Als 't echt mis is, staat daar een hele rij waarschuwingen...quote:Sunday 2 December WEATHER WARNING Severe gales with gusts of 60-70mph are expected across southern England Today. The public are advised to take extra care. Valid until 1400GMT.
Sunday 2 December FLOOD WARNING There is currently (1) flood warning in force across in the United Kingdom. Northwest (1) Further updates will appear here.
windstoten kan/mag je volgens mij niet meten in bft.quote:Op zondag 2 december 2007 14:10 schreef Eveli het volgende:
117 km/u is maar 2 km/u of zo verwijderd van bft. 12
Idd.quote:Op zondag 2 december 2007 14:17 schreef kepler het volgende:
[..]
windstoten kan/mag je volgens mij niet meten in bft.
geldt alleen als je langer dan een bepaald aantal minuten die snelheid meet volgens mij?
Bij orkaankracht heb je een gemiddelde van 117km/u nodigquote:Storm, of windkracht 9 op de schaal van Beaufort, betekent dat de wind gemiddeld over 10 minuten een snelheid bereikt van minstens 75 km/u. Haalt de wind gemiddeld over 10 minuten een snelheid van zeker 90 km/u dan wordt gesproken van zware storm, kracht 10, terwijl een gemiddelde snelheid van 103 km/u staat voor zeer zware storm, windkracht 11.
Ik heb nu een windkracht 7 te pakken.quote:Op zondag 2 december 2007 14:40 schreef kepler het volgende:
begint nu door te waaien hier in Delft en het regent nog steeds
ik wilde het net postenquote:Op zondag 2 december 2007 15:05 schreef Fredo55 het volgende:
windkracht 8 in Vlissingen:
[ afbeelding ]
Webcam Vlissingen:
www.zeegat.nl
Waait hier in Maastricht ook behoorlijkquote:Op zondag 2 december 2007 15:05 schreef Fredo55 het volgende:
windkracht 8 in Vlissingen:
[ afbeelding ]
Webcam Vlissingen:
www.zeegat.nl
Ah dan komt het zo hierquote:Op zondag 2 december 2007 16:48 schreef kepler het volgende:
in Delft begint het net echt hard te waaien
Ahhhh, your cute doggyquote:Op zondag 2 december 2007 17:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
mijn hond vind er anders niets aan
En straks weer wolken met een bui zeker, het lijkt wel herftst.quote:Op maandag 3 december 2007 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net he-le-maal donker met mooie donkere wolken en nu is het strakblauw.
ik hoor het ook.quote:Op maandag 3 december 2007 19:45 schreef renz0r het volgende:
Hier in Zwijndrecht flitsen en onweer![]()
Zeldzaam voor December!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |