Deze zit wel in z'n zak idd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het staat wat mij betreft 10-1 voor Dennis
Ik heb precies hetzelfde.... voor mij is dit een van de redenen dat ik sterk in overweging neem te kappen met DGK en die hele klote bende.quote:
Het is toch precies wat Huub doet... zich overal mee bemoeien.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet waar Dennix zich mee bemoeit, Der hele dag doet hij zijn bek niet open.....hij kan alleen maar Huub uit de tent lokken en dat lukt.
[ afbeelding ]
Brian geniet.
[ afbeelding ]
Laatst bemoeide iedereen zich met de relatie tussen Nadia & Dennis. Wat dat betreft krijgt Huub nu een koekje van eigen deeg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet waar Dennix zich mee bemoeit, Der hele dag doet hij zijn bek niet open.....hij kan alleen maar Huub uit de tent lokken en dat lukt.
[ afbeelding ]
Brian geniet.
[ afbeelding ]
Reken maar van YES, dat wil ik idd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:31 schreef diedirk het volgende:
FEBO dadelijk zorgt Dennis ervoor dat Huub een exit krijgt willen jullie dat soms?!
Hebben jullie dan je zin een niksende Dennis en een Huub thuis?
Zal de show dan goed gaan?!
Geef Dennis een seen verdienden toneelhaak
Nou ik wel... einde HUub is einde DGK voor mij... een verlossing.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:31 schreef diedirk het volgende:
FEBO dadelijk zorgt Dennis ervoor dat Huub een exit krijgt willen jullie dat soms?!
Hebben jullie dan je zin een niksende Dennis en een Huub thuis?
Zal de show dan goed gaan?!
Geef Dennis een seen verdienden toneelhaak
Dat is het punt niet of wil je me niet begrijpen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is toch precies wat Huub doet... zich overal mee bemoeien.
Doet hij alleen maar om Huub te zieken, wat een eikel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:32 schreef Kinga het volgende:
Dennis die voor Lieke opkomt... zo zo.
Ik heb er moeite mee... er zijn eerst andere dingen die opgelost hadden moeten worden... Exit Brian bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:33 schreef Kinga het volgende:
Het is moeilijk toe te geven maar ik vind Dennis echt grappig nou...
Sterker nog, Lieke die Dennis mee zit te helpenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:32 schreef Kinga het volgende:
Dennis die voor Lieke opkomt... zo zo.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:34 schreef akveor het volgende:
KOM OP HUUB SLA HEM OP Z"N BEK... WEES EEN HELD KOM OP.... JE KAN HET!!!!!!!
Heb je de onthulling gisteren gemist zeker?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:34 schreef agter het volgende:
is onze dennis-fan er niet bij?
Ja en? Volgens mij heeft hij een goed punt te pakkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet hij alleen maar om Huub te zieken, wat een eikel.
Ja wanneer niet.Huub is gewoon echt bang dat Jaap weggaat,want dat is ook einde Huub.Huub kan dan beter samen met Jaap de poort uitlopen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:32 schreef STAP01 het volgende:
en Brain is de lachende 3e!!!
huub kwam toen tog ook voor nadia op!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet hij alleen maar om Huub te zieken, wat een eikel.
Ik vind hem sneu, hoe kan je iemand aanspreken op het gedrag van een ander, als je zelf precies hetzelfde gedrag hebt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:33 schreef Kinga het volgende:
Het is moeilijk toe te geven maar ik vind Dennis echt grappig nou...
nee die is sinds een tijdje uit de kastquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:34 schreef agter het volgende:
is onze dennis-fan er niet bij?
Ja dan snap ik dat hij pissed is, laat Lieke dat tegen die andere 4 zeugen zeggen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:35 schreef Clank het volgende:
Huub is over de pis omdat Lieke zei dat Huub de verantwoording voor de paarden niet neemt.. terwijl hij al maanden voor die beesten zorgt.
Nee, Dennis, die hier altijd loser is genoemd omda hij nooit iets deed, doet nu iets heel erg goed.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
En daar gaat Dennix weer. Wie begint er nu.......niet Huub.![]()
Fijn zo'n teamgenootquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:35 schreef schatje het volgende:
Lieke kan wat mij betreft ook de tering krijgen. Wat een zeikwijf zeg. Ga naar huis.
Overdrijven is ook een kunst. En zonder Huub is dgk sowieso dood dus.. ik heb sowieso al de kots van dit programma dus van mij mag het vandaag al nokken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Yessssss, opeens 40-3 voor Dennis...tik tik tik tik.daaaaaaaaaag Huubje
Ja? Dennis deed het weergaloos goed. Echt geweldig!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:39 schreef petraa het volgende:
Ik hoop dat Huub Dennis nu de tering slaat, met zijn ik heb nog 10 goeie vingers!!
Klootzak,
metaalmoeheid overquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:39 schreef dgk_fan het volgende:
[ afbeelding ]
EDIT: Oeps, verkeerde account....
Goh voor het eerst in 5 maanden heeft Dennis in het begin een punt. Ware het niet dat Dennis net zo'n klootzak tegen Nadia is als dat Huub tegen Lieke was.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geweldig 100-3 voor Dennis. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Huub![]()
![]()
![]()
Prima.... als ie vertrekt steek ik de vlag uit... eindelijk klaar met die DGK bende.... liever vandaag dan morgenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:36 schreef misslady83 het volgende:
Die Huub werkt zich eigen in de nesten
Idd een exit krijg je toch niet voor geweld, ik zou persoonlijk zn kop er echt af trappen. Maar ik mag dat grafjong ook gewoon niet. Hij moet gewoon terug kruipen in de ... van Nadia..quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:39 schreef petraa het volgende:
Ik hoop dat Huub Dennis nu de tering slaat, met zijn ik heb nog 10 goeie vingers!!
Klootzak,
Dat willen ze al een jaar, kom op zeg. Hij heeft zoveel tegenwerking gekregen dat het alleen aan de stand in de popo te danken is dat hij daar nog zit.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:41 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij willen ze Huub er wel degelijk uit hebben
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:41 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij willen ze Huub er wel degelijk uit hebben
Huub is hier de klootzak, al bijna een jaar. Maar hey, let it be.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh voor het eerst in 5 maanden heeft Dennis in het begin een punt. Ware het niet dat Dennis net zo'n klootzak tegen Nadia is als dat Huub tegen Lieke was.
Het ik heb nog 10 goeie vingers en die van jou heb ik lekker gebroken is een smerige pleures streek
nee Jaap hield hem tegenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:42 schreef lillkiss het volgende:
gooide huub een stoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |