het is de klok van de stemming, niet van Jaap zijn 24 uur!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daar is even niet aan gedacht.
De 48 uur van de stemming.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:12 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Hoe zit het nu met de klok die loopt?
Tuurlijk wel.Af betekent uit het spel en dan liegen ze.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het is toch niet erg als ze vragen of hij af is, want hij is niet af, alleen loopt zijn 24-uur langer door.
ik hoop er idd ook opquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:15 schreef neehe het volgende:
Het zou mooi zijn als Naad tegen stemt en denkt dat Jaap wegmoet zonder de 10 000.
Dan zal jaap haar die naaistreek flink betaald zetten, en weten ze gelijk dat ze niet te vertrouwen is.
Kan hij net zo goed met Fries gaan praten, je weet wel, die donkerharige, in de rechtse stal bij de paardenbak.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:14 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Heeft jaap eigenlijk al met Anita gepraat..dat hoort toch ook bij de 24-uur aanvraag?
Hehe ik snap het nu, ik dacht dat met af zijn, bedoeld werd of de 24-uur nog stond.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Af betekent uit het spel en dan liegen ze.
Was dat maar waar.Dus daarom wil ik dat Huub nu zijn kop houd,want hij wilde al zeggen dat ze dat moesten vragen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hehe ik snap het nu, ik dacht dat met af zijn, bedoeld werd of de 24-uur nog stond.
Nee dan kan alleen het hokje je uitleggenquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:17 schreef beroepslurker het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat "De Rat" visite krijgt? Kan iemand mij dat uitleggen?
Nee hij is pas om 00.00 uur af (dat was de oorspronkelijke 24 uur) en ze moet voor 00.00 uur bellen want voor 00.00 uur moet de stemming voor het geld rond zijn. Dus Nadia kan nooit bellen nadat Jaap af is maar altijd voor hij af is.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Af betekent uit het spel en dan liegen ze.
Hij is af om 23.59 en de stemming loopt tot 00.00quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee hij is pas om 00.00 uur af (dat was de oorspronkelijke 24 uur) en ze gaaf voor 00.00 uur bellen want voor 00.00 uur moet de stemming voor het geld rond zijn. Dus Nadia kan nooit bellen nadat Jaap af is maar altijd voor hij af is.
ik weet het, bedoelde daar in de kooiquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:05 schreef Desii het volgende:
[..]
echt wel, dit is gisteren hier op FOK al besproken
Sssttquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het 'stomme' van de groep is, dat ze iedere keer 'achter' vroegen of de 24-uur van Japio nog loopt. Ze zouden gewoon 'n keer moeten vragen 'hoe laat loopt de 24-uur af', dan zouden ze Japio meteen door hebben !
Dan zou je toch een telefoontje voor Jaap verwachten van achter om te zeggen dat het niet geldig is, anders naaien ze hem dubbel. Maar ja wie kent de Febo niet ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:18 schreef STAP01 het volgende:
En wat nou als blijkt dat hij de 24 uur niet op het kantoor mag intrekken?! Of blufte Huub m
Ja maar hij kan toch nooit nadat hij af is een stemming krijgen? want als je niet deelneemt aan het spel, kun je ook het geld niet winnen. Hij kan 'm dus altijd nog intrekken lijkt me. Nu is dat nu niet meer nodig, maar het lijkt me onmogelijk om te vragen of hij af is en daarna pas een stem uitbrengen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is af om 23.59 en de stemming loopt tot 00.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |