yepquote:Op zondag 25 november 2007 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Het stuk hout ligt er inEn gelukkig geen bruin/troebel water aan overgehouden. Alleen ik had 2 stukken gekocht maar nummer 2 past er niet meer bij ben ik bang
V/d week ff voor een achterwand poster kijken en eventueel nog een paar kleine plantjes.
Dinsdag staat ie een weekDus dan is het nog 2 weken wachten toch?
Foto's plzquote:Op zondag 25 november 2007 13:41 schreef broodmonkeh het volgende:
vandaag m'n vuurgarnalen opgehaaldleuke beestjes
altijd in het begin , die beesten zijn zo schrikachtig als de pest. Bij mij gingen ze na een week of 2 pas bovenaan zwemmen.quote:Op zondag 25 november 2007 14:18 schreef rene90 het volgende:
grappig dat ik een bijlzalmpje heb die in de middenlaag zwemt:)
Ik heb zelf de L081.. Ook wel bekend als golden nugget..... Leker druk beestje die zich nog wel van tijd tot tijd laat zien. Niet heel schuw de hele dag in een hoekje zit....quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:09 schreef rene90 het volgende:
hout houtstuk met het denkere van kleur ziet er juist goed uit, maar hij is eruit en er kwamen al witte schimmeltjes op. Ik ga hem is uitkomen, en weet je leuke L nummers? die in een 54 liter aquariumpje zouden kunnen
Da's een mooi L-nummer!quote:Op zondag 25 november 2007 23:13 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb zelf de L081.. Ook wel bekend als golden nugget..... Leker druk beestje die zich nog wel van tijd tot tijd laat zien. Niet heel schuw de hele dag in een hoekje zit....
Doet trouwens erg goed zijn werk. Na 1 dag was hij al helemaal gewend en aan de slag. In een nacht had hij een stuk van 30 bij 30 helemaal schoon...
[ afbeelding ]
ja alleen de jongen worden natuurlijk wel gelijk opgegetenquote:Op zondag 25 november 2007 23:27 schreef saaw het volgende:
ik wil ook vuurgarnalen! kunnen die bij gewone in dezelfde bak?
dat is met die gewone toch ook?quote:Op maandag 26 november 2007 08:51 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
ja alleen de jongen worden natuurlijk wel gelijk opgegeten
te groot voor mijn kleine aquariumpjequote:Op zondag 25 november 2007 23:31 schreef kres het volgende:
ff kijken weet het niet meer.. Die beste man heeft het me wel verteld.... Hij was trouwens ook niet echt heel goedkoop.. Deze heeft me 32 euro achteruitgezet bij een winkel hier in amersfoort.. Zal het wel ff opzoeken..
Ongeveer 30 cm.. 15 jaar oud
Hoe groot is jouw bak?quote:Op zondag 25 november 2007 23:31 schreef kres het volgende:
ff kijken weet het niet meer.. Die beste man heeft het me wel verteld.... Hij was trouwens ook niet echt heel goedkoop.. Deze heeft me 32 euro achteruitgezet bij een winkel hier in amersfoort.. Zal het wel ff opzoeken..
Ongeveer 30 cm.. 15 jaar oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |