echt wel, dit is gisteren hier op FOK al besprokenquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:04 schreef Zora01 het volgende:
Jaap is MEGAslim hahhaha.. Hier denkt niemand aan! whahah
Lieke gaf hem dat idee.Maar Huub vond het niks.Nu hopen dat Huub zijn kop houd met bellen over af zijn.Ze willen gewoon vragen of de 24 uur nog staat.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:04 schreef Zora01 het volgende:
Jaap is MEGAslim hahhaha.. Hier denkt niemand aan! whahah
en hoe gaat het script nu verder?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft hij hem echt stop gezet en weer aangevraagd? Ik kreeg het even niet mee......
ja echt.... net op kantoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft hij hem echt stop gezet en weer aangevraagd? Ik kreeg het even niet mee......
Top!! Dit komt omdat Jaap nu duidelijkheid heeft en Nadia vóór de tijd verstreken is naar achteren gaat bellenquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:04 schreef Desii het volgende:
Jaap trekt zijn 24 uur in en vraagt hem nu weer aan.... hahahaha Neemmijnietserieus-scenarie treedt in werking
Alleen trekt hij hem in en vraagt hem weer aan in kantoor ipv private....... maar ik vind het best
Japioooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja vanaf 20 uur vanacht tot morgenavond 20 uur........ I love Japiequote:Op vrijdag 9 november 2007 20:06 schreef STAP01 het volgende:
Hallo!!!!!!!!!!! Hij heeft m opgezegd en nu weer aangevraagd dus gaat de 24 uur nu in.
Mooi nu maar hopen dat hij het niet voor de zekerheid doet en toch gaat.En dast Huub zijn kop gaat dichthouden.quote:
Slim, ik twijfelde wel een klein beetje om eerlijk te zijn, maar Jaap gaat echt niet weg voor een paar cent. Gisteravond heeft hij z'n gedrag jegens Cora goed kunnen praten, ze was er immers bij met z'n uitje. Mooi gedaan, 7000 euro in the pocket.quote:
Dan moeten ze niet gaan vragen of hij af is.Dan mislukt het plan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:07 schreef Donnie29 het volgende:
Als iedereen toestemd krijgt hij die 10 k toch gewoon? Terwijl de rest niet weet dat hij de 24 uur heeft ingetrokken en weer heeft aangevraagd?
Volgens mij geeft Jaap dat geld aan Cora....ja, het is een vaag gebeuren waar ik niet eens meer zin in heb om me in te verdiepen .......ik wil dat BRIAN naar huis gaat.....NUquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar, het is toch niet de bedoeling dat ze ervoor stemmen dat Jaap weg moet, Jaap heeft toch zelf zijn 24-uur aangevraagd? Die stemming is toch alleen of het geld naar Jaap gaat?
Het is goed dat hij ook Huub en Lieke niets verteld.....Die vertellen hem ook niet alles.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mooi nu maar hopen dat hij het niet voor de zekerheid doet en toch gaat.En dast Huub zijn kop gaat dichthouden.
Wist Huub dat hij dit van plan was dan? Misschien stuurde hij er daarom juist telkens op aan dat er even voor twaalven nagebeld moet worden of Jaap zijn 24-uur nog staat en probeerde hij hierdoor die zekerheid voorJaap te krijgen, zodat Nadia gaat bellen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mooi nu maar hopen dat hij het niet voor de zekerheid doet en toch gaat.En dast Huub zijn kop gaat dichthouden.
Ja.. zou ook nog kunnen dat hij bang is dat hij zijn geld mislooptquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af...quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:58 schreef tipsch het volgende:
Hoe komt het dat Brian, zonder CPs, terwijl hij eigenlijk allang EXIT had moeten zijn, nou toch weer bezoek heeft gehad?
Dat is dan bullshit denk ik. Of hij gaat echt wegquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
Klinkt leuk allemaal maar ik hoorde Huub zeggen dat je dat telefoontje alleen in de private mag plegen. Dat betekent dat het ongeldig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |