiken misschien?

Vanmiddag hoorde ik Brian zeggen dat de hele fttness het raam uitging en iemand ging er achteraan.
Was dat misschien de reden dat ze zolang mochten uislapen, daar ze de glazenzetters moesten laten komen ?
Welja, straks hebben ze dennis vermoord gisteren en vervangen voor een pop
  maandag 12 november 2007 @ 00:57:44 #90
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54541497
quote:

[..]

Ik zie huub echt geen hoek en/of kopstoot geven... Hoe kan je iemand hoeken als je diegene geneens aankijkt?
pi_54541629
Als Huub in die kleine korte ruimte zo snel omhoog kan meppen heeft ie de reflexen en technieken van een "bokser", en dat heb ik bij Huub nog niet gezien. En dan had zn vuist aan de onderkant van Brian zn kin gezeten, en dan blijf je niet met je handen in je nek staan. Ook een kopstoot zie ik echt niet, ik zie eigenlijk niemand die echt iets doet, Huub niet en Brian ook niet.
pi_54541647
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:32 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat weten we beide niet.
Maar dit zijn de beelden die ze ons per ongeluk / express hebben laten zien (Denk express, want het is wel heel toevallig, een paar seconden beeld waarin juist Brian met z'n armen achter z'n hoofd staat).
We weten in ieder geval dat Brian iets bij Lieke heeft gedaan waardoor ze haarextensies heeft verloren. Huub heeft in ieder geval een klap op het hoofd van Brian gegeven. En verder nog de blauwe plek van Huub onder z'n arm.
Daarnaast hebben we nog vermoedens. Het filmpje van tijdens de SL, waarin we waarschijnlijk iemand goed in elkaar gebeukt zien worden. Gezien de kleuren van de kleding was dit Huub, door Brian.
Net na de SL was het gezicht van Huub ook wat opgezwollen (wang, naast lip).
Al met al lijkt het me reden genoeg voor een exit (van Brian in ieder geval). Zeker als je dit met de exit van Nena vergelijkt...
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54541650
quote:

[..]

Dat meen je toch niet serieus he
- AFCA -
pi_54541790
quote:
Op maandag 12 november 2007 01:09 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Dat meen je toch niet serieus he
Ik sta hier ook echt van te kijken hoor. Hoe kun je dit filmpje zo zien. Ik zit net even op VOL te spieken om wat andere inzichten te lezen. Daar word je ook echt niet vrolijk van.
pi_54541810
quote:

[..]

- knip -

Dat ging over iets heel anders. Amanda zei tegen Brian dat hij misschien maar eens moest flippen en dat ze het dan wellicht zouden begrijpen....
Brian vertelde daarop wat hij gedaan zou hebben als hij geflipt was. Dan zou Huub door het raam van de fitness vliegen. Brian zou er achteraan gesprongen zijn om hem beneden nog eens ... (en daar stopte hij z'n zin)
Iets ander verhaal dus..
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54541927
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:

[..]

Welja, straks hebben ze dennis vermoord gisteren en vervangen voor een pop
Dit topic was er voor om melding te maken van uitspraken etc. om te kunnen ontrafelen van wat er precies is gebeurd de nacht.
Wat betreft het filmpje mag ook melding gemaakt worden van hoe iemand anders het ziet of heeft waargenomen. Dat dit niet in het straatje past van pro Huubfans kan ik niks aan doen. Dat is denk ik jullie probleem.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  maandag 12 november 2007 @ 01:33:40 #97
60586 Veulen
pi_54541965
quote:
Op maandag 12 november 2007 01:28 schreef noucky het volgende:
Dit topic was er voor om melding te maken van uitspraken etc. om te kunnen ontrafelen van wat er precies is gebeurd de nacht.
Wat betreft het filmpje mag ook melding gemaakt worden van hoe iemand anders het ziet of heeft waargenomen. Dat dit niet in het straatje past van pro Huubfans kan ik niks aan doen. Dat is denk ik jullie probleem.
Ik ben niet pro huub en ik ben ook geen jullie.

Verder vind ik jou uitspraak zo vergezocht. Als er echt dingen uit het raam waren gevlogen dan hadden ze dat heus niet kunnen verdoezelen hoor. Of denk je echt dat ze een halve fitness uit het raam kunnen gooien en dat niemand dat opmerkt? En iemand uit het raam is natuurlijk helemaal belachelijk
pi_54541971
quote:

[..]

Nou, in dit geval is het toch echt jou probleem...
Zelfs brianfans zou ik zoiets nog niet neer zien zetten. Je bent echt heel scheel als dat is wat je ziet en ik ben absoluut geen huub fanboy.
- AFCA -
  maandag 12 november 2007 @ 01:37:28 #99
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54541995
quote:

[..]

Hoezo, hoe iemand anders het ziet?
HEt is toch zo klaar als een klontje als je boevenstaand filmpje bekijkt.

Wat ik zie is een huub die om Brian heen loopt naar de grond kijkend. Als hij voor Brian langs loopt stapt BRian in en draaid bovenlichaam zodat de elleboog tegen de rechterkant van huub z'n hoofd aan klapt.
Huub wankeld een beetje wrijft met z'n rechterhand z'n rechter voorhoofd, en voordat hij iets kan zeggen zet brian weer in om met de elleboog het hoofd van Huub te raken.
Volgens mij mist Brian de tweede keer, en ik kan niet goed zien of huub hem een stompt/wegduwt of iets dergelijks.

Maar goed, als jij dat niet ziet.... Vertel me dan maar eens wat ik verkeerd zie...
  maandag 12 november 2007 @ 01:43:38 #100
60586 Veulen
pi_54542025
quote:
Op maandag 12 november 2007 01:37 schreef Sonique het volgende:

Wat ik zie is een huub die om Brian heen loopt naar de grond kijkend. Als hij voor Brian langs loopt stapt BRian in en draaid bovenlichaam zodat de elleboog tegen de rechterkant van huub z'n hoofd aan klapt.
Huub wankeld een beetje wrijft met z'n rechterhand z'n rechter voorhoofd, en voordat hij iets kan zeggen zet brian weer in om met de elleboog het hoofd van Huub te raken.
Volgens mij mist Brian de tweede keer, en ik kan niet goed zien of huub hem een stompt/wegduwt of iets dergelijks.

Maar goed, als jij dat niet ziet.... Vertel me dan maar eens wat ik verkeerd zie...
Kijk en dat zie ik nou ook
pi_54542029
quote:
Op maandag 12 november 2007 01:37 schreef Sonique het volgende:

[..]

Kijk voor de grap even op VOL - kennelijk is het niet zo klaar als een klontje voor sommigen.
pi_54542097
ik hoop dat Lieke haar voetjes in Brians buik heeft gezet toen hij er weer eens bij kwam om te helpen die handjes los te krijgen. Dus hoop ik dat hij het was die voor dat raam langs vloog.
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
  maandag 12 november 2007 @ 11:51:54 #103
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54547274
quote:
Op maandag 12 november 2007 01:44 schreef tipsch het volgende:

[..]

Kijk voor de grap even op VOL - kennelijk is het niet zo klaar als een klontje voor sommigen.
LOL idd.

Ze jatten me filmpje (met de hand omcirceld van Huub zodat echt duidelijk is dat hij helemaal niet hoekt)

En wat zeggen ze 'Kijk, huub hoekt hier Brian'

Maar goed, soort zoekt soort zullen we maar zeggen. Net zolang je eigen fantasie lopen herhalen totdat je het zelf ook gaat geloven en vooral niet naar de feiten kijken...

Typisch Brian gedrag...
pi_54559607
Is er al meer duidelijkheid?
Brian, Huub, Lieke en Amanda hebben een boete gekregen.

Brian had Lieke aan haar haar naar de grond getrokken, Amanda had een knietje gegeven (aan wie?)

Wat had Lieke gedaan dan?

Zo klinkt het als korte acties, en lijkt me niet in overeenstemming met de worstelingen achter de ramen.
pi_54563500
Ik hoorde net op de stream dat dat Huub zei dat Amanda en Brain aan wurgsex doen, dan was die douchecelbeurt een voorspel dus.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_54563618
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:27 schreef avonne het volgende:

Brian had Lieke aan haar haar naar de grond getrokken, Amanda had een knietje gegeven (aan wie?)

Zo klinkt het als korte acties, en lijkt me niet in overeenstemming met de worstelingen achter de ramen.
Ja, ik wil Liekes acties ook wel eens weten. Die is over het algemeen absoluut niet agressief en heeft ook geen agressie-problemen...vraag me af..
Make my day!
pi_54566165
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:27 schreef avonne het volgende:

Wat ik begreep hebben Huub en Lieke daarna aan het haar van Brian getrokken.
pi_54566743
Al met al vind ik het heel obscuur.
Het maakt de indruk alsof ook de sancties zelf een script zijn.
"laten we de boetes aan beide zijden even zwaar zijn, dan kan het publiek niemand als schuldige aanwijzen"
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:56:26 #109
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_54570481
Tja, aangezien er een streamlock was zullen we het nooit met zekerheid weten. Het blijft gissen.
pi_54574157
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52199&sess=2832&mvpageno=1
uit dit filmpje (op 12:01) begrijp ik dat Brian 15 seconden lang geflipt is in de fitness en iemand (Huub?) wilde vermoorden.
Misschien dat dit is wat hij eerder zei over iemand door het raam heen gooien en er achter aanspringen om het af te maken.
Misschien is dit ook datgene wat Jaap en Huub bedoelden met dat de hele fitness overhoop lag.
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:04:30 #111
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_54579292
knip
Er kan er maar één de domste zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')