Deze zit wel in z'n zak idd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het staat wat mij betreft 10-1 voor Dennis
Ik heb precies hetzelfde.... voor mij is dit een van de redenen dat ik sterk in overweging neem te kappen met DGK en die hele klote bende.quote:
Het is toch precies wat Huub doet... zich overal mee bemoeien.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet waar Dennix zich mee bemoeit, Der hele dag doet hij zijn bek niet open.....hij kan alleen maar Huub uit de tent lokken en dat lukt.
[ afbeelding ]
Brian geniet.
[ afbeelding ]
Laatst bemoeide iedereen zich met de relatie tussen Nadia & Dennis. Wat dat betreft krijgt Huub nu een koekje van eigen deeg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet waar Dennix zich mee bemoeit, Der hele dag doet hij zijn bek niet open.....hij kan alleen maar Huub uit de tent lokken en dat lukt.
[ afbeelding ]
Brian geniet.
[ afbeelding ]
Reken maar van YES, dat wil ik idd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:31 schreef diedirk het volgende:
FEBO dadelijk zorgt Dennis ervoor dat Huub een exit krijgt willen jullie dat soms?!
Hebben jullie dan je zin een niksende Dennis en een Huub thuis?
Zal de show dan goed gaan?!
Geef Dennis een seen verdienden toneelhaak
Nou ik wel... einde HUub is einde DGK voor mij... een verlossing.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:31 schreef diedirk het volgende:
FEBO dadelijk zorgt Dennis ervoor dat Huub een exit krijgt willen jullie dat soms?!
Hebben jullie dan je zin een niksende Dennis en een Huub thuis?
Zal de show dan goed gaan?!
Geef Dennis een seen verdienden toneelhaak
Dat is het punt niet of wil je me niet begrijpen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch precies wat Huub doet... zich overal mee bemoeien.
Doet hij alleen maar om Huub te zieken, wat een eikel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:32 schreef Kinga het volgende:
Dennis die voor Lieke opkomt... zo zo.
Ik heb er moeite mee... er zijn eerst andere dingen die opgelost hadden moeten worden... Exit Brian bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:33 schreef Kinga het volgende:
Het is moeilijk toe te geven maar ik vind Dennis echt grappig nou...
Sterker nog, Lieke die Dennis mee zit te helpenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:32 schreef Kinga het volgende:
Dennis die voor Lieke opkomt... zo zo.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:34 schreef akveor het volgende:
KOM OP HUUB SLA HEM OP Z"N BEK... WEES EEN HELD KOM OP.... JE KAN HET!!!!!!!
Heb je de onthulling gisteren gemist zeker?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:34 schreef agter het volgende:
is onze dennis-fan er niet bij?
Ja en? Volgens mij heeft hij een goed punt te pakkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet hij alleen maar om Huub te zieken, wat een eikel.
Ja wanneer niet.Huub is gewoon echt bang dat Jaap weggaat,want dat is ook einde Huub.Huub kan dan beter samen met Jaap de poort uitlopen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:32 schreef STAP01 het volgende:
en Brain is de lachende 3e!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |