Oh vandaag weer naar de orthomanuele therapeut geweest,quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wou er net in kruipen
In bed dus
Ze hebben je gekraakt hmm?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oh vandaag weer naar de orthomanuele therapeut geweest,
mijn rug is nu wat mja, pijnlijk op bepaalde plekken.
Ik kan mijn ogen niet meer open houden, dus ga toch maar die kant opquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima, of blijf je nu nog even?
Dankje.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben je gekraakt hmm?
Dat is goed voor je, heet het dan
Ik denk dat gewoon wat warme kusjes veeeeeeeel beter voor je zijn![]()
![]()
Dankje.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kan mijn ogen niet meer open houden, dus ga toch maar die kant op
Morgen weer een lange drukke dag
Sterkte, en welterusten
hey dat lijkt me fun.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:52 schreef qu63 het volgende:
Op naar Wijk bij Duurstede en dan door naar Den Haag om te gaan snowboarden!
Daaag vrouwtje theelepelquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:21 schreef Kuukske het volgende:
Goodmeuhning.
die is dood.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, luns
Nee, hij ging vanzelf.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, jij hebt het niet gedaan dan?
Kan je die niet beter in de vuilnis verwerken en een nieuwe kopen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, de afwas is weer gedaan en ik ben nu de keukendoeken door de kookwas aan het mikken. Mijn God wat een smerigheid zegDenk dat ik er meteen maar nog een rondje achteraan doe voor ze.
Dat gewoon terugsturen en zeggen dat ze het nog maar een keer moeten proberen, en nu graag zonder de boel te verneukenquote:
Dat zou idd beter zijn jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je die niet beter in de vuilnis verwerken en een nieuwe kopen?
Een keuken dan wel?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gewoon terugsturen en zeggen dat ze het nog maar een keer moeten proberen, en nu graag zonder de boel te verneuken
Werk eens door danquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou idd beter zijn jaMaar goed, wordt aan gewerkt zullen we maar zeggen
Je had het beter van begin af aan helemaal zelf kunnen doen dusquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
Maar ze vinden me nu al niet aardig meer omdat ik dit in 1e instantie al heb gestuurd. Als ik het nog een keer doe maken ze af![]()
Nee, want het uitzoekdeel dat ze moeten doen mag ik weer nietquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je had het beter van begin af aan helemaal zelf kunnen doen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |