ja ok, maar als je vergelijkt met oud-zuid, centrum, oud-west, ijburg, westerpark zal het wel meevallen neem ik aan, ik schat de wijk in op het niveau baarsjes/hoofdorppleinbuurt/oost. Natuurlijk is alles duur in Amsterdamquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:09 schreef Detroit het volgende:
[..]
De meeste koophuizen daar gaan toch wel voor enkele honderdduizenden eurootjes weg, althans als ik funda e.d. mag geloven.
onbegrijpelijk imo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:04 schreef Pritt het volgende:
Nou tegenwoordig echt niet meer hoor, Rivierenbuurt komt na oud zuid en centrum, helaas.
Doe mij maar psv-Ajaxquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:09 schreef Roellio het volgende:
Nog mensen naar GZG matinee?
Ik weet nog niet of we naar Krang gaan, maar als ik er ben zal ik extra enthousiast voor je doen!quote:
als je gaat moet je me voor donderdag ff je naam doormailen, kan je voor de helft vd prijs naar binnenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:14 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of we naar Krang gaan, maar als ik er ben zal ik extra enthousiast voor je doen!
en wie fietste er doorheen met twee kinderen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:01 schreef Jasza het volgende:
Er komt wit spul uit de lucht hier.
Dat was meer dan vorige week.... in Zwitserlandquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:01 schreef Jasza het volgende:
Er komt wit spul uit de lucht hier.
Neuh maar is een project van de gemeente dusquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ga je dat kutnummer nou overal posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |