Ik ben niet het type om lang weg te blijven als ik aan de beurt ben, maar er zat opeens een maaltijd tussen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:06 schreef qonmann het volgende:
You are back
Dat was met die woekerpolissen..zijn die niet beland bij Fortis ? .
(Duisenberg heeft toen de bemiddeling gedaan wat leidde tot de genoemde regeling)
Nee. Belgisch-Franse bank.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:18 schreef qonmann het volgende:
Labouchere dan ?
het wordt wel een ohjaatje denk ikquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Nee. Belgisch-Franse bank.
quote:heeft in 2000 een aantal financiële dienstverleners gekocht van Aegon. Daarbij was met name Legio Lease een belangrijke verkoper van aandelenlease-producten. Vrij snel na de overname bleek dat
een kat in de zak had gekocht. Steeds vaker bleek dat bij de afloop van een contract de klant met een schuld bleef zitten welke steeds moeilijker inbaar werd
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:41 schreef qonmann het volgende:
Banque Credit Lyonais ?
verder kom ik niet ..,
PR +1quote:
Yestuuur+1quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:58 schreef Yestuuur het volgende:
telepathie
quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:45 schreef Flitspaal het volgende:
Vreemdelingenlegioen?
Nee, hier leeft het volkquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:56 schreef Yestuuur het volgende:
bedoeïnen?
Neen..dat is Kenia volgens mijquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:46 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat zijn die springers, de Massai?
Oui !quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:33 schreef Tmaatje het volgende:
Toearegs
Met welke stijl heeft Bach zich nooit ingelaten?quote:Bachs oeuvre omvat vrijwel alle stijlen en vormen die in zijn tijd gangbaar waren, met uitzondering van de
Kloptquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:26 schreef qonmann het volgende:
opera''s ?
Ah toch goed, "ken" eigenlijk alleen oratoriums (?) van hem maar die zijn religieus van aardquote:
Wel even een vraagje stellen in het vervolg als je antwoord goed was.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:59 schreef Tmaatje het volgende:
Peru?
Ja!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:00 schreef Berkery het volgende:
Hmmm, die dingen staan meestal in een woestijn of op een berg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |