Deze zal ik maar niet inkoppen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:55 schreef Kuukske het volgende:
Ja, maar JD smaakt een beetje bloederig.
Ow GATVERDAMME Kuukquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:55 schreef Kuukske het volgende:
Ja, maar JD smaakt een beetje bloederig.
Ow ehh...quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
Ik dacht dat er na dit meer zou komen.
Pwnagequote:125 Teletekst za 10 nov
Koning tegen Chavez:hou je waffel
` De Spaanse koning Juan Carlos heeft
in een ongebruikelijke uitval gepoogd
om de Venezolaanse president Chavez tot
de orde te roepen.Dat gebeurde op het
Ibero-Amerikaanse congres in Chili.
De korte woordenwisseling ontstond na
een toespraak van Chavez,die de Spaanse
oud-premier Aznar een fascist noemde.De
huidige premier Zapatero vroeg daarna
aan Chavez om zich wat diplomatieker
uit te drukken.
Chavez was het daar niet mee eens en
wilde Zapatero onderbreken.De Spaanse
koning,die vlakbij zat,zei vervolgens
geīrriteerd tegen Chavez dat hij zijn
waffel moest houden.
volgende nieuws financieel sport
Vrouwen verleiden. En ik ben goed in heel veel dingen, maar niet in vrouwen verleidenquote:
omdat je dat best wist, ookquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
Tis er gebeurd fles? waarom die ->![]()
Volgens mij ben je daar juist goed in, kijk maar hoe je de dames hier om je vinger windt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen verleiden. En ik ben goed in heel veel dingen, maar niet in vrouwen verleiden
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je daar juist goed in, kijk maar hoe je de dames hier om je vinger windt.
Neuh, ik kan vaak heel aardig met jullie opschieten, en dat is ook harske tof en zoquote:
Waarom willen mannen altijd "meer".quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, ik kan vaak heel aardig met jullie opschieten, en dat is ook harske tof en zoMaar "verleiden" als in méér.. Dat is heel iets anders hoor
Mannen niet. Charmeurs.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom willen mannen altijd "meer".
ja weet ik veel waarom jij maar zomaar overal mee trouwt hmmquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mannen niet?![]()
Ik ken duidelijk de verkeerde.
Overal mee? Volgens mij mag je helaas maar met één trouwen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weet ik veel waarom jij maar zomaar overal mee trouwt hmm
Ja, maar goed, je KUNT natuurlijk even de kat uit de boom kijken of er nog wat beters langskomt hmm?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Overal mee? Volgens mij mag je helaas maar met één trouwen.![]()
De kat uit de boom kijken heb ik langer ervaring mee dan met trouwen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar goed, je KUNT natuurlijk even de kat uit de boom kijken of er nog wat beters langskomt hmm?
Ja, je KUNT dat ook te lang doen![]()
Niet zo raar ook. Kat uit de boom kijken kun je tientallen jaren mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De kat uit de boom kijken heb ik langer ervaring mee dan met trouwen.
Bij wie heb je er de stopwatch bij gehouden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo raar ook. Kat uit de boom kijken kun je tientallen jaren mee bezig zijn.
Trouwen?
"Ja" = 0,14 seconden
handtekening zetten = 1,32 seconden
dat is het wel
ow ehmm, zo zou het bij mij gaan, denk ikquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
Bij wie heb je er de stopwatch bij gehouden.![]()
Lol.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ow ehmm, zo zou het bij mij gaan, denk ik
Kijk, het KAN natuurlijk dat je heel zwoel en bronstig "HHJAAAAAAAAAAAHHH!!!!!!!!!!!!!! JA! OH JAAA JAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" zegt, en dat dat dan wat langer duurt. Maar ook dat heb je doorgaans met een uurtje of anderhalf wel gehad, lijkt me
Nou ja, ik heb er ook geen verstand van verder he
Zie, kat uit de boom kijken duurt langerquote:
Bank ze mevrouwquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
Mja, deze meid gaat de bank op, dan komen de katten vanzelf.
Fijne avond heren, dames??![]()
![]()
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |