Ja wmb ook, maar ja de Febo hequote:Op zondag 11 november 2007 23:43 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
we weten niet alles maar als die Brainless zijn handen al in de lucht heeft dan weten we uit ervaring dat hij al iets gedaan heeft,daarover heen die elleboog.............iaiaiaiaiai kan niet zijn na deze week dat HIJ er niet uitmoet, if not dan breekt de Hel los!.............................................1 optie..... Brainless er uit!
JIj bent lid van de redactie geworden en mag morgen meebeslissen!!! Dat broeit er!!!quote:
Fora verzamelt u en trek naar Eemnes om aldaar de Febo met huid en haar te verslindenquote:
Ik zie niets DB, foute link gepost.quote:Op zondag 11 november 2007 23:49 schreef Dreamboy het volgende:
Deze is beter een rechter van Huub.
[ afbeelding ]
Ik wil het ook niet zien.quote:Op zondag 11 november 2007 23:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie niets DB, foute link gepost.
Vind ik ook een heel logische verklaring want ik zie die rechtse van Huub dus echt niet.quote:Op zondag 11 november 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
Wat ik zie is iets anders:
Ik zie brian die voor lieke staat.
Huub die tussen amanda en brian door probeert te stappen (om lieke af te schermen).
Op het moment dat huub z'n schouder draait en een stap naar voren zet, draait brian naar links en geeft een extra zwieper naar huub.
Vervolgens denk ik dat huub inderdaad spuugt ofzo. Brian duikt meer opzij dan naar achter, dat is een rare reactie voor een kopstoot.
Voor een rechtse is z'n hand te laag. Daar zou ie voornamelijk een rib raken, en dat doet vooral hemzelf zeer.quote:Op zondag 11 november 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
Vind ik ook een heel logische verklaring want ik zie die rechtse van Huub dus echt niet.
Nou, niet echt:quote:Op zondag 11 november 2007 23:49 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar even bergroot... Misschien wil Sonique hen even oplichten?quote:Op zondag 11 november 2007 23:49 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie ook absoluut geen rechter van Huub. Ik zie nu wel dat hij met z'n hand richting de plek waar hij is geraakt trekt. Vervolgens verwacht hij nog een tweede, Brian maakt die beweging en Huub maakt een uitwijkende beweging naar links.quote:Op maandag 12 november 2007 00:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou, niet echt:
[ afbeelding ]
Ik heb even de hand van Huub omcircelt zodat er geen misverstanden over zijn.
Je ziet brian een elleboog geven, en vervolgens wrijft Huub met z'n hand over z'n hoofd. Het tweede gedeelte kan je niet goed zien. Het kan een tweede elleboog van Brian zijn, of een stomp van Huub waarbij brian afkeerd. Aangezien Brian van de losse handjes is...Het belangrijktste is dat Brian zeer zeker een fikse ellboog tegen Huub z'n heefd geeft. Huub zag um geeneens aankomen!
De scenario wat ik aan had is dit
Brian: Elleboog
Huub: "WTF?!"
Brian: tweede ellboog
Huub: "ben je wel goed bij je....."SL
Ik heb hem even vergroot, enb iets vertraagt.quote:Op maandag 12 november 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook maar even bergroot... Misschien wil Sonique hen even oplichten?
Waar mee doe je dat?
Vergroot en vertraagd
[ afbeelding ]
Na, dat is het tweede deeltje na de eerste hoek. Raakt Brian niet, was ook echt geen kopbeweging.quote:Op maandag 12 november 2007 00:12 schreef Dreamboy het volgende:
Huub kopt de bal gewoon.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2007 00:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb hem even vergroot, enb iets vertraagt.
Ik doe het met Corel Photopaint. erg makkelijk
[ afbeelding ]
Die sufkut staat daar ook weer lekker opgesteld. Achter Brian.quote:Op maandag 12 november 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
Die kerel van de redaktie staat erbij, dus die moet het ook gezien hebben. Hier kan brian toch niet mee wegkomen.
Denk ik ook niet.quote:Op maandag 12 november 2007 00:22 schreef tipsch het volgende:
Sorry, maar die vertragingen maken het beoordelen denk ik niet accurater.
Die zijn ook meer bedoelt om te zien of er echt lichaamscontact is geweest....quote:Op maandag 12 november 2007 00:22 schreef tipsch het volgende:
Sorry, maar die vertragingen maken het beoordelen denk ik niet accurater.
Huub heeft in dit filmpje helemaal niet het doel Brian te raken.quote:Op maandag 12 november 2007 00:24 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Huub krijgt gewoon geen kans om Brian te raken lijkt me. Daardoor loopt Huub tegen Brian's elleboog aan.
tnx voor de info.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |