Hij moet het juist wel vertellen.Anders flapt Huub het eruit dat ze moeten vragen of hij af is.Terwijl hun willen vragen of de 24 uur nog staat.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is goed dat hij ook Huub en Lieke niets verteld.....Die vertellen hem ook niet alles.
Ik kan me nu al verheugen op de gezichten van die domme meiden als ze hier achter komen.Zij denken dat het een waterdicht plan in om Nadia de laatste stem te laten doen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:07 schreef Desii het volgende:
[..]
ja vanaf 20 uur vanacht tot morgenavond 20 uur........ I love Japie![]()
Ben je mal, ook de Kubatz familie vind dit wel grappig.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:09 schreef STAP01 het volgende:
Ben benieuwd of Kenneth gaat bellen!!!!!
Als ze in het kantoor de telefoon beantwoorden en zeggen van 'dat is goed'.. dan is het toch goed?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
Klinkt leuk allemaal maar ik hoorde Huub zeggen dat je dat telefoontje alleen in de private mag plegen. Dat betekent dat het ongeldig is.
Hoe zit het nu met de klok die loopt?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:06 schreef STAP01 het volgende:
Hallo!!!!!!!!!!! Hij heeft m opgezegd en nu weer aangevraagd dus gaat de 24 uur nu in. Ik heb m nu pas door! hij blijft!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vrees er ook voor......... maar ik vind het een prachtstunt.... als jij nix zegt, doe ik het ook nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
Klinkt leuk allemaal maar ik hoorde Huub zeggen dat je dat telefoontje alleen in de private mag plegen. Dat betekent dat het ongeldig is.
Huub vond het niks dat plan.Want hij dacht dat de miljonairs gaan vragen of Jaap af is.Maar zo slim zijn ze geen eens.Dus Huub moet nou niet zeggen je moet vragen of hij af is.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wist Huub dat hij dit van plan was dan? Misschien stuurde hij er daarom juist telkens op aan dat er even voor twaalven nagebeld moet worden of Jaap zijn 24-uur nog staat en probeerde hij hierdoor die zekerheid voorJaap te krijgen, zodat Nadia gaat bellen.
ja, hij heeft tot morgenavond 20 uur de tijd om hem in te trekkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:11 schreef schatje het volgende:
Hij moet die 24 uur morgen dus weer intrekken?
He! Ik snap er nu geen bal meer van!quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat is dan bullshit denk ik. Of hij gaat echt weg![]()
Ja inderdaad, daar is even niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:12 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Hoe zit het nu met de klok die loopt?
Nou Amanda zuipen maar,die gaat dan echt uit haar plaat.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:11 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik kan me nu al verheugen op de gezichten van die domme meiden als ze hier achter komen.Zij denken dat het een waterdicht plan in om Nadia de laatste stem te laten doen.![]()
![]()
Dat gaat over de stemming van de 10000quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:12 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ja, maar gaat achter hiermee accoord..ik heb wel eens mee gekregen dat de bewoners van de 24-uur aanvraag geen spelletje mogen maken..zowel Bart als Natasia als Brian hebben meerdere keren uit woede 24 uur aangevraagd of gebruikte het als dreigement..er werd toen aangeven dat als er een spelletje van werd gemaakt er wellicht besloten kan worden dat het niet meer ingetrokken kan worden..quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:06 schreef STAP01 het volgende:
Hallo!!!!!!!!!!! Hij heeft m opgezegd en nu weer aangevraagd dus gaat de 24 uur nu in. Ik heb m nu pas door! hij blijft!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.. Nadia gaat om 23.58 vragen of de 24 uur nog staat.. dan heeft Jaap zogenaamd geen tijd meer om de 24 uur in te trekken en mag Nadia haar stem voor het geld tot middernacht uitbrengen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij moet het juist wel vertellen.Anders flapt Huub het eruit dat ze moeten vragen of hij af is.Terwijl hun willen vragen of de 24 uur nog staat.
Maar als zij nu gaan bellen om te vragen of er 24 uur voor Jaap staat zegt het hokje ja die staat.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij moet het juist wel vertellen.Anders flapt Huub het eruit dat ze moeten vragen of hij af is.Terwijl hun willen vragen of de 24 uur nog staat.
Is de klok van de stemming.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daar is even niet aan gedacht.
Dan snap ik het dus goed. Hopelijk lukt het.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:13 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, hij heeft tot morgenavond 20 uur de tijd om hem in te trekken![]()
Maar het is toch niet erg als ze vragen of hij af is, want hij is niet af, alleen loopt zijn 24-uur langer door.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub vond het niks dat plan.Want hij dacht dat de miljonairs gaan vragen of Jaap af is.Maar zo slim zijn ze geen eens.Dus Huub moet nou niet zeggen je moet vragen of hij af is.
Zou kunnen maar zo is is het voor de groep oncontroleerbaar als ze denken dat hij alleen in de private mag bellen. Het maakt mij geen yota uit maar het gaat om het principe.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:12 schreef Clank het volgende:
[..]
Als ze in het kantoor de telefoon beantwoorden en zeggen van 'dat is goed'.. dan is het toch goed?
Ja dat is dus te hopen,want dan liegen ze niet.Wel als ze gaan vragen is Jaap nu af.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:14 schreef kybe het volgende:
[..]
Maar als zij nu gaan bellen om te vragen of er 24 uur voor Jaap staat zegt het hokje ja die staat.
Alleen weet niemand nu dat Jaap zijn 24 uur weer afgezegd en opnieuw aangevraagd heeft.
Precies..quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je mal, ook de Kubatz familie vind dit wel grappig.....
En vermoedelijk, weet het niet geheel zeker, weten alle spelers van dit scenario....het zou mij eigenlijk niets verbazen. Het is namelijk gister veel te veel uitgemolken
Dat zal hij wel 1 minuut na de 10.000 euro stemming doen. Anders valt hij door de mand als hij blijft slapen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:13 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, hij heeft tot morgenavond 20 uur de tijd om hem in te trekken![]()
het is de klok van de stemming, niet van Jaap zijn 24 uur!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daar is even niet aan gedacht.
De 48 uur van de stemming.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:12 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Af betekent uit het spel en dan liegen ze.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het is toch niet erg als ze vragen of hij af is, want hij is niet af, alleen loopt zijn 24-uur langer door.
ik hoop er idd ook opquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:15 schreef neehe het volgende:
Het zou mooi zijn als Naad tegen stemt en denkt dat Jaap wegmoet zonder de 10 000.
Dan zal jaap haar die naaistreek flink betaald zetten, en weten ze gelijk dat ze niet te vertrouwen is.
Kan hij net zo goed met Fries gaan praten, je weet wel, die donkerharige, in de rechtse stal bij de paardenbak.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:14 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Heeft jaap eigenlijk al met Anita gepraat..dat hoort toch ook bij de 24-uur aanvraag?
Hehe ik snap het nu, ik dacht dat met af zijn, bedoeld werd of de 24-uur nog stond.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Af betekent uit het spel en dan liegen ze.
Was dat maar waar.Dus daarom wil ik dat Huub nu zijn kop houd,want hij wilde al zeggen dat ze dat moesten vragen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hehe ik snap het nu, ik dacht dat met af zijn, bedoeld werd of de 24-uur nog stond.
Nee dan kan alleen het hokje je uitleggenquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:17 schreef beroepslurker het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat "De Rat" visite krijgt? Kan iemand mij dat uitleggen?
Nee hij is pas om 00.00 uur af (dat was de oorspronkelijke 24 uur) en ze moet voor 00.00 uur bellen want voor 00.00 uur moet de stemming voor het geld rond zijn. Dus Nadia kan nooit bellen nadat Jaap af is maar altijd voor hij af is.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Af betekent uit het spel en dan liegen ze.
Hij is af om 23.59 en de stemming loopt tot 00.00quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee hij is pas om 00.00 uur af (dat was de oorspronkelijke 24 uur) en ze gaaf voor 00.00 uur bellen want voor 00.00 uur moet de stemming voor het geld rond zijn. Dus Nadia kan nooit bellen nadat Jaap af is maar altijd voor hij af is.
ik weet het, bedoelde daar in de kooiquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:05 schreef Desii het volgende:
[..]
echt wel, dit is gisteren hier op FOK al besproken
Sssttquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het 'stomme' van de groep is, dat ze iedere keer 'achter' vroegen of de 24-uur van Japio nog loopt. Ze zouden gewoon 'n keer moeten vragen 'hoe laat loopt de 24-uur af', dan zouden ze Japio meteen door hebben !
Dan zou je toch een telefoontje voor Jaap verwachten van achter om te zeggen dat het niet geldig is, anders naaien ze hem dubbel. Maar ja wie kent de Febo niet ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:18 schreef STAP01 het volgende:
En wat nou als blijkt dat hij de 24 uur niet op het kantoor mag intrekken?! Of blufte Huub m
Ja maar hij kan toch nooit nadat hij af is een stemming krijgen? want als je niet deelneemt aan het spel, kun je ook het geld niet winnen. Hij kan 'm dus altijd nog intrekken lijkt me. Nu is dat nu niet meer nodig, maar het lijkt me onmogelijk om te vragen of hij af is en daarna pas een stem uitbrengen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is af om 23.59 en de stemming loopt tot 00.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |