Op welk systeem draaide Vista ook al weer het beste?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:40 schreef hamkaastosti het volgende:
ghehehe.. en mac kopen is als een auto kopen die maar op 20% van de wegen kan rijden![]()
En met een stuur dat aan de rechterkant zit, want stel je voor zeg, dat je lijkt op alle andere auto`squote:Op vrijdag 9 november 2007 15:40 schreef hamkaastosti het volgende:
ghehehe.. en mac kopen is als een auto kopen die maar op 20% van de wegen kan rijden![]()
vista rules, ik mocht namelijk kosteloos downgraden naar XPquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op welk systeem draaide Vista ook al weer het beste?
Geen idee? Als je nu weer met dat artikel over de Macbook aankomt kan ik je adviseren een leescursus te volgen. Het draaide het beste op de Macbook, van alle laptops die ze getest hebben toen, niet op alle laptops ter wereld.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Leuk he die mac fanboy testjes....quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, een perfect match: Een crappy OS dat het beste draait op een crappy systeemquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
maar verder rijden ze veel harder, veroorzaken ze geen ongelukken en hebben ze nooit pech. Bovendien zijn ze beter ontworpen waardoor iedereen ze probleemloos kan bedienen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En met een stuur dat aan de rechterkant zit, want stel je voor zeg, dat je lijkt op alle andere auto`s
de kfc valt vaak ook tegen jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:41 schreef wise het volgende:
ik heb liever BK indeed,
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:45 schreef XL het volgende:
[..]
maar verder rijden ze veel harder, veroorzaken ze geen ongelukken en hebben ze nooit pech. Bovendien zijn ze beter ontworpen waardoor iedereen ze probleemloos kan bedienen.
quote:If everything on a Mac just works, then why does a website called "Mac fix it" exist, assholes? Here are a few choice topics on
Echter kunnen ze nog niet op onze weg rijden want daar zijn de banden niet geschikt voor, kunnen ze de borden niet goed lezen want de ramen zijn niet lichtdoorlatend, heb je een uitgebreide cursus nodig voordat je kan schakelen met dat ding, is hij ook nog eens veel duurder dan de gemiddelde auto, en ziet hij er van buiten uit als een aluminium frisdrankblikje.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:45 schreef XL het volgende:
[..]
maar verder rijden ze veel harder, veroorzaken ze geen ongelukken en hebben ze nooit pech. Bovendien zijn ze beter ontworpen waardoor iedereen ze probleemloos kan bedienen.
Gewoin iedereen die totaal zonder kennis van zaken blaat dat X beter is dan Y is een loser pur sang!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Van die PC-fanboys die afgeven op Apple bezitters, terwijl alles van de PC afgekeken is van de Apple.
Sowieso fanboys
En gewoon normaal, objectief doen is ook meteen verdwenen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef AdBlocker het volgende:
Hahaha, herkenbaar. Vroeger was ik Windows-user.... Maar nu Mac-user.. :-) Ik vervloek M$-zooi.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef AdBlocker het volgende:
Ik vervloek M$-zooi.
Laat hem. hij is gebrainwashed door de mac communityquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:51 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
een dollarteken gebruiken in de afkorting maar wel vrolijk honderden euro's teveel neertellen voor een pc met matige specs
HamkaasJostiquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:51 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
een dollarteken gebruiken in de afkorting maar wel vrolijk honderden euro's teveel neertellen voor een pc met matige specs
En helemaal mooi wanneer ze roepen (ex-pc gebruikers) dat ze de OS's van MS te duur vinden terwijl 50% op de wereld een kopie in de la heeft liggenquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:51 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had enkel de kop gelezen. Het interesseert me nu werkelijk geen ene fuck of iemand nu Windows of Mac OSX draait. Ik zelf vind OSX gewoon heerlijk werken, fijner als Windows. Een ander moet gewoon gebruiken wat hij het fijnst vindt werken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:43 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Leuk he die mac fanboy testjes....
Vooral omdat in dat onderzoek de overige laptops veel slechtere specs hadden.![]()
Lezen jullie fanboys uberhaupt wel artikelen ? Of is de kop voldoende die schreeuwt.
MAC Buschetta is the best
![]()
Kijk nou, een MAC-user met verstand! Kan dat pappa?!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had enkel de kop gelezen. Het interesseert me nu werkelijk geen ene fuck of iemand nu Windows of Mac OSX draait. Ik zelf vind OSX gewoon heerlijk werken, fijner als Windows. Een ander moet gewoon gebruiken wat hij het fijnst vindt werken.
Ja hoor, die bestaan ook nog. Alleen zijn het er weinig die hun machine gewoon als machine zien lijkt het wel. Het is een religie, een levensstijl. En das een tikje triest.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk nou, een MAC-user met verstand! Kan dat pappa?!
en wel vrolijk 129 euro voor de leopard "update" neertellenquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En helemaal mooi wanneer ze roepen (ex-pc gebruikers) dat ze de OS's van MS te duur vinden terwijl 50% op de wereld een kopie in de la heeft liggen
Zo mooi altijd
Is dit een grap in dezelfde trant als Mac Fanboys die het hebben over je PC afsluiten dmv 'start'?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:59 schreef Buschetta het volgende:
[ afbeelding ]
Die muis![]()
Zouden ze nou betaalt worden door artsen die RSI behandelen om zulke crappy shit te fabriceren ?
Jij kan gewoon met beide niet overweg! Damn dan heb je echt geen idee waar je mee bezig bent.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:59 schreef d.n3rd het volgende:
Sjees topicstarter jij bent zelf tenminste net zo triest met dit topic. Ik irriteer me mateloos aan mn mac want die doet de helft van wat ik wil niet, en m'n windows werkt gewoon ongelovelijk traag en zo weinig efficient.
Allebei even kut dus, een combinatie van beide zou het beste zijn, maar daar wil ik nu ff niet over beginnen. Waar ik echt helemaal gek van word zijn al die windows gebruikers die iedere keer bij een Mac topic beginnen te miepen dat mac kut is. Ik zou eens een spiegel voorhouden en op jullie eigen postgedrag letten. Voor de macgebruikers trouwens idem dito, niets triester dan in een windows-probleemtopic zeggen dat ze beter een mac hadden moeten kopen.
Ik vind het beide kut. Windows is oerlelijk, windows 95 was nog beter dan Vista, en om dan over de pc's/notebooks nog maar te zwijgen, die zien er niet uit, welk merk dan ook. Apple daarentegen heeft een gigantisch mooi design, zowel osx als de computer zelf, maar om de zoveel tijd loop ik weer tegen een probleem aan.
Beide kut dus, discussie gesloten.
De truc zit hem niet in het spotten van overenthousiaste Apple-evangelisten. Dat 1% van de computergebruikers lyrisch is over haar OS is leuk voor die mensen en ergens bewonderenswaardig voor de bouwer van het systeem. Vooral ook omdat ze dermate tevreden zijn dat het die ene procent van de gebruikers lukt om andere computergebruikers zodanig te irriteren dat het ze opvalt (heeft iets van jalouzie). Ik krijg echter wel de indruk als ik om me heen kijk dat de overige 4% van de computermarkt die Mac OS gebruikt en daar in stilte van geniet over het algemeen meer tevreden is dan de gemiddelde Windowsgebruiker.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, die bestaan ook nog. Alleen zijn het er weinig die hun machine gewoon als machine zien lijkt het wel. Het is een religie, een levensstijl. En das een tikje triest.
?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is dit een grap in dezelfde trant als Mac Fanboys die het hebben over je PC afsluiten dmv 'start'?
Je bent zelf geen haar beter man.
Mwah. beetje te gemakkelijk. van de 4% gebruikers op de wereld hoor je nog best relatief veel problemen hoor. Zo perfect is OSX niet. (nee, Windows ook niet)quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:04 schreef XL het volgende:
[..]
De truc zit hem niet in het spotten van overenthousiaste Apple-evangelisten. Dat 1% van de computergebruikers lyrisch is over haar OS is leuk voor die mensen en ergens bewonderenswaardig voor de bouwer van het systeem. Vooral ook omdat ze dermate tevreden zijn dat het die ene procent van de gebruikers lukt om andere computergebruikers zodanig te irriteren dat het ze opvalt (heeft iets van jalouzie). Ik krijg echter wel de indruk als ik om me heen kijk dat de overige 4% van de computermarkt die Mac OS gebruikt en daar in stilte van geniet over het algemeen meer tevreden is dan de gemiddelde Windowsgebruiker.
9 van de 10 Mac gebruikers heeft er een andere muis aanhangen, dat weet je zelf net zo goed. Je zoekt alleen een manier om te schoppen tegen Mac.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:07 schreef Buschetta het volgende:
[..]
?
Ik heb het over ergonomie. En jij komt aan met het feit dat je niet begrijpt dat er een Start knop zit in Windows en de relatie tot het initieren van de shutdown procedure.
Hoezo geen haar beter ? Ik vraag me alleen af wie er met zo'n muis zou willen kunnen werken zonder rsi te krijgen.
Lul toch niet zo slap vent en kom met normale argumenten. Ik heb dat ding niet voor niets aan mijn Windows bak hangen, het is een heerlijke muis.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:07 schreef Buschetta het volgende:
[..]
?
Ik heb het over ergonomie. En jij komt aan met het feit dat je niet begrijpt dat er een Start knop zit in Windows en de relatie tot het initieren van de shutdown procedure.
Hoezo geen haar beter ? Ik vraag me alleen af wie er met zo'n muis zou willen kunnen werken zonder rsi te krijgen.
idd overigens blijven ze te duurquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:04 schreef timmie_loots het volgende:
Ze zien er leuk uit, de programma's die er op draaien zijn vaak mooi. Maar je hebt meer keuze op Windows clients, en je kunt er beter op gamen.
Ik gebruik Windows met plezier en heb er nooit problemen mee, zie geen reden om me dan qua mogelijkheden te gaan beperken door een Mac te kopen. "Windows just works" geldt voor mij net zo goed.
Kut, ik ben het met HW eens.quote:
Moet ik dit fabeltje nu wéér gaan ontkrachten?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd overigens blijven ze te duur
Ik heb het niet over problemen, maar over tevredenheid.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah. beetje te gemakkelijk. van de 4% gebruikers op de wereld hoor je nog best relatief veel problemen hoor. Zo perfect is OSX niet. (nee, Windows ook niet)
de overige 90% van de users houdt zich ook voor het meerendeel stil over Windows klachten, maar ja als daar hetzelfde percentage users problemen heeft dan heb je het meteen wel over een heleboel meer users.
Het is een feit dat een Mac zo uit de doos het prima doet, en een Dell ook wel. pas zodra er rammelbakken met Windows geinstalleerd worden door het handige neefje is het trouble. Of als mensen zelf gaan lopen klikken op MSN links etc.
Apple heeft de voordelen van een eigen hardwareplatform en een kleine userbase zodat virii niet boeiend zijn nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |