Dat zou hij best afgelopen nacht/ochtend al gedaan kunnen hebben.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:57 schreef rooie3 het volgende:
Wat zijn ze dom zeg,nu kan Jaap mooi opnieuw 24 uur aanvragen.Maar zal Jaap daar nu aan denken.Lieke had het plan al,maar Huub vond het niks.
Daarom moet Huub zijn kop houden.Hij wilde effe gaan zeggen je moet vragen of hij af is.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:00 schreef bosb het volgende:
[..]
Dat zou hij best afgelopen nacht/ochtend al gedaan kunnen hebben.....
Dat hoort de rest toch en geven ze hem de stemming voor het geld niet. Toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:02 schreef STAP01 het volgende:
Als Jaap die ene minuut op de bank zit om m bij de telefoon weg te houden kan hij het toch ook gewoon roepen? Ik trek hierbij mijn 24 uur in!
Hoorde jullie dat dan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:04 schreef STAP01 het volgende:
Jaap: focking hell, wat moet ik doen, wat moet ik doen? En trekt vervolgens zn 24 uur in en vraagt m weer aan.
Heeft hij hem echt stop gezet en weer aangevraagd? Ik kreeg het even niet mee......quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:04 schreef Desii het volgende:
Jaap trekt zijn 24 uur in en vraagt hem nu weer aan.... hahahaha Neemmijnietserieus-scenarie treedt in werking
Heeft ie hm ingetrokken?? Dan gaat ie er dus niet uit..quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:04 schreef Desii het volgende:
Jaap trekt zijn 24 uur in en vraagt hem nu weer aan.... hahahaha Neemmijnietserieus-scenarie treedt in werking
Alleen trekt hij hem in en vraagt hem weer aan in kantoor ipv private....... maar ik vind het best
Japioooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieke zou dan dus kunnen blokken dat Jaap het geld krijgt en dan gaat Jaap niet weg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar, het is toch niet de bedoeling dat ze ervoor stemmen dat Jaap weg moet, Jaap heeft toch zelf zijn 24-uur aangevraagd? Die stemming is toch alleen of het geld naar Jaap gaat?
Jepquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft hij hem echt stop gezet en weer aangevraagd? Ik kreeg het even niet mee......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |