Deze zit wel in z'n zak idd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het staat wat mij betreft 10-1 voor Dennis
Ik heb precies hetzelfde.... voor mij is dit een van de redenen dat ik sterk in overweging neem te kappen met DGK en die hele klote bende.quote:
Het is toch precies wat Huub doet... zich overal mee bemoeien.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet waar Dennix zich mee bemoeit, Der hele dag doet hij zijn bek niet open.....hij kan alleen maar Huub uit de tent lokken en dat lukt.
[ afbeelding ]
Brian geniet.
[ afbeelding ]
Laatst bemoeide iedereen zich met de relatie tussen Nadia & Dennis. Wat dat betreft krijgt Huub nu een koekje van eigen deeg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet waar Dennix zich mee bemoeit, Der hele dag doet hij zijn bek niet open.....hij kan alleen maar Huub uit de tent lokken en dat lukt.
[ afbeelding ]
Brian geniet.
[ afbeelding ]
Reken maar van YES, dat wil ik idd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:31 schreef diedirk het volgende:
FEBO dadelijk zorgt Dennis ervoor dat Huub een exit krijgt willen jullie dat soms?!
Hebben jullie dan je zin een niksende Dennis en een Huub thuis?
Zal de show dan goed gaan?!
Geef Dennis een seen verdienden toneelhaak
Nou ik wel... einde HUub is einde DGK voor mij... een verlossing.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:31 schreef diedirk het volgende:
FEBO dadelijk zorgt Dennis ervoor dat Huub een exit krijgt willen jullie dat soms?!
Hebben jullie dan je zin een niksende Dennis en een Huub thuis?
Zal de show dan goed gaan?!
Geef Dennis een seen verdienden toneelhaak
Dat is het punt niet of wil je me niet begrijpen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch precies wat Huub doet... zich overal mee bemoeien.
Doet hij alleen maar om Huub te zieken, wat een eikel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:32 schreef Kinga het volgende:
Dennis die voor Lieke opkomt... zo zo.
Ik heb er moeite mee... er zijn eerst andere dingen die opgelost hadden moeten worden... Exit Brian bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:33 schreef Kinga het volgende:
Het is moeilijk toe te geven maar ik vind Dennis echt grappig nou...
Sterker nog, Lieke die Dennis mee zit te helpenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:32 schreef Kinga het volgende:
Dennis die voor Lieke opkomt... zo zo.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:34 schreef akveor het volgende:
KOM OP HUUB SLA HEM OP Z"N BEK... WEES EEN HELD KOM OP.... JE KAN HET!!!!!!!
Heb je de onthulling gisteren gemist zeker?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:34 schreef agter het volgende:
is onze dennis-fan er niet bij?
Ja en? Volgens mij heeft hij een goed punt te pakkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet hij alleen maar om Huub te zieken, wat een eikel.
Ja wanneer niet.Huub is gewoon echt bang dat Jaap weggaat,want dat is ook einde Huub.Huub kan dan beter samen met Jaap de poort uitlopen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:32 schreef STAP01 het volgende:
en Brain is de lachende 3e!!!
huub kwam toen tog ook voor nadia op!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet hij alleen maar om Huub te zieken, wat een eikel.
Ik vind hem sneu, hoe kan je iemand aanspreken op het gedrag van een ander, als je zelf precies hetzelfde gedrag hebt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:33 schreef Kinga het volgende:
Het is moeilijk toe te geven maar ik vind Dennis echt grappig nou...
nee die is sinds een tijdje uit de kastquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:34 schreef agter het volgende:
is onze dennis-fan er niet bij?
Ja dan snap ik dat hij pissed is, laat Lieke dat tegen die andere 4 zeugen zeggen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:35 schreef Clank het volgende:
Huub is over de pis omdat Lieke zei dat Huub de verantwoording voor de paarden niet neemt.. terwijl hij al maanden voor die beesten zorgt.
Nee, Dennis, die hier altijd loser is genoemd omda hij nooit iets deed, doet nu iets heel erg goed.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
En daar gaat Dennix weer. Wie begint er nu.......niet Huub.![]()
Fijn zo'n teamgenootquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:35 schreef schatje het volgende:
Lieke kan wat mij betreft ook de tering krijgen. Wat een zeikwijf zeg. Ga naar huis.
Overdrijven is ook een kunst. En zonder Huub is dgk sowieso dood dus.. ik heb sowieso al de kots van dit programma dus van mij mag het vandaag al nokken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Yessssss, opeens 40-3 voor Dennis...tik tik tik tik.daaaaaaaaaag Huubje
Ja? Dennis deed het weergaloos goed. Echt geweldig!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:39 schreef petraa het volgende:
Ik hoop dat Huub Dennis nu de tering slaat, met zijn ik heb nog 10 goeie vingers!!
Klootzak,
metaalmoeheid overquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:39 schreef dgk_fan het volgende:
[ afbeelding ]
EDIT: Oeps, verkeerde account....
Goh voor het eerst in 5 maanden heeft Dennis in het begin een punt. Ware het niet dat Dennis net zo'n klootzak tegen Nadia is als dat Huub tegen Lieke was.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geweldig 100-3 voor Dennis. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Huub![]()
![]()
![]()
Prima.... als ie vertrekt steek ik de vlag uit... eindelijk klaar met die DGK bende.... liever vandaag dan morgenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:36 schreef misslady83 het volgende:
Die Huub werkt zich eigen in de nesten
Idd een exit krijg je toch niet voor geweld, ik zou persoonlijk zn kop er echt af trappen. Maar ik mag dat grafjong ook gewoon niet. Hij moet gewoon terug kruipen in de ... van Nadia..quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:39 schreef petraa het volgende:
Ik hoop dat Huub Dennis nu de tering slaat, met zijn ik heb nog 10 goeie vingers!!
Klootzak,
Dat willen ze al een jaar, kom op zeg. Hij heeft zoveel tegenwerking gekregen dat het alleen aan de stand in de popo te danken is dat hij daar nog zit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:41 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij willen ze Huub er wel degelijk uit hebben
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:41 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij willen ze Huub er wel degelijk uit hebben
Huub is hier de klootzak, al bijna een jaar. Maar hey, let it be.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh voor het eerst in 5 maanden heeft Dennis in het begin een punt. Ware het niet dat Dennis net zo'n klootzak tegen Nadia is als dat Huub tegen Lieke was.
Het ik heb nog 10 goeie vingers en die van jou heb ik lekker gebroken is een smerige pleures streek
nee Jaap hield hem tegenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:42 schreef lillkiss het volgende:
gooide huub een stoel?
Dat mag toch ook wel eens een keer,quote:
Jep, maar Huub maakt bijna alles stuk wat met hem optrekt door z'n arrogantiequote:Op vrijdag 9 november 2007 17:43 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Godver, Huub/Lieke/Jaap nok eens een keer met dat opstapgezeik en laat jezelf allemaal niet zo kennen. Bedenk GVD gewoon eens een goed plan om BAND weg te krijgen.![]()
Daarom lieten ze hem ook weer terugkomen in DGK na het akkefietje met Nathanael.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat willen ze al een jaar, kom op zeg. Hij heeft zoveel tegenwerking gekregen dat het alleen aan de stand in de popo te danken is dat hij daar nog zit.
Orginele sig!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee needgk_fan is verleden tijd (het account is NU gedelete
)
Scheel me niks.Alles mag daar toch,als ze Brian er niet uitgooien geef ik de rest groot gelijk.Hoor Brian nu weer lullen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:42 schreef lillkiss het volgende:
gooide huub een stoel?
Wat denk jezelf??quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:45 schreef mootie het volgende:
Anyway, Dennis geeft nu toe dat hij de vinger heeft gebroken. Een exitje achteraf?
ik geloof niet meer in exitjes..................er moet een moord zijn gepleegd ............en dan nog zie ik er niemand uit gaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:45 schreef mootie het volgende:
Anyway, Dennis geeft nu toe dat hij de vinger heeft gebroken. Een exitje achteraf?
Ik weet nog heel goed dat Huub helemaal over de rooie ging omdat Lieke de paarden te vroeg of in ieder geval zonder overleg te eten had gegeven.Had je Huub toen moeten horen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:35 schreef Clank het volgende:
Huub is over de pis omdat Lieke zei dat Huub de verantwoording voor de paarden niet neemt.. terwijl hij al maanden voor die beesten zorgt.
Doet ze niet heeft ze gisteren tegen Riwardo gezegd. De ballen zijn op Dennis en niet op Nadia.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
En Lieke mag haar woorden ook weleenswaar gaan maken met d'r Nadia hard aanpakken. Daar heb ik ook nog niets van gezien.
Precies... het is hun eigen schuld... ze doen veel te weinig en strijden tegen elkaar hoe dom kun je zijn?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
En Lieke mag haar woorden ook weleenswaar gaan maken met d'r Nadia hard aanpakken. Daar heb ik ook nog niets van gezien.
Joh dan kijk je toch niet, of wordt je gedwongen om te kijken ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Prima.... als ie vertrekt steek ik de vlag uit... eindelijk klaar met die DGK bende.... liever vandaag dan morgen
Juist... nou ik heb de streams uitgezet ik hoef dat achterlijk gezwam van hem niet te horen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:48 schreef petraa het volgende:
Ach die ruzie lekker boeiend, maar ik baal nu dat Brian doet of hij God himself is. En dat er mensen hier Dennis zitten verheerlijken, dit si het eerste wat hij in maanden doet. Terwijl hij zelf geen haar beter is.
maar ja, die is ook 2 cm kleiner he.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis een lafaard......ja ja...not!
Hij is de reden waarom ik kijk... alleen van hem verwacht ik iets wat op een spel lijkt. Maar aangezien de feboquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:49 schreef neehe het volgende:
[..]
Joh dan kijk je toch niet, of wordt je gedwongen om te kijken ?![]()
Gun die jongen z'n momentquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:51 schreef STAP01 het volgende:
Ja Nix, je hebt je punt gemaakt! En Huub trouwens ook! klaaaaar!
Ik snap niet hoe Brian zijn bek open durft te doen. Laat zijn vriendin alle hoeken van de douchecabine zien en is nu de heiligheid zelve.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:48 schreef petraa het volgende:
Ach die ruzie lekker boeiend, maar ik baal nu dat Brian doet of hij God himself is. En dat er mensen hier Dennis zitten verheerlijken, dit si het eerste wat hij in maanden doet. Terwijl hij zelf geen haar beter is.
Dan heb je het moment gemist na het schoppen van dat wijnglas en ook al een keer eerder. Het maakte Dennis geen moer uit. Ik vind het goed dat Huub een kopje kleiner gemaakt wordt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:51 schreef miesy het volgende:
[..]
maar ja, die is ook 2 cm kleiner he.
brian daartegen is een stukkie groter dan dennix,
dan moet de nood echt hoog zijn wilt ie daar als ie uit zijn slof schiet een grote bek tegen trekken.
Ja, Brian heeft sowieso zijn geloofwaardigheid wel verloren wat dat betreftquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe Brian zijn bek open durft te doen. Laat zijn vriendin alle hoeken van de douchecabine zien en is nu de heiligheid zelve.![]()
Je weet toch hoe Huub is als je hem op een fout betrapt. Hij schiet er dan gelijk door.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:55 schreef STAP01 het volgende:
Is het gegaan zoals Huub zegt?
Hij doet al bijna een jaar precies hetzelfde hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:56 schreef akveor het volgende:
Het is duidelijk dat Huub ook steeds slechter met z'n frustraties om kan gaan. Ik zie hier de febo als oorzaak van.... Geen vertrek Dennis.... geen Exit of boetes Brian. Hoeveel moet je kunnen slikken van die achterlijke febo. Ik hoop echt dat Huub zo de poort uitlopt en dat ie iedereeen van de febo toewenst dat ze kunnen doodvallen.
Ja echt hequote:Op vrijdag 9 november 2007 17:53 schreef joanie het volgende:
Nadia is helemaal in haar hum ze stijlt of haar leven eraf ervan hangt go DENNIS
Laat het een EXIT zijn...please.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:53 schreef blomst het volgende:
Straks een brief met een boete voor Huub zeker.
Dennix was zeker beter in de discussie! maar af en toe word ik zo moe van dat geschreeuw. Het zal de leeftijd wel zijnquote:
EXIT HUUB... tevreden?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
Wel frappant dat er weinig posts zijn die het gedrag van Huub betreffende de stoel en het naar de keel grijpen afkeuren. Huub kan zonder alcohol al bijzonder agressief zijn, en met alcohol op is hij helemaal niet meer te houden. Brian is imo wel agressiever, maar dat er niets over het gedrag van Huub wordt gezegd, laat wel zien dat hier met 2 maten gemeten wordt.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:59 schreef burtbeej het volgende:
Die Dennis heeft het IQ van een visstick
Eeeeeuh hoe noemde Dennis Nadia ook alweer? Vuile tyfushoer? En hoe vaak heeft hij Lieke al niet uitgescholden voor hoer? Hoe vaak zegt Dennis wel niet rot op of donder op tegen Nadia? Pot en ketel enzo.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan heb je het moment gemist na het schoppen van dat wijnglas en ook al een keer eerder. Het maakte Dennis geen moer uit. Ik vind het goed dat Huub een kopje kleiner gemaakt wordt.
Nu ook weer "zo praat je niet tegen me" zegt Huub. Nee, maar hij mag anderen wel volledig volschelden met de meest vreselijke ziektes. Hij meet dagelijks met meer maten zolang hij er zelf maar beter van wordt.
Yep, precies zo. De rest fokt de boel op.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:55 schreef STAP01 het volgende:
Is het gegaan zoals Huub zegt?
Laten ze die 10K maar aan de zus van Huub geven. En dat ie dan opstapt.... heeft ie toch nog zo'n 1000 euro netto in een jaar verdient.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:58 schreef joanie het volgende:
[ afbeelding ]
hmmm moet ik mijn 24 uur ongedaan maken ...
Van mij mag iedereen blijven hoor, ik ben niet voor iemand. Ik vind dit soort streams wel vermakelijk om naar te kijkenquote:
na het schoppen van het wijnglas ging dennix toch tekeer egn brian.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan heb je het moment gemist na het schoppen van dat wijnglas en ook al een keer eerder. Het maakte Dennis geen moer uit. Ik vind het goed dat Huub een kopje kleiner gemaakt wordt.
Nu ook weer "zo praat je niet tegen me" zegt Huub. Nee, maar hij mag anderen wel volledig volschelden met de meest vreselijke ziektes. Hij meet dagelijks met meer maten zolang hij er zelf maar beter van wordt.
tja, Dennis is tegenstander en heeft alles over zich heen gekregen. Maar Lieke was en is toch echt de vriendin van Huub. Een klein verschil lijkt mij, je tegenstander of je vriendin voor alles en nog wat gaat uitmakenquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Eeeeeuh hoe noemde Dennis Nadia ook alweer? Vuile tyfushoer? En hoe vaak heeft hij Lieke al niet uitgescholden voor hoer? Hoe vaak zegt Dennis wel niet rot op of donder op tegen Nadia? Pot en ketel enzo.
Zij zijn 1 pot nat ,alle drie.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Eeeeeuh hoe noemde Dennis Nadia ook alweer? Vuile tyfushoer? En hoe vaak heeft hij Lieke al niet uitgescholden voor hoer? Hoe vaak zegt Dennis wel niet rot op of donder op tegen Nadia? Pot en ketel enzo.
Nadia is zijn tegenstander? Dat is nieuws voor mij.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
tja, Dennis is tegenstander en heeft alles over zich heen gekregen. Maar Lieke was en is toch echt de vriendin van Huub. Een klein verschil lijkt mij, je tegenstander of je vriendin voor alles en nog wat uitmaken
Ik kan die slijmerige stem van die rat niet meer horen. Omdat hij zo bezoek krijgt heeft hij iedereen maar mee naar het kantoor genomen.......quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:04 schreef STAP01 het volgende:
Wat een vuile kutrat is het ook!
Sliske de Ratquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:05 schreef joanie het volgende:
MR Slick nu bij de dames ...
[ afbeelding ]
Ik niet ik wordt kotsmisselijk van dit gedonder.... normaal het spel spelen is er niet bij. Normale gespreken hoor je niet. Waar is verdomme het intellect?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen blijven hoor, ik ben niet voor iemand. Ik vind dit soort streams wel vermakelijk om naar te kijken![]()
Niet in DGK in ieder gevalquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik niet ik wordt kotsmisselijk van dit gedonder.... normaal het spel spelen is er niet bij. Normale gespreken hoor je niet. Waar is verdomme het intellect?
Zelfs DAT niet !!quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:09 schreef mootie het volgende:
De logopedist heeft gister de uitzending gezien. Het was heel mooi, de emotie tussen Amanda en Brian was heel oprecht. Ze zijn een topstelletje. Brian krijgt de groetjes.
OMG, dat geloof je toch niet. Ik heb inmiddels ook pammetjes nodig.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:09 schreef mootie het volgende:
De logopedist heeft gister de uitzending gezien. Het was heel mooi, de emotie tussen Amanda en Brian was heel oprecht. Ze zijn een topstelletje. Brian krijgt de groetjes.
Ze zijn allemaal dom daar. Maar op de schaal van "kotsen op" staat Huub bij mij maar net onder Brian.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:10 schreef akveor het volgende:
Lieke is gewoon een dom wijf...
quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:09 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat het bezoek van Brian effe goed zegt dat internet Brian uitkotst.
Huub heeftgewoon een speler als Sylvia nodig.... Hij had er verstandig aan gedaan samen met Sylvia te vertrekken. Maar hij zal toen wel lekker gemaakt zijn met Erik en Lieke door de feboquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zijn daar allemaal dom daar. Maar op de schaal van "kotsen op" staat Huub bij mij maar net onder Brian.....![]()
Tuurlijk niet.Dit was gewoon afgesproken.Jammer alleen dat Huub er weer voor moet zorgen.Hij verraden zich tegenover Jaap over die stoel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:10 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben benieuwd of Huub wel een boete krijgt! Het zou me niets verbazen
Blijven ademenquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG, dat geloof je toch niet. Ik heb inmiddels ook pammetjes nodig.![]()
Wat is het ook een dikke vette vieze KLODDERquote:
Thanx, het gaat wel weer.quote:
Mooi, stuur wat je over hebt maar naar Almere.quote:
Gisteren hebben ze ook nog niet betaald.Huub werd meteen gebeld toen hij het vergat.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:19 schreef fredfik het volgende:
bezoek voor brain??zijn punten zijn toch al lang op!!!!!!!!
GROTE sok?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:21 schreef droomkoningin het volgende:
hoe komt brian aan die contactpunten? laatste tijd heeft ie minstens 1x per week bezoek!
Dit is toch niet te geloven?Die smerige RAT wordt steeds beloond,voor die RATTE strekenquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:20 schreef Kinga het volgende:
Brian heeft alwéér bezoek?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:23 schreef schatje het volgende:
Kindje van God hè?
Wellicht is dit het type man waar Nadia wel op valt, ze was toch gek op hem maar hij was haar type man niet?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:23 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft zijn darkside laten zien, dat wordt weer neuken.
[ afbeelding ]
Huub is geen kindje van God.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:26 schreef grazygirl het volgende:
he trouwens........... als huub zijn twee neefjes uitnodigde dan moest ie 2 x betalen moet die rat nu ook 2 x 150 betalen?
Is heel normaal bij sommige culturenquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:26 schreef Kinga het volgende:
Kind wordt bij vreemden gedumpt.
Als Amanda zo doorgaat met haar hygiene blijft 'ie heus wel een keerquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Kindjes van God, die eindigen toch vastgespijkerd aan een kruis?![]()
![]()
![]()
Huub deed ze altijd maar 20 minuten dan betaalde hij voor een uur.Natasia kreeg er altijd twee voor een uur.Dus ben benieuwd hoe lang dit bezoek blijft.Als het goed is een half uur.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:26 schreef grazygirl het volgende:
he trouwens........... als huub zijn twee neefjes uitnodigde dan moest ie 2 x betalen moet die rat nu ook 2 x 150 betalen?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:28 schreef Borga het volgende:
[..]
Is heel normaal bij sommige culturen
Tuurlijk niet, doe niet zo raar!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:26 schreef grazygirl het volgende:
Hoe verzin je zequote:Op vrijdag 9 november 2007 18:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als Amanda zo doorgaat met haar hygiene blijft 'ie heus wel een keer
kleven aan haar kruis
Join the club. Ik kan echt niet meer naar zijn kutschjmoel kijken, laat staan naar hem luisteren.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:36 schreef Kinga het volgende:
Ik kots echt op Brian.
Ja ik ook.Hoorde je ook nog hoe slim hij was om Huub ook in kwaad daglicht te zetten.Hij dacht zeker dat de streams op zwart waren gegaan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:36 schreef Kinga het volgende:
Ik kots echt op Brian.
Gooi er dan ook een cursus Nederlands tegenaan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:39 schreef Donnie29 het volgende:
Dit stond op VV..
Komt daar dan eindelijk de darksite van Dennis naar boven?
Het is darkSIDE.. zeker een cursus engels nodig bij de febo..
Ik heb bij Brian hetzelfde als de laatste maand van Natasia.... net als toen heb ik erge moeite om de streams en TV uitzendingen nog lekker te volgen. De 14de moet ik weer verlengen... de keus wordt steeds makkelijker. Ik ben DGK zoooo verschrikkelijk zat. Elke keert hoop je maar weer dat het beter word.... tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Join the club. Ik kan echt niet meer naar zijn kutschjmoel kijken, laat staan naar hem luisteren.
Ik ga me schjuilen.
Ik gok dan toch op Huub, Lieke en Jaap.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:42 schreef STAP01 het volgende:
Gast zegt tegen Brain dat 'hun' drie aangepakt gaan worden. Snappie? Ik niet.
Ik ook niet snappen.Bedoeld hij in de buitenwereld of in het huisquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:42 schreef STAP01 het volgende:
Ja maar hoe weet die gast dat?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gok dan toch op Huub, Lieke en Jaap.
Ik ook. What else is new.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gok dan toch op Huub, Lieke en Jaap.
Ja, dat is idd ook nog de vraag ja! Hoe kan hij dat anders weten. Niet van het hokje denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ook niet snappen.Bedoeld hij in de buitenwereld of in het huis![]()
Ik begrijp het helemaal maar ik kijk nu al zo lang, ik wil verdomme weten hoe ze hier een eind aan gaan breien.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb bij Brian hetzelfde als de laatste maand van Natasia.... net als toen heb ik erge moeite om de streams en TV uitzendingen nog lekker te volgen. De 14de moet ik weer verlengen... de keus wordt steeds makkelijker. Ik ben DGK zoooo verschrikkelijk zat. Elke keert hoop je maar weer dat het beter word.... tegen beter weten in.
Ook de gasten hebben geen enkel greintje fatsoen in hun donder. DOOD AAN DGK!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:42 schreef STAP01 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:39 schreef Donnie29 het volgende:
Dit stond op VV..
Komt daar dan eindelijk de darksite van Dennis naar boven?
Het is darkSIDE.. zeker een cursus engels nodig bij de febo..
Zolang Jaap blijft ben ik nergens bang voor.Hoop alleen dat hun drie ook eens hard gaan spelen.quote:
Ook hier gok ik op de buitenwereld, tuig is ....trailer trash is een understatement.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ook niet snappen.Bedoeld hij in de buitenwereld of in het huis![]()
Is heel erg logischquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:47 schreef Varen het volgende:
Man heeft tot zijn 27 jaar geleefd en niet gewerkt en heeft dus veel levenservaring
quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:49 schreef Borga het volgende:
[..]
Is heel erg logisch![]()
in sommge culturen
![]()
Hoe bedoelde hij dat!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:42 schreef STAP01 het volgende:
Ja maar als Huub Lieke en Jaap een plan hebben en Brian flipt, dan moeten hun van de redactie Brian weer een paar dagen met rust laten etc etc. Daarom krijg ik ook steeds meer een schijthekel aan DGK.. en aan Brian.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zolang Jaap blijft ben ik nergens bang voor.Hoop alleen dat hun drie ook eens hard gaan spelen.
Pffffffffff word misselijk van die vent die bij Brian is.Hij heeft amper gewerkt en is slimmer dan wij die hun halve leven werken.En dan maar zeggen dat wij ze niet accepteren![]()
Gelukkig..opzouten met die schijnheilige sukkel...kan Brian meteen met hem mee?...Graag!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:49 schreef Varen het volgende:
Tijd is om voor het bezoek
quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:49 schreef Borga het volgende:
[..]
Is heel erg logisch![]()
in sommige culturen
![]()
Ze moet opzouten, ze wil al weken weg van mij mag ze.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:52 schreef schatje het volgende:
Lieke is zo'n zuur wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |