Kijk voor de grap even op VOL - kennelijk is het niet zo klaar als een klontje voor sommigen.quote:Op maandag 12 november 2007 01:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoezo, hoe iemand anders het ziet?
HEt is toch zo klaar als een klontje als je boevenstaand filmpje bekijkt.
Wat ik zie is een huub die om Brian heen loopt naar de grond kijkend. Als hij voor Brian langs loopt stapt BRian in en draaid bovenlichaam zodat de elleboog tegen de rechterkant van huub z'n hoofd aan klapt.
Huub wankeld een beetje wrijft met z'n rechterhand z'n rechter voorhoofd, en voordat hij iets kan zeggen zet brian weer in om met de elleboog het hoofd van Huub te raken.
Volgens mij mist Brian de tweede keer, en ik kan niet goed zien of huub hem een stompt/wegduwt of iets dergelijks.
Maar goed, als jij dat niet ziet.... Vertel me dan maar eens wat ik verkeerd zie...
LOL idd.quote:Op maandag 12 november 2007 01:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kijk voor de grap even op VOL - kennelijk is het niet zo klaar als een klontje voor sommigen.![]()
Ja, ik wil Liekes acties ook wel eens weten. Die is over het algemeen absoluut niet agressief en heeft ook geen agressie-problemen...vraag me af..quote:Op maandag 12 november 2007 21:27 schreef avonne het volgende:
Is er al meer duidelijkheid?
Brian, Huub, Lieke en Amanda hebben een boete gekregen.
Brian had Lieke aan haar haar naar de grond getrokken, Amanda had een knietje gegeven (aan wie?)
Wat had Lieke gedaan dan?
Zo klinkt het als korte acties, en lijkt me niet in overeenstemming met de worstelingen achter de ramen.
Wat ik begreep hebben Huub en Lieke daarna aan het haar van Brian getrokken.quote:Op maandag 12 november 2007 21:27 schreef avonne het volgende:
Is er al meer duidelijkheid?
Brian, Huub, Lieke en Amanda hebben een boete gekregen.
Brian had Lieke aan haar haar naar de grond getrokken, Amanda had een knietje gegeven (aan wie?)
Wat had Lieke gedaan dan?
Zo klinkt het als korte acties, en lijkt me niet in overeenstemming met de worstelingen achter de ramen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |