abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54542029
quote:
Op maandag 12 november 2007 01:37 schreef Sonique het volgende:

[..]

Hoezo, hoe iemand anders het ziet?
HEt is toch zo klaar als een klontje als je boevenstaand filmpje bekijkt.

Wat ik zie is een huub die om Brian heen loopt naar de grond kijkend. Als hij voor Brian langs loopt stapt BRian in en draaid bovenlichaam zodat de elleboog tegen de rechterkant van huub z'n hoofd aan klapt.
Huub wankeld een beetje wrijft met z'n rechterhand z'n rechter voorhoofd, en voordat hij iets kan zeggen zet brian weer in om met de elleboog het hoofd van Huub te raken.
Volgens mij mist Brian de tweede keer, en ik kan niet goed zien of huub hem een stompt/wegduwt of iets dergelijks.

Maar goed, als jij dat niet ziet.... Vertel me dan maar eens wat ik verkeerd zie...
Kijk voor de grap even op VOL - kennelijk is het niet zo klaar als een klontje voor sommigen.
pi_54542097
ik hoop dat Lieke haar voetjes in Brians buik heeft gezet toen hij er weer eens bij kwam om te helpen die handjes los te krijgen. Dus hoop ik dat hij het was die voor dat raam langs vloog.
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
  maandag 12 november 2007 @ 11:51:54 #103
130524 Sonique
occasional streamer
pi_54547274
quote:
Op maandag 12 november 2007 01:44 schreef tipsch het volgende:

[..]

Kijk voor de grap even op VOL - kennelijk is het niet zo klaar als een klontje voor sommigen.
LOL idd.

Ze jatten me filmpje (met de hand omcirceld van Huub zodat echt duidelijk is dat hij helemaal niet hoekt)

En wat zeggen ze 'Kijk, huub hoekt hier Brian'

Maar goed, soort zoekt soort zullen we maar zeggen. Net zolang je eigen fantasie lopen herhalen totdat je het zelf ook gaat geloven en vooral niet naar de feiten kijken...

Typisch Brian gedrag...
pi_54559607
Is er al meer duidelijkheid?
Brian, Huub, Lieke en Amanda hebben een boete gekregen.

Brian had Lieke aan haar haar naar de grond getrokken, Amanda had een knietje gegeven (aan wie?)

Wat had Lieke gedaan dan?

Zo klinkt het als korte acties, en lijkt me niet in overeenstemming met de worstelingen achter de ramen.
pi_54563500
Ik hoorde net op de stream dat dat Huub zei dat Amanda en Brain aan wurgsex doen, dan was die douchecelbeurt een voorspel dus.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_54563618
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:27 schreef avonne het volgende:

Brian had Lieke aan haar haar naar de grond getrokken, Amanda had een knietje gegeven (aan wie?)

Zo klinkt het als korte acties, en lijkt me niet in overeenstemming met de worstelingen achter de ramen.
Ja, ik wil Liekes acties ook wel eens weten. Die is over het algemeen absoluut niet agressief en heeft ook geen agressie-problemen...vraag me af..
Make my day!
pi_54566165
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:27 schreef avonne het volgende:

Wat ik begreep hebben Huub en Lieke daarna aan het haar van Brian getrokken.
pi_54566743
Al met al vind ik het heel obscuur.
Het maakt de indruk alsof ook de sancties zelf een script zijn.
"laten we de boetes aan beide zijden even zwaar zijn, dan kan het publiek niemand als schuldige aanwijzen"
  dinsdag 13 november 2007 @ 10:56:26 #109
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_54570481
Tja, aangezien er een streamlock was zullen we het nooit met zekerheid weten. Het blijft gissen.
pi_54574157
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=52199&sess=2832&mvpageno=1
uit dit filmpje (op 12:01) begrijp ik dat Brian 15 seconden lang geflipt is in de fitness en iemand (Huub?) wilde vermoorden.
Misschien dat dit is wat hij eerder zei over iemand door het raam heen gooien en er achter aanspringen om het af te maken.
Misschien is dit ook datgene wat Jaap en Huub bedoelden met dat de hele fitness overhoop lag.
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:04:30 #111
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_54579292
knip
Er kan er maar één de domste zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')